ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

6 + 1 tips για να βελτιώσεις την υγεία σου

Παγκόσμια ημέρα υγείας σήμερα

must.com.cy

Της Ζωής Τουτουντζίδου

Η υγεία ενός ανθρώπου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που συνδυαστικά παρέχουν στον οργανισμό την δυνατότητα να λειτουργεί σωστά και κατ’ επέκταση οδηγούν σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Σύμφωνα με έρευνες η καλή σωματική υγεία είναι άμεσα συνδεδεμένη με την καλή ψυχολογία, την ευεξία, την σωματική άσκηση, την σωστή διατροφή ακόμα και από το περιβάλλον που ζούμε.

Εμείς σου παρουσιάζουμε 6 +1 tips που μπορείς να ακολουθήσεις και βοηθούν στην διατήρηση μιας καλή υγείας και ευεξίας!

1. Βάλε την άσκηση στην ζωή σου

Τα οφέλη της συχνής σωματικής άσκησης είναι γνωστόν ότι βοηθούν πολλούς διαφορετικούς τομείς, από την πνευματική υγεία έως την λίμπιντο. Δεν είναι απαραίτητη η άσκηση σε υψηλούς ρυθμούς αρκεί μια αύξηση των καρδιακών παλμών για περίπου 30 λεπτά μερικές φορές την εβδομάδα αφού έτσι ενεργοποιείται ο οργανισμός και βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος.

2. Κατανάλωσε περισσότερους ξηρούς καρπούς

Παρά την υψηλή περιεκτικότητά τους σε λιπαρά, οι ξηροί καρποί είναι εξαιρετικά θρεπτικοί. Είναι γεμάτοι με μαγνήσιο, βιταμίνη Ε, φυτικές ίνες και διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά, βοηθούν στην καλή λειτουργία της καρδιάς, δίνουν ενέργεια και προσφέρουν στον οργανισμό ένα αίσθημα κορεσμού.

3. Φάε παραπάνω φρούτα και λαχανικά

Ένας καλός τρόπος για να αυξήσεις την ημερήσια ποσότητα φρούτων και λαχανικών που τρως, είναι να γεμίσεις τουλάχιστον τα 2/3 του πιάτου σου από αυτά.

4. Πιες τουλάχιστον 2 με 3 λίτρα νερό

Εκτός από ενυδατικές ικανότητες, το νερό είναι το κύριο συστατικό που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να λειτουργήσει σωστά, η έλλειψη του προκαλεί κόπωση, δίψα και πονοκεφάλους.

5. Κοιμήσου τουλάχιστον 7 ώρες καθημερινά

Το ιδανικό είναι να κοιμόμαστε τουλάχιστον 7-8 ώρες κάθε νύχτα, ώστε να δίνουμε στον οργανισμό την ευκαιρία να ανακτά τις δυνάμεις του. Εξίσου σημαντικός είναι και ο Μεσημεριανός ύπνος ή αλλιώς Power nap, καθώς ένας μικρός «υπνάκος» στην διάρκεια της ημέρας μας χαλαρώνει και μας ξεκουράζει.

6. Απόφυγε το επεξεργασμένο πρόχειρο φαγητό

Συνήθως έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και μικροθρεπτικά συστατικά, αλλά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ανθυγιεινά συστατικά όπως ζάχαρη. Αφιέρωσε λίγο χρόνο στην προετοιμασία ενός υγιεινού φαγητού, υπάρχουν πολλές νόστιμες και υγιεινές συνταγές για να δοκιμάσεις.

7. Δώσε προτεραιότητα στην ψυχική σου υγεία!

Η ευτυχία είναι στάση ζωής και αποτέλεσμα σκέψης. Αν κάτι ή κάποια κατάσταση σε κάνουν δυστυχισμένη, μπορείς πάντα να την αλλάξεις ή αν δεν μπορείς απλά προσπάθησε να μην σε επηρεάζει αρνητικά καθώς τα πάντα έχουν την σημασία που τους δίνουμε εμείς.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Θέματα: Τελευταία Ενημέρωση

Ο σίδηρος που περιέχεται στα όσπρια είναι γνωστός ως μη αιμικός σίδηρος και δεν απορροφάται όσο καλά όσο στα ζωικά τρόφιμα που περιέχουν αιμικό σίδηρο

7 λόγοι για να τρώμε όσπρια

Χάρη στις θρεπτικές τους ιδιότητες τα όσπρια ανεβαίνουν σε ιδιαίτερα υψηλή θέση στην κλίμακα των υπερτροφών. Βάλτε τα, λοιπόν, ...
must.com.cy
 |  ΘΕΜΑΤΑ