ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Βλέπει Κίνα και Σαουδική Αραβία η OJO Sun & Glasses

Τα επόμενα βήματα της εταιρείας και τις νέες ισορροπίες της αγοράς περιγράφει ο Νίκος Μεσολογγίτης

Της Μαρίας Ηρακλέους

Της Μαρίας Ηρακλέους

Τον επόμενο μήνα η κυπριακή εταιρεία OJO Sun & Glasses θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει άλλα τρία καταστήματα στη Σαουδική Αραβία, ενώ ήδη έχει δημιουργήσει το πρώτο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Eastgate στο Γιοχάνεσμπουργκ. Σε συνέντευξή του στην «Κ» ο ιδρυτής της εταιρείας Νίκος Μεσολογγίτης αναφέρεται στις προοπτικές για νέα ανοίγματα σε αγορές μέσα από το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και το πλάνο της εταιρείας να δραστηριοποιηθεί διαδικτυακά στην αγορά της Κίνας μέσω εξειδικευμένης πλατφόρμας παγκόσμιας εμβέλειας. Ο κ. Μεσολογγίτης αναφέρει επίσης ότι πέραν των ανοιγμάτων, η εταιρεία OJO επιδιώκει την ανάπτυξη του προσφερόμενου προϊόντος προς τους καταναλωτές ώστε να καλύψει περισσότερες από τις ανάγκες τους στον τομέα των οπτικών ειδών.

-Το προηγούμενο διάστημα είχατε ανακοινώσει το άνοιγμα της εταιρείας σας στη Σαουδική Αραβία αλλά και στο Γιοχάνεσμπουργκ. Πώς προχωρούν αυτοί οι σχεδιασμοί;

-Τον Οκτώβριο του 2019 η εταιρεία μας επέκτεινε τις εργασίες της στη Νότιο Αφρική μέσω του συστήματος δικαιοχρησίας δημιουργώντας το πρώτο της κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Eastgate στο Γιοχάνεσπουρκ με θετικότατα μηνύματα ως προς την αποδοχή του προϊόντος μας. Τον επόμενο μήνα θα λειτουργήσουν άλλα τρία καταστήματα στη Σαουδική Αραβία, όπου τα δυο από αυτά θα είναι σε εμπορικά κέντρα και το τρίτο στο στρατιωτικό νοσοκομείο της Σαουδικής Αραβίας στην πτέρυγα των οφθαλμίατρων, παρέχοντας υπηρεσίες οπτικών σκελετών, οπτικών φακών αλλά και φακών επαφής.

- Σε ποιες νέες αγορές θα δούμε την εταιρεία να δραστηριοποιείται το επόμενο διάστημα;

-Πρώτιστος σκοπός της εταιρείας αυτή την στιγμή είναι να εδραιωθεί στις υπάρχουσες αγορές όπου δραστηριοποιείται προσφέροντας ποιότητα, ποικιλία αλλά και προσιτές τιμές στους καταναλωτές. Πέραν αυτού, σημαντικό κομμάτι της όλης επιτυχίας μας οφείλεται και στην ελληνική αγορά στην οποία επενδύουμε σε μόνιμη βάση. Η χρονιά που διανύουμε είναι ίσως η καλύτερη χρονιά σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά.

- Υπάρχει η πεποίθηση ότι τα ανοίγματα εντός Ευρώπης είναι πιο ασφαλή. Συμφωνείτε με αυτό;

-Η επέκταση εργασιών εντός της Ευρωπαϊκής κοινότητας είναι πιο εύκολη και ασφαλής σε θέματα διαδικασιών μεταφοράς και διανομής, εκπαίδευσης, διαφήμισης αλλά και νοοτροπίας σε σχέση με χώρες εκτός Ευρώπης. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε για αγορές εκτός Ευρώπης πέραν των πιο πάνω είναι η διαφορά κουλτούρας και γούστου ως προς τα σχέδια των γυαλιών ηλίου και οπτικών. Αρκεί να αναφέρουμε ότι για να μπορέσουμε να ικανοποιήσουμε την παραγωγή και σχεδιασμό των γυαλιών ηλίου και οπτικών OJO για αυτές τις αγορές πρόσφατα προσλάβαμε εξειδικευμένο σχεδιαστή (fashion designer) από το Λίβανο. Η ομάδα σχεδιασμού γυαλιών ηλίου OJO σήμερα απαρτίζεται από τέσσερα άτομα με καταγωγή την Κύπρο, την Ιταλία και το Λίβανο.

- Τι πρέπει να προσέχει ένα brand όταν ανοίγεται σε νέες αγορές στο εξωτερικό; Υπάρχει φόρμουλα για την επιτυχία;

-Η δημιουργία ενός προϊόντος εντός και εκτός της χώρας μας δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, αλλά σίγουρα για να μπορέσεις να το πετύχεις θα πρέπει πρώτα από όλα να πιστεύεις σε αυτό που δημιουργείς, αλλά κυρίως να αγαπήσεις τον καταναλωτή περισσότερο από το ίδιό σου το προϊόν.

- Πόσο επηρεάζει τις πωλήσεις σας η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου; Λειτουργεί ανταγωνιστικά; Θα θέλατε να επεκταθείτε και σε αυτό το κομμάτι;

-Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής μας σίγουρα είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο όπου η εταιρεία μας με πρόσφατη επέκτασή της θα μπορέσει να διεισδύσει ακόμη περισσότερο σε αγορές όπου δεν έχουμε φυσική παρουσία. Το 2020 η εταιρεία μας θα επιχειρήσει το μεγάλο άλμα να επεκταθεί διαδικτυακά στην Κίνα μέσω εξειδικευμένης πλατφόρμας παγκόσμιας εμβέλειας.

- Πέραν του ανοίγματος καταστημάτων στο εξωτερικό, ποια τα επόμενα βήματά σας; Τι καινούργιο να αναμένουμε από την εταιρεία OJO;

-Έχοντας ως γνώμονα ότι μια εταιρεία που δεν αναπτύσσεται πεθαίνει, έτσι και η OJO Sun & Glasses σε μόνιμη βάση επιδιώκει συνεχώς την ανάπτυξή της σε διάφορους τομείς. Πρωταρχικός μας στόχος για το 2020-2022 είναι όλα τα υφιστάμενα και νέα καταστήματα της OJO Sun & Glasses να διαθέτουν δωμάτιο διαθλαστικής εξέτασης, εργαστήριο κοπής και επεξεργασίας φακών, και σίγουρα να εμπλουτιστούν με οπτικούς σκελετούς και οπτικούς φακούς ανώτερης ποιότητας (Silk optical lenses). Επίσης, σε αυτό το διάστημα η εταιρεία ευελπιστεί να ενσωματώσει στην γκάμα της τους OJO φακούς επαφής, ημερήσιους και μηνιαίους, αλλά και υγρά καθαρισμού φακών επαφής OJO από την Ιταλία.

- Ποιο το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στην Κύπρο; 

-Στην Κύπρο διαθέτουμε 13 καταστήματα όπου τα οκτώ από αυτά παρέχουν και υπηρεσίες διαθλαστικής εξέτασης. Σύμφωνα και με τις τελευταίες μετρήσεις που έχουμε διενεργήσει τα OJO Sun & Glasses κατέχουν το 71% της κυπριακής αγοράς σε γυαλιά ηλίου.

-Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας σας έναντι του ανταγωνισμού;


-Η OJO Sun & Glasses ανατρέποντας τους κανόνες της παγκόσμιας αγοράς δημιούργησε και σχεδίασε γυαλιά ηλίου και οπτικά με την δική της επωνυμία, έχοντας σαν όραμα το δικαίωμα στην όραση για όλους. Τα κυριότερα πλεονεκτήματα μας είναι η ποιότητα που προσφέρουμε στα προϊόντα μας , η μεγάλη ποικιλία γυαλιών ηλίου και οπτικών εναλλάσσοντάς την γκάμα σε μηνιαία βάση αλλά και η φιλοσοφία της εταιρείας εντός και εκτός καταστημάτων έχοντας σαν χρυσό κανόνα να “συμπεριφερόμαστε όπως θέλουμε να μας συμπεριφέρονται”.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση