ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Άρχισαν οι καταγγελίες για προσφορές του Black Friday

Δεκαπέντε περιπτώσεις έχει ενώπιον του ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Καταναλωτών, θα τύχουν χειρισμού από την αρμόδια Υπηρεσία

Της Μαρίας Ηρακλέους

Πλησιάζοντας στο Black Friday άρχισαν να φτάνουν στον Σύνδεσμο Καταναλωτών καταγγελίες για παραπλανητικές προσφορές σε προϊόντα. Συγκεκριμένα, οι καταγγελίες μέχρι στιγμής ανέρχονται σε 15, και αφορούν περιπτώσεις προϊόντων σε τιμή προσφοράς, τα οποία σύμφωνα με την καταγγελία, τις προηγούμενες μέρες η τιμή ήταν χαμηλότερη. Αφορούν επίσης προϊόντα με έκπτωση στην ιστοσελίδα και κατά την παραγγελία η τιμή διαφοροποιείτο, καθώς και αύξηση της τιμής λίγο πριν την έκπτωση, ώστε να φαίνεται μεγαλύτερο το ύψος της προσφοράς. Κάποια από τα παράπονα αναφέρονται και σε ελλείψεις στοκ- δηλαδή περιπτώσεις που η παραγγελία έγινε διαδικτυακά από κυπριακή ιστοσελίδα, και στη συνέχεια ο καταναλωτής ενημερώθηκε ότι το προϊόν είναι σε έλλειψη. 

Το 90% των καταγγελιών αφορούν συγκεκριμένη εταιρεία και το υπόλοιπο 10% αφορά άλλα καταστήματα.

Όπως ανέφερε στην «Κ» ο κ. Δρουσιώτης, οι καταγγελίες αναμένεται να αυξηθούν τις επόμενες ημέρες, έτσι θα αξιολογηθούν στο σύνολο τους μετά το Black Friday και θα σταλούν για διερεύνηση στην αρμόδια αρχή που είναι η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή. «Κάποιες καταγγελίες μπορεί και να μην ευσταθούν. Εκείνες τις καταγγελίες τις οποίες κρίνουμε ως δικαιολογημένες και γίνεται παράβαση της νομοθεσίας, θα τα στείλουμε στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή».

Οι συστάσεις

Τις προηγούμενες μέρες ο Σύνδεσμος προχώρησε σε σχετική ανακοίνωση για τις συστάσεις ενόψει Black Friday. Προσθέτοντας σε αυτές τις συστάσεις, ο κ. Δρουσιώτης τονίζει ότι οι καταναλωτές δεν πρέπει να προχωρούν σε αγορές, βασιζόμενοι στο ποσοστό της έκπτωσης, αλλά στην τελική τιμή, εφόσον υπάρχει περίπτωση προϊόντα χωρίς έκπτωση, να πωλούνται σε χαμηλότερη τιμή, από αυτά που είναι σε προσφορά.

Σημείωσε επίσης ότι ο καταναλωτής δεν πρέπει να δελεάζεται από τις προσφορές και να προχωρεί σε περιττές αγορές, ενώ υπογράμμισε την σημασία της έρευνας αγοράς πριν την αγορά, ώστε να σχηματίζεται μια ολοκληρωμένη εικόνα για την προσφερόμενη τιμή του προϊόντος και τις εκπτώσεις που το αφορούν.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση