ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Η νέα υπηρεσία Self Service της Gan Direct μειώνει τα μποτιλιαρίσματα

Δελτίο Τύπου

Πόσες φορές, οδηγώντας στο δρόμο, αναρωτηθήκατε τι μπορεί να έχει συμβεί και τα οχήματα παραμένουν για ώρα στάσιμα σε μια τεράστια ουρά καθυστερώντας να πάτε στη δουλειά σας; Τις περισσότερες φορές, αυτό οφείλεται σε κάποιο μικροατύχημα. Εξάλλου, τα ατυχήματα στο δρόμο δεν κάνουν διακρίσεις. Ακόμα και οι πιο έμπειροι οδηγοί μπορεί να την πατήσουν κάποια στιγμή και να εμπλακούν σε κάποιο μικρό μεν ατύχημα που όμως μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για να προκληθεί μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση μέχρι την έλευση του λειτουργού της ασφαλιστικής εταιρείας που παραδοσιακά μεταβαίνει στο σημείο του ατυχήματος για την καταγραφή και εκτίμηση των μικροζημιών. Τη λύση σ’ αυτή την ταλαιπωρία η οποία αποτελεί καθημερινότητα για χιλιάδες οδηγούς δίνει η Gan Direct, η οποία για άλλη μια φορά πρωτοπορεί μέσα από τη νέα υπηρεσία της «Self Service».

Με «Self Service» έχεις τον έλεγχο

Η νέα υπηρεσία «Self Service» της Gan Direct φιλοδοξεί να αμβλύνει το διαχρονικό πρόβλημα χιλιάδων οδηγών καλώντας τους να πάρουν τον έλεγχο, διευκολύνοντας έτσι όχι μόνο τη δική τους ζωή αλλά και των άλλων οδηγών, στην περίπτωση που λόγω του ατυχήματος έχει προκληθεί κυκλοφοριακή συμφόρηση. Πρόκειται για μια καινοτόμο για τα κυπριακά δεδομένα υπηρεσία, την οποία ο πελάτης μπορεί να αξιοποιήσει σε περιπτώσεις που το ατύχημα στο οποίο ενεπλάκη δεν θεωρείται σοβαρό και δεν υπάρχουν τραυματίες ή μεγάλες ζημιές. Ειδικά σε ώρες αιχμής, όπου ο λειτουργός της ασφαλιστικής εταιρείας δεν είναι εφικτό να βρεθεί άμεσα στο σημείο του ατυχήματος, το «Self Service» αποτελεί την ιδανική λύση. Το μόνο που χρειάζεται ο πελάτης για να πάρει την κατάσταση στα χέρια είναι ένα κινητό τηλέφωνο το οποίο θα «συμμαχήσει» έτσι ώστε να αποφευχθεί η περιττή αναμονή στο δρόμο.

Τέρμα οι μεσάζοντες και τα τζάμπα λεφτά

Η Gan Direct, εισήγαγε τη νέα υπηρεσία «Self-Service», σε δύο φάσεις, ανάλογα με το προφίλ του περιστατικού, (απλό ή λίγο πιο δύσκολο). Η διαδικασία είναι πολύ απλή και έχει ως εξής: Ο πελάτης παίρνει τηλέφωνο την 24ωρη οδική βοήθεια που του παρέχει η εταιρεία και ενημερώνει τον λειτουργό για το ατύχημα στο οποίο ενεπλάκη. Ο λειτουργός αφού το καταγράψει στέλνει άμεσα στον πελάτη, μέσω link, ένα ηλεκτρονικό έντυπο το οποίο θα πρέπει να συμπληρωθεί επί τόπου από τον πελάτη ηλεκτρονικά και να ανέβει στην εύχρηστη πλατφόρμα υπηρεσιών της Gan Direct μαζί με ένα βίντεο και μερικές φωτογραφίες από τη σκηνή του ατυχήματος. Ακολούθως, ο πελάτης ενημερώνεται σε ποιον έμπιστο συνεργάτη του δικτύου της εταιρείας μπορεί να αποταθεί για την άμεση επιδιόρθωση του οχήματος ή των οχημάτων και εν συνεχεία μπορεί να αποχωρήσει από τη σκηνή, χωρίς να χάνει κανείς πολύτιμο χρόνο αφού όλα τα υπόλοιπα θα τα διευθετήσει άμεσα η Gan Direct.

Κάνε την ασφάλεια σου τώρα απευθείας

Οι υπηρεσίες που εδώ και χρόνια απολαμβάνουν οι δεκάδες χιλιάδες πελάτες της Gan Direct, δεν αφήνουν περιθώρια προβληματισμού. Κάνε την ασφάλεια σου τώρα απευθείας, έχοντας στη διάθεσή σου:

  • 24HR Fast Claim: Εξυπηρέτηση της απαίτησης του πελάτη εντός 24 ωρών, είτε επιλέγοντας έναν από τους Εγκεκριμένους Συνεργάτες του Δικτύου της εταιρείας ή με απευθείας πληρωμή των ζημιών.

  • 24HR Assistance: 24ωρη Οδική Βοήθεια, Βοήθεια Ατυχημάτων και αντικατάσταση ανεμοθώρακα.

  • 24’Task Force: Σε περίπτωση ατυχήματος στόχος της εταιρείας είναι να είναι κοντά στον πελάτη εντός 24 λεπτών από την κλήση του, εντός των ορίων της πόλης.

  • Key2Key: Παροχή δωρεάν αυτοκινήτου αντικατάστασης σε περίπτωση ατυχήματος.
  • Key2Key Plus: Παροχή δωρεάν αυτοκινήτου αντικατάστασης σε περίπτωση βλάβης.
  • Relay: Μεταφορά του οχήματος σας, του οδηγού και των επιβατών σε περίπτωση βλάβης.
  • Stay Mobile: Παρέχεται δωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης ή το κόστος μεταφοράς ή διανυκτέρευσης σε περίπτωση βλάβης

Περισσότερες πληροφορίες διαβάστε ΕΔΩ.

Πληροφορίες στα αγγλικά διαβάστε ΕΔΩ.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Δελτίο Τύπου

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X