ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Μαυράτσας στην «Κ» - Αυτά θέσαμε στη συνάντηση με την Επ. Παιδείας

Διευκρινίσεις από τον Αντιπρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ, Αντρέα Μαυράτσα στην «Κ» για τα όσα έθεσαν στους Βουλευτές της Επιτροπής Παιδείας

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Πραγματοποιήθηκε χθες η άτυπη συνάντηση της ΟΕΛΜΕΚ με την Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας σε μια προσπάθεια να γεφυρωθούν οι διαφορές της οργάνωσης σε σχέση με το νομοσχέδιο του σχεδίου αξιολόγησης. Μιλώντας στην «Κ», ο Αντιπρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Αντρέας Μαυράτσας, εξήγησε μεταξύ άλλων τα σημεία που έθεσε η οργάνωση στους βουλευτές της Επιτροπής Παιδείας.

Αναφορικά με ζήτημα του Διευθυντή, η ΟΕΛΜΕΚ τόνισε απο την αρχή των διαβουλεύσεων ότι θα ήθελε να είναι υπεύθυνος για τη διαμορφωτική αξιολόγηση και όχι να έχει ρόλο στην αριθμητική αξιολόγηση. Σύμφωνα με τον κ. Μαυράτσα σε πολλές προηγμένες ευρωπαϊκές χώρες και όχι μόνο, ο Διευθυντής δεν λαμβάνει μέρος στην αριθμητική αξιολόγηση. Ο ρόλος του, είπε, θα πρέπει να είναι υποστηρικτικός και να μην δημιουργεί ανταγωνιστικό κλίμα στις σχολικές μονάδες, άλλωστε θα ετοιμάζει την περιγραφική έκθεση στο τέλος της σχολικής χρονιάς για τη συνολική εικόνα του εκπαιδευτικού, συμπλήρωσε.

Αναφέρει επίσης ότι κάποιοι προτείνουν Διευθυντής να έχει 50% βαρύτητα στην αριθμητική αξιολόγηση, αλλά και 2ο επιθεωρητή-αξιολογητή στην αριθμητική αξιολόγηση, ωστόσο όπως διευκρινίζει αυτά δεν είναι οι επίσημες θέσεις της ΟΕΛΜΕΚ.

Σε σχέση με τον ανώτερο εκπαιδευτικό, θέμα που απασχόλησε την σημερινή συνεδρία της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας, ο κ. Μαυράτσας ανέφερε ότι η ΟΕΛΜΕΚ ποτε δεν έστειλε έγγραφο είτε στη Βουλή είτε στο ΥΠΑΝ που να αναφέρει οτι δεν αποδέχεται τον ανώτερο εκπαιδευτικό, διευκρινίζοντας πως υπήρξε μόνο μια συγκυριακή πλειοψηφία στο ΚΔΣ της ΟΕΛΜΕΚ στις 13 Μαρτίου όπου τέθηκε από την Κίνηση ΑΛΛΑΓΗ ότι ο ανώτερος εκπαιδευτικός είναι αχρείαστη θέση. Όπως είπε, θεωρεί ότι είναι μια θέση που την βλέπουν θετικά οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία γιατί κάποιοι επιθυμούν να παραμείνουν περισσότερες ώρες στην έδρα και να ασχοληθούν με άλλες δράσεις στις σχολικές μονάδες αλλά τουλάχιστον θα έχουν μια προοπτική.

Επιπλέον, για το ζήτημα της βαθμολογικής κλίμακας, οι ενστάσεις της ΟΕΛΜΕΚ παραμένουν σταθερές, πρέπει να παραμείνει από το 1-40 και όχι από το 1-100 γιατί θα μεγαλώσει το εύρος της αναξιοκρατίας, όπως εξηγεί. Για τα δυο προγράμματα νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών, παραμένει σταθερή η θέση της οργάνωσης, πρέπει να μείνει ένα γιατί οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί είναι ήδη μάχιμοι εκπαιδευτικοί με οικογένειες και δεν θεωρεί ό,τι θα προσφέρει κάτι περισσότερο εάν προστεθεί ακόμα ένα πρόγραμμα, σημείωσε ο κ. Μαυράτσας.

Τέλος ο κ. Μαυράτσας, ανέφερε πως πρέπει να ετοιμαστούν άμεσα διαφανή και μετρήσιμα κριτήρια αξιολόγησης γιατί αυτά θα κρίνουν σε ένα μεγάλο ποσοστό και τις τελικές βαθμολογίες των εκπαιδευτικών, ενώ έθιξε και το θέμα των κριτηρίων των αποσπασμένων εκπαιδευτικών.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση