ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Κλείνουν 15 καταστήματα της Τράπεζας Κύπρου

Ανακοινώθηκε στο προσωπικό μέσω εσωτερικής επιστολής από τον Διευθυντή Λιανικής Τραπεζικής, Χάρη Πουαγκαρέ.

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Η Τράπεζα Κύπρου αναμένεται να κλείσει 15 καταστήματα. Οι επηρεαζόμενοι υπάλληλοι των συγκεκριμένων καταστημάτων της Τράπεζας θα μεταφερθούν σε άλλα καταστήματα και στο παρόν στάδιο σύμφωνα με ανακοίνωση, δεν επίκεινται απολύσεις.

Σύμφωνα λοιπόν με ανακοίνωση της Τράπεζας Κύπρου προς το προσωπικό της, την οποία υπογράφει ο Διευθυντής Διεύθυνσης Λιανικής Τραπεζικής & ΜΜΕ, Χάρης Πουαγκαρέ, τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν 15 καταστήματα τα οποία επηρεάζονται από την απόφαση της τράπεζας να τα κλείσει.

"Είναι αναμενόμενο να υπάρξουν μετακινήσεις. Οι συνάδελφοι που επηρεάζονται θα μετακινηθούν σε άλλα καταστήματα και άλλους ρόλους, αναλόγως των δεδομένων του καθενός αλλά και τις ανάγκες της Τράπεζας. Σε αυτό το στάδιο, δεν θα υπάρξει μείωση στον αριθμό προσωπικού", αναφέρει ο κ. Πουαγκαρέ.

Αυτούσια η εσωτερική ανακοίνωση

«Ανακοίνωση Δ.Δ. Λιανικής Τραπεζικής & ΜΜΕ

18/1/2019

- Από: Διεύθυνση Λιανικής Τραπεζικής & ΜΜΕ

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Η Τράπεζα Κύπρου, γεννημένη το 1899, φτάνει πλέον στο 2019.

Φέτος, θα συνεχίσουμε την πορεία μας για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, τον εξορθολογισμό των εργασιών μας αλλά και της συνέχιση της ηγετικής κουλτούρας που έχει η Τράπεζα Κύπρου από την ημέρα που δημιουργήθηκε, ως Ταμιευτήριο Λευκωσίας το τελευταίο έτος του 19ου αιώνα.

Έχουμε ήδη προχωρήσει σε πολλές αλλαγές.

Η εξυπηρέτηση των πελατών, η βελτιστοποίηση των συνθηκών εργασίας σε όλα τα επίπεδα, αλλά και η πρωτοπορία μας στην τεχνολογία και την καινοτομία αποτελούν βασικούς πυλώνες της ταυτότητάς μας.

Οι αυστηρές μετρήσεις, αλλά και οι εξωτερικές έρευνες, επιβεβαιώνουν αυτή την ταυτότητα: Η Τράπεζα Κύπρου έχει την υψηλότερη εμπιστοσύνη στον τραπεζικό τομέα, προσφέρει την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, και συνεχίζει να είναι ο ηγέτης στην Κύπρο. Οι ίδιες έρευνες επιβεβαιώνουν αυτό που όλοι μας υποψιαζόμαστε, ότι, δηλαδή, το μεγάλο ατού της Τράπεζας απέναντι στον ανταγωνισμό είναι η ποιότητα του προσωπικού μας.

Ταυτόχρονα, συνεχίζουμε να ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις μιας κοινωνίας που μεταβάλλεται ραγδαία. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας διεκπεραιώνεται όλο και περισσότερο μέσα από τα ψηφιακά κανάλια. Ήδη, το 75% των συνολικών μας συναλλαγών γίνεται εκτός «πάγκου», ενώ στους ιδιώτες το ποσοστό αυτό φτάνει στα 83%. 9 στις 10 αναλήψεις γίνονται από τις ΑΤΜ, ενώ οι αιτήσεις για δάνεια μέσα από την 1bank αυξάνονται καθημερινά. Επιπλέον, το 92% των χρηματικών μεταφορών γίνεται ψηφιακά.

Αυτά τα στοιχεία καταδεικνύουν μεγάλη πρόοδο τα τελευταία χρόνια. Αυτό σημαίνει πως εξυπηρετούμε τους πελάτες ταχύτερα, απλά, φθηνά και εύκολα, αλλά και χωρίς πολλές από τις βαρετές διαδικασίες τις οποίες εμείς αναγκαζόμαστε να εκτελούμε καθημερινά, με προσωπικό που αισθάνεται εγκλωβισμένο σε άχαρους και χρονοβόρους ρόλους. Το κατάστημα, φυσικά, θα συνεχίσει να είναι η αιχμή του δόρατος για την πώληση προϊόντων και για την εξυπηρέτηση του πελάτη, στο παρόν και στο μέλλον.

Σήμερα, σε όλες τις χώρες, οι τράπεζες επιχειρούν να μειώσουν το κόστος και τον αριθμό των καταστημάτων με σκοπό να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους καλύτερα. Αυτή δεν είναι επιλογή των τραπεζών, αλλά επιβολή εκ μέρους των πελατών, οι οποίοι απαιτούν την ταχύτητα, την άνεση, το χαμηλότερο κόστος και την αμεσότητα του ψηφιακού καναλιού. Η Τράπεζα Κύπρου ακολουθεί τον ίδιο δρόμο με τις μεγαλύτερες τράπεζες παγκοσμίως, συνδυάζοντας την προηγμένη τεχνολογία με το άρτιο Προσωπικό της για να προσφέρει την ποιοτικότερη, ταχύτερη, απλούστερη και πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Η Τράπεζα μας θα συνεχίσει να είναι η μεγαλύτερη και η σημαντικότερη Τράπεζα στην Κύπρο, άσχετα με τον συνολικό αριθμό καταστημάτων, αφού θα κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε δάνεια, καταθέσεις, κίνηση πιστωτικών καρτών κλπ. Θα παραμείνει επίσης πρώτη τόσο στην εμπιστοσύνη των πελατών όσο και στην ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρει.

Με σκοπό την συνέχιση αυτής της πορείας, προχωρούμε με την αναδιοργάνωση του δικτύου μας με την σύμπτυξη των εργασιών μεταξύ καταστημάτων. Συνολικά, από τη σύμπτυξη, επηρεάζονται 15 καταστήματα. Η κίνηση αυτή αντικατοπτρίζει την πορεία εξορθολογισμού του Δικτύου, ενίσχυσης των καταστημάτων που βολεύουν τους πελάτες αλλά και μείωσης των πιο βαρετών στοιχείων της δικής μας καθημερινότητας. Ταυτόχρονα, μειώνεται το λειτουργικό βάρος και κόστος, αλλά και το ρίσκο ασφάλειας. Αυτά τα ανελαστικά κόστη θα αποτελούν σύντομα μικρότερο βαρίδι για την Τράπεζα με αντίστοιχο όφελος στο κόστος που καταβάλλει ο πελάτης.

Είναι αναμενόμενο να υπάρξουν μετακινήσεις. Οι συνάδελφοι που επηρεάζονται θα μετακινηθούν σε άλλα καταστήματα και άλλους ρόλους, αναλόγως των δεδομένων του καθενός αλλά και τις ανάγκες της Τράπεζας. Σε αυτό το στάδιο, δεν θα υπάρξει μείωση στον αριθμό προσωπικού. Να είστε σίγουροι πως θα ενημερωθείτε σύντομα και επαρκώς ποια είναι τα καταστήματα που θα κλείσουν και πως επηρεάζονται οι συνάδελφοι οι οποίοι θα μετακινηθούν στα πλαίσια μιας ευρύτερης αναδιοργάνωσης των Περιφερειακών Διευθύνσεων.

Παραμένω όπως πάντα στην διάθεση του καθενός από εσάς προσωπικά για να συζητήσουμε οποιοδήποτε θέμα σας απασχολεί.

Είμαστε αποφασισμένοι να πετύχουμε.

Με σεβασμό και εκτίμηση

Χάρης Πουαγκαρέ
Διευθυντής Διεύθυνσης Λιανικής Τραπεζικής & ΜΜΕ»

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Παναγιώτη Ρουγκάλα

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση