ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 23:00
 

Μέρος δεύτερο για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας- Κύπρου

Ολοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας και τίθεται πλέον ενώπιον του Εφόρου Κρατικών Ενισχύσεων.

Της Μαρίας Ηρακλέους

Το πρώτο βήμα για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας Κύπρου, έγινε, με την ολοκλήρωση της μελέτης βιωσιμότητας μιας τέτοιας δραστηριότητας. Το επόμενο βήμα στην διαδικασία αναλαμβάνει ο Έφορος Κρατικών Ενισχύσεων. Ήδη ενώπιον του έχει τεθεί το κείμενο της μελέτης και θα ακολουθήσει διαβούλευση με το αρμόδιο Υυφυπουργείο Ναυτιλίας με στόχο την προώθηση της πρότασης ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. 

Σύμφωνα με ενημέρωση από το Υφυπουργείο, τα αποτελέσματα της μελέτης ήταν τα αναμενόμενα, ωστόσο υπάρχουν σημεία για τα οποία υπάρχει έδαφος για συζήτηση. Ανάμεσα στα θέματα που εξέτασε η ομάδα της Deloitte ήταν και το κατά πόσο είναι εφικτό η σύνδεση Ελλάδας- Κύπρου να γίνεται και μέσω ενδιάμεσου σταθμού. Στα πρώτα συμπεράσματα που προκύπτουν φαίνεται ότι υπάρχει σημαντικό  χρηματοδοτικό κενό είτε συμπεριληφθεί ενδιάμεσος σταθμός είτε όχι. 

Ο ρόλος του Εφόρου

Ο Έφορος θα εξετάσει κατά πόσο τα αποτελέσματα της μελέτης και τα γενικά συμπεράσματα είναι σε λογικά πλαίσια όσον αφορά στα θέματα και τις προϋποθέσεις τις οποίες θα θέσει στο τραπέζι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Αφού ολοκληρώσει την εξέταση της πρότασης της Δημοκρατίας θα αποφασιστεί και ο κατάλληλος τρόπος παρουσίασης της ενώπιον της Ευρωπαίκής Επιτροπής κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στους επόμενους μήνες. Ο έφορος θα έχει και την ευθύνη να υποβάλλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή οποιαδήποτε στοιχεία ζητούνται από αυτήν σε σχέση με κρατικές ενισχύσεις που χορηγούνται στη Δημοκρατία και να αντιπροσωπεύσει τη Δημοκρατία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Στόχος το καλοκαίρι του 2020

Ο στόχος του Υφυπουργείου Ναυτιλίας είναι οι διαδικασίες να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το επόμενο καλοκαίρι. Ξεκαθαρίζεται ότι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της πρότασης βασίζεται στο πόσο γρήγορα θα καταλήξει στο θέμα η Κομισιόν, καθώς και στο ενδιαφέρον που θα επιδείξουν οι εταιρείες για να εντάξουν το δρομολόγια Κύπρου Ελλάδας στο πρόγραμμα τους. Σημειώνεται επίσης ότι η πρόταση αφορά την σύνδεση είτε με το λιμάνι της Λεμεσού είτε με το λιμάνι Λάρνακας. 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Σχόλια αναγνωστών

Εξαπλάσια απ' ό,τι θεωρείτο προηγουμένως η ηλικία του Νείλου

«Ας μην ξεχνούμε ότι το όνομα του ποταμού Νείλος είναι καθαρά αρχαίο Ελληνικό από το γιο του Κόδρου, ...»
Ανδρέας Μάλης Μαυρομιχάλης  |  22:26

Παρασκήνιο με ουρά από τις πολιτογραφήσεις

«Ο Νουρής σαν βουλευτής πιέζει για ικανοποιήσεις συμφερόντων και «πολεοδομικές χαλαρώσεις» όπως με το ...»
Πέτρος Παπαστυλιανού  |  10:43

Λευκωσία για πενταμερή: Η Τουρκία δεν φαίνεται πρόθυμη να συμμετέχει πριν της «εκλογές»

«"Η Τουρκία δεν φαίνεται διατεθειμένη να συμμετάσχει σε μια πενταμερή συνάντηση για το Κυπριακό" - Κάποιος ...»
ΑΚΑ  |  10:09

#PoliticsBlog Ο κατατρεγμένος Τζο στη μεγάλη αγκαλιά του Μακαριότατου

«Ευτυχώς που παρατήσατε τις αναλύσεις για την healthy σας και τις κατηγορίες για τον Άντρο! Για αλλαγή ...»
Yiannos  |  12:24

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

Το προφίλ της CITR

Το προφίλ της CITR

Οι πυλώνες της επιχειρηματικής φιλοσοφίας του Ομίλου είναι το πάθος, η καινοτομία, το ομαδικό πνεύμα και η επιχειρηματική ...
Newsroom K
 |  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
X