

Της Δωρίτας Γιαννακού
Με επίκεντρο τους προμηθευτές η Lidl Κύπρου προωθεί την εξωστρέφεια των τοπικών προϊόντων μέσω του διεθνούς δικτύου της. Η εταιρεία αποδεικνύοντας την υποστήριξη της στην κυπριακή παραγωγή, έχει αναπτύξει συνεργασίες με 100 Κύπριους προμηθευτές εκ των οποίων οι 13 παράγουν γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα. Ιδιαίτερη έμφαση φαίνεται να προσδίδει στην προώθηση του χαλουμιού καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία η εταιρεία προχώρησε σε εξαγωγές χαλουμιού οι οποίες ανέρχονται στα €26 εκατ.
Ανέπτυξε συνεργασίες με 100 Κύπριους προμηθευτές, εκ των οποίων οι 13 παράγουν γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα.
Φέτος, συμπληρώνονται 15 χρόνια παρουσίας της Lidl στην Κύπρο ενώ προγραμματίζεται και νέο άνοιγμα υπεραγοράς στον Άγιο Δομέτιο επί της λεωφόρου Κυριάκου Μάτση προς κάλυψη των εμπορικών και καθημερινών αναγκών των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής. Σύμφωνα με τον Chief Merchandising Officer και μέλος της διοίκησης της Lidl Ιωάννη Καρανάτσιο ξεκαθάρισε ότι η εταιρεία επιδιώκει την περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Κύπρο καθώς αποτελεί μια αγορά στην οποία στοχεύει.
Μεγάλη σημασία προσδίδει η εταιρεία στην κυπριακή αγορά και προτίθεται να προχωρήσει σε περαιτέρω επέκταση των καταστημάτων της.
Το press trip και ο πολύτιμος συνεργάτης
Η Lidl Κύπρου μας σύστησε τον στρατηγικό συνεργάτη την γαλακτοβιομηχανία Εβροφάρμα στο Διδυμότειχο, αναδεικνύοντας τη σύνδεση μεταξύ των ποιοτικών προϊόντων με τον τόπο και τους ανθρώπους οι οποίοι βρίσκονται στην παραγωγή.
Οι δημοσιογραφοί ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις της γαλακτοβιομηχανίας και γνώρισαν τους ανθρώπους της παραγωγής.
Πέραν των 30 δημοσιογράφων από Κύπρο και Ελλάδα βρεθήκαμε στο Διδυμότειχο και είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε έναν εκ των μεγαλύτερων προμηθευτών της εταιρείας και να ενημερωθούμε για τις σύγχρονες μεθόδους που εφαρμόζονται σε όλα τα στάδια της διαδικασίας. Η ξενάγηση στην Εβροφάρμα συμπεριελάμβανε όλα τα στάδια της παραγωγής νωπών γαλακτοκομικών προϊόντων υπό το brand ΓΑΛΠΟ από τη συλλογή τους έως την τελική συσκευασία και διανομή.
Μεγάλη σημασία προσδόθηκε στους αυστηρούς ελέγχους ποιότητας που ακολουθούνται καθώς οι εγκαταστάσεις ακολουθούν αυστηρά πρότυπα.
Η Εβροφάρμα που βρίσκεται περίπου 1,5 χλμ. απ’ τα ελληνοτουρκικά σύνορα του Έβρου, αποτελεί έναν από τους βασικούς προμηθευτές της Lidl σε προϊόντα γάλακτος στέλνοντας προϊόντα όχι μόνο σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και σε αγορές του εξωτερικού. Εξάλλου, όπως τονίστηκε κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της ξενάγησης στην Εβροφάρμα, περίπου το 50% του τζίρου της προέρχεται από τη Lidl, ενώ το 30% των εξαγωγών πραγματοποιείται μέσω του δικτύου της Lidl σε 14 χώρες.
Η εταιρεία πρωτοπορεί αναδεικνύοντας τη σύνδεση των προϊόντων ΓΑΛΠΟ με τους ανθρώπους οι οποίοι βρίσκονται στην παραγωγή τους.
Ταυτόχρονα μεγάλη σημασία προσδόθηκε στους αυστηρούς ελέγχους ποιότητας που ακολουθούνται καθώς οι εγκαταστάσεις ακολουθούν αυστηρά πρότυπα. Συγκεκριμένα, η Εβροφάρμα είναι πιστοποιημένη με BRC και IFS, τα πιο απαιτητικά πρότυπα ποιότητας για την παραγωγή, αλλά και για πιστοποίηση ISO 45001.
Τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ
Φέτα, γιαούρτι, τυρί, γάλα και κεφίρ έντυσαν γευστικά την ξενάγηση στην γαλακτοβιομηχανία Εβροφάρμα. Οι λειτουργοί του Τύπου και μέλη της ομάδας Lidl γεύτηκαν τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ που παρασκευάζονται στην Εβροφάρμα προκειμένου να έχουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία ποιότητας και γεύσης. Ανακοινώθηκε μάλιστα και η κυκλοφορία δύο νέων γεύσεων κεφίρ ΓΑΛΠΟ, με ροδάκινο-βερίκοκο και κεφίρ με κακάο το αμέσως επόμενο διάστημα.
Το brand ΓΑΛΠΟ παράγεται από 19 μονάδες παραγωγής γαλακτοκομικών στην Ελλάδα και 2 στην Κύπρο ενώ διαθέτει σήμερα πάνω από 90 κωδικούς στην Ελλάδα και 40 στην Κύπρο.
Ανακοινώθηκε η κυκλοφορία δύο νέων γεύσεων κεφίρ ΓΑΛΠΟ, με ροδάκινο-βερίκοκο και κεφίρ με κακάο.
Το εμπορικό σήμα ΓΑΛΠΟ ξεκίνησε να σχεδιάζεται το 1998, με έμφαση στα γαλακτοκομικά προϊόντα. Το 2014 έγινε ο επανασχεδιασμός της μάρκας, όταν η αλυσίδα συνεργαζόταν με 9 προμηθευτές και διέθετε 40 κωδικούς, επανασχεδιάστηκε το 2019, διαθέτοντας 65 κωδικούς και 10 προμηθευτές, και πέρυσι έγινε η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας του brand, με περισσότερους από 90 κωδικούς και συνεργασία με 17 προμηθευτές. Το όνομα ΓΑΛΠΟ προέρχεται από τη φράση «Γαλακτοκομικά Ποιότητας». Η συνεργασία Lidl Κύπρου- ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ ξεκίνησε το 2010.
Φέτα, γιαούρτι, τυρί, γάλα και κεφίρ της ΓΑΛΠΟ έντυσαν γευστικά την ξενάγηση στην γαλακτοβιομηχανία Εβροφάρμα.
Η βαρκάδα στο Δέλτα του Έβρου
Οι δημοσιογράφοι που είχαμε την ευκαιρία να συμμετέχουμε στο ταξίδι που διοργάνωσε η Lidl, απολαύσαμε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα βαρκάδα στον ποταμό Έβρο διευρύνοντας τις γνώσεις μας για έναν εκ τους σημαντικότερους υδροβιότοπους της Ευρώπης ο οποίος προστατεύεται από τις διεθνείς συμβάσεις Ramsar και Natura 2000.
Ταξιδεύσαμε μέσα από το πανέμορφο σύστημα καναλιών στον υγρότοπο Δέλτα Έβρου, έναν απ' τους σημαντικότερους βιοτόπους της Ευρώπης.
Χαιρετώντας τη μοναδική γυναίκα η οποία κατοικεί σε μια καλύβα 30 τετραγωνικών τα τελευταία 40 χρόνια, την κυρά του Δέλτα Άρτεμις Παπακωστίδου-Διακάκη ενημερωθήκαμε για τους άρρηκτους δεσμούς της εταιρείας Lidl με την τοπική κοινωνία και το περιβάλλον. Η επίσκεψη στο Εθνικό Πάρκο Δέλτα του Έβρου ολοκληρώθηκε με την παρατήρηση των πουλιών τα οποία ξεχειμωνιάζουν στον Έβρο όπως φλαμίνγκο, ερωδιούς και σπάνιους αετούς.
Η «Κυρά του Δέλτα» μένει με τον άντρα της σε ένα ψαροκαλύβι 30 τετραγωνικών, με όλες τις δυσκολίες που μπορεί να υπάρχουν.