ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Τοποθέτηση ΟΚΥΠΥ για τα παράπονα ασθενών

Τις τελευταίες μέρες πληθαίνουν οι διαμαρτυρίες για τα δημόσια νοσηλευτήρια

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Ως μεμονωμένα περιστατικά χαρακτηρίζει μεσώ ανακοίνωσης του ο ΟΚΥΠΥ, τα παράπονα που εκφράζονται από ασθενείς για την ποιότητα των υπηρεσιών  των δημόσιων νοσηλευτηρίων. Παρόλα αυτά τις χαρακτηρίζει ως πολύτιμο εργαλείο για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.

Αυτούσια η ανακοίνωση

Σε σχέση με σημερινά δημοσιεύματα στον εγχώριο τύπο, που αφορούν παράπονα από πλευράς των οργανωμένων ασθενών για την εξυπηρέτηση των ασθενών στα δημόσια νοσηλευτήρια, ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ) επιθυμεί να δηλώσει τα ακόλουθα:

Οι επισημάνσεις από πλευράς οργανωμένων ασθενών είναι θεμιτές και καλοδεχούμενες και λαμβάνονται σοβαρά υπόψη από τον Οργανισμό, αφού χρησιμεύουν ως ένα πολύτιμο εργαλείο για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στα νοσηλευτήρια του ΟΚΥπΥ.

Η εφαρμογή του ΓεΣΥ είναι μια επαναστατική και τεράστια μεταρρύθμιση που εμπερικλείει παραμέτρους που αλλάζουν εκ βάθρων τον τρόπο και το πλαίσιο λειτουργίας που εφαρμοζόταν μέχρι πρότινος στα δημόσια νοσοκομεία. Χρειάζεται, επομένως, χρόνος προσαρμογής στο νέο περιβάλλον και για τους λειτουργούς υγείας του ΟΚΥπΥ, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις υπόλοιπες ομάδες παροχέων υγείας του ΓεΣΥ, για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν των τεχνικών δυσκολιών που αντικειμενικά παρατηρούνται σε όλους τους παρόχους και να αξιοποιήσουν στον μέγιστο βαθμό το νέο Σύστημα.

Καταληκτικά, επαναλαμβάνουμε την προσήλωσή μας στην προσπάθεια για αναβάθμιση των υπηρεσιών ιατροφαρμακευτικής φροντίδας στα νοσηλευτήρια του ΟΚΥπΥ. Ο Οργανισμός παρακολουθεί στενά και εξετάζει τα παράπονα που υποβάλλονται σε αυτόν και είναι σε ετοιμότητα να λάβει μέτρα για εξάλειψη των μεμονωμένων αυτών περιπτώσεων εάν και εφόσον συνεχιστούν

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Υγεία: Τελευταία Ενημέρωση