ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Επιστρέφει μετά το lockdown το Mall of Engomi

Σε 3 φάσεις το άνοιγμα του εμπορικού κέντρου, μέχρι τέλος Ιουνίου αναμένεται το 85% των καταστημάτων

Της Μαρίας Ηρακλέους

Της Μαρίας Ηρακλέους

Το soft opening του Mall of Engomi άρχισε την περασμένη εβδομάδα, λίγες μόλις ώρες πριν την ανακοίνωση του νέου lockdown. Σαφώς η συγκυρία δεν ήταν θετική ωστόσο δεν αναμένεται να επηρεαστεί ο προγραμματισμός για την επαναλειτουργία του εμπορικού κέντρου της Έγκωμης, δηλώνει στην «Κ» ο γενικός διευθυντής του Mall of Cyprus και Mall of Engomi Julian Smith. Μέχρι τέλος του Ιούνη αναμένεται λοιπόν να ανοίξει το 85% από το σύνολο των 28 καταστημάτων του mall και από εκεί και πέρα θα μείνουν οι τελευταίες συμφωνίες για να λειτουργήσει το εμπορικό κέντρο στην ολότητα του. Στόχος είναι μέσα σε ένα χρόνο κανονικής λειτουργίας η επισκεψιμότητα να φτάσει στα 2,5 εκατ., δηλαδή 20% αυξημένη σε σχέση με την σταθερή βάση των δύο εκατ. πελατών που υπήρχε πριν την αναβάθμιση του. «Αυτή είναι η προσδοκία μας, μπορεί να είναι και περισσότεροι αλλά αυτό είναι το ρεαλιστικό σενάριο» αναφέρει ο Julian Smith.

Μάιο, Ιούνιο και Ιούλιο

Σε πρώτο στάδιο και μαζί με το άνοιγμα του λιανικού, στο Mall of Engomi θα λειτουργήσουν τα καταστήματα του Super Home Centre, του Next και η υπεραγορά Σκλαβενίτης, η οποία ήταν και προηγουμένως ανοικτή στο κοινό. Με το τέλος του lockdown θα δραστηριοποιούνται το Super Home Centre, το OJO, OVS και το Next. Η 2η φάση αφορά την λειτουργία των χώρων εστίασης η οποία αναμένεται μετά την χαλάρωση των μέτρων στον τομέα της εστίασης, ενδεχομένως εντός Μαΐου. Τα υπόλοιπα καταστήματα βάσει προγραμματισμού θα ανοίξουν μέχρι τον Ιούνιο και πιθανότατα το επίσημο άνοιγμα του mall, τον Ιούλιο.

Τα brands

Αυτή την στιγμή έχουν πέσει οι υπογραφές με το Beautyline, το ζαχαροπλαστείο Μελίρρυτον, την εταιρεία τηλεπικοινωνιών Cablenet και το Holland and Barret, το οποίο μεταφέρθηκε στο mall. Στο ανανεωμένο Mall of Engomi αναμένεται ότι θα δούμε και το Bullfrog, το οποίο παρέχει υπηρεσία αντρικής κομμωτικής και αναμένεται να υποβάλει προσφορά (ήδη δραστηριοποιείται στο Mall of Cyprus). Επιπλέον έχουν υπογραφεί οι όροι της συμφωνίας για κατάστημα αθλητικών ειδών 400 τμ. «Πρέπει να είμαστε υπομονετικοί διότι θέλουμε να έχουμε το σωστό προϊόν. Θέλουμε αθλητικά και ηλεκτρονικά είδη και καλές και διαφορετικές προτάσεις για φαγητό και ποτό. Θέλουμε να αποκτήσουμε τα κατάλληλα brands στο χώρο της μόδας». Τα νέα brands (20% του εμπορικού χώρου) θα ανακοινωθούν μόλις ολοκληρωθούν οι συμφωνίες και πέσουν οι υπογραφές. «Είναι μια δύσκολη αγορά αυτή την στιγμή, ωστόσο γνωρίζουμε ότι υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για τους υπόλοιπους χώρους» σημείωσε ο κ. Smith.

Στο ανανεωμένο mall δεν αναμένεται να δούμε καταστήματα του ομίλου Saywear- Zara Κύπρου (Zara, Massimo Dutti, Pull and Bear, Bershka, Zara Home, Oysho )και Mango, λόγω περιορισμένου διαθέσιμου χώρου αλλά και λόγω της φιλοσοφίας του νέου εμπορικού κέντρου η οποία είναι να προσφέρει διαφορετικά brands σε σχέση με αυτά που ήδη δραστηριοποιούνται σε άλλα εμπορικά κέντρα.

Τα ονόματα του Food court

Το ίδιο σκεπτικό ισχύει και για το food court αναφέρει ο κ. Smith εξηγώντας γιατί δεν επέλεξαν τις κλασσικές αλυσίδες των fast food. Στο νέο food court του εμπορικού κέντρου θα δούμε το Piatsa Gourounaki, και τα ελληνικά Mailo's, το ιταλικό Rokoko και το Hangry Ghost. Επίσης εξωτερικά θα λειτουργήσει κατάστημα του Coffee Berry. Αυτή την περίοδο η διεύθυνση του mall βρίσκεται σε συζητήσεις για τη 2η καφετέρια και ένα ακόμη εστιατόριο που θα ειδικεύεται στην ασιατική κουζίνα. Βάσει προγραμματισμού το food court θα προχωρούσε περί τα μέσα Μαΐου. Πλέον η εικόνα θα ξεκαθαρίσει μετά την άρση του lockdown, τις νέες αποφάσεις για τα επόμενα βήματα στο θέμα της πανδημίας και τις διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες ώστε να ληφθούν αποφάσεις για το πώς θα προχωρήσουν.

Δύσκολος ο προγραμματισμός

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις και μετά την λειτουργία του mall παραμένει ο μελλοντικός σχεδιασμός και προγραμματισμός ακόμα και βραχυπρόθεσμα για τους επόμενους 3-6 μήνες, λόγω της αβεβαιότητας των περιοριστικών μέτρων που πλήττουν το λιανικό εμπόριο. Ήδη διανύουμε την δεύτερη πασχαλινή περίοδο με κλειστά τα καταστήματα, ενώ έχει χαθεί και η χριστουγεννιάτικη περίοδος του 2020, κάτι που αποτυπώνεται στις πωλήσεις του κλάδου «Για τις συνέπειες που θα αφήσει αυτό το lockdown μπορούμε να μιλήσουμε μετά τις 10 Μαΐου, καθώς θα εξαρτηθεί από τις επόμενες αποφάσεις της κυβέρνησης και τα ενδεχόμενα νέα μέτρα» σχολίασε.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X