ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Διατροφικός προγραμματισμός και πώς τον επιτυγχάνουμε

Διανύουμε μια περίοδο όπου η τροφή μας δεν πρέπει να θεωρείται απλά ως καύσιμο για το σώμα

must.com.cy

Διανύουμε μια περίοδο όπου η τροφή μας δεν πρέπει να θεωρείται απλά ως καύσιμο για το σώμα. Αντιθέτως, η σωστή και ισορροπημένη διατροφή θεωρείται πολύτιμος λίθος για την υγεία μας. Το να οργανώνει κάποιος με μεθοδικότητα καθημερινά τη διατροφή του, σημαίνει ότι φροντίζει να παίρνει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού, από όλες τις ομάδες τροφών, επιτυγχάνει τη διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους, διαφυλάσσει την υγεία του, εξοικονομεί χρόνο και χρήματα και διατηρεί ευδιαθεσία με λιγότερο άγχος. Στις συνθήκες εγκλεισμού που βιώνουμε το τελευταίο διάστημα είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε δύο εξαιρετικά σημαντικές πτυχές, οι οποίες επιδρούν αρνητικά στη διατροφή μας και κατ’ επέκταση στην υγεία μας.

Ο πρώτος παράγοντας είναι οι δραματικά μειωμένες ενεργειακές μας δαπάνες, αφού μένοντας στο σπίτι δεν κινούμαστε και δεν γυμναζόμαστε όπως και πριν. Αν συνεχίσουμε λοιπόν, τις ίδιες διατροφικές συνήθειες με πριν, το σωματικό μας βάρος θα αυξηθεί και θα επιβαρύνει ενδεχομένως και την υγεία μας. Έπειτα, το «μένουμε σπίτι» και ο φόβος της πανδημίας προκαλεί άγχος. Το στρες ασυνείδητα μας οδηγεί στην πολυφαγία και ως εκ τούτου πολύ πιθανόν να προσλαμβάνουμε ακόμη περισσότερη τροφή σε σχέση με πριν. Εδώ φαίνεται η σημαντικότητα του τι θα φάμε και πότε θα το φάμε.

Διαβάστε περισσότερα στο must.com.cy

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Θέματα: Τελευταία Ενημέρωση

Aν θέλετε να ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό, σας δίνουμε πέντε 5 φανταστικές ιδέες
must.com.cy
 |  ΘΕΜΑΤΑ