ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Red Wolf - Οι αξίες των επιχειρήσεων και το καταστροφικό παράδειγμα του Elon Musk

Τα brands και τα πρόσωπα οφείλουν να σέβονται τις αξίες της ζωής χωρίς μεγάλα λόγια και να δείχνουν στην πράξη ενσυναίσθηση

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Η ανάδειξη των αξιών κάθε εταιρείας αποτελεί μονόδρομο. Το τονίζουμε επανειλημμένα στους πελάτες και συνεργάτες μας και η πρόσφατη ιστορία του Elon Musk μας επιβεβαίωσε κατά τον καλύτερο και καθολικό τρόπο.

Τα brands και τα πρόσωπα οφείλουν να σέβονται τις αξίες της ζωής χωρίς μεγάλα λόγια και να δείχνουν στην πράξη ενσυναίσθηση. Επιβάλλεται η δημιουργία πλαισίου εμπιστοσύνης και σεβασμού, η έκφραση συναισθημάτων και η ανάπτυξη της ανεκτικότητας στο διαφορετικό.

Ζούμε σε μια εποχή κατά την οποία ο καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται μόνο για το προϊόν αλλά και για τις αξίες της επιχείρησης που το προσφέρει. Ηθική, διαφορετικότητα και βιωσιμότητα θα είναι σε κυρίαρχη θέση στην ατζέντα της παγκόσμιας κοινότητας τα επόμενα χρόνια.

Ο Elon Musk, συνιδρυτής της Tesla, έπραξε το ακριβώς αντίθετο με τα παραπάνω κατά την εξαγορά του Twitter. Οι καταστροφικές του πράξεις είχαν ως αποτέλεσμα, εκτός του ότι ρίσκαρε τη νέα του επένδυση, οι μετοχές της Tesla να υποχωρήσουν στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών και οι απώλειες να ξεπερνούν τα 100 δισ. δολάρια. Ο Musk λειτούργησε εγωιστικά, αποφάσισε να αποκτήσει το Twitter έναντι 44 δις δολαρίων. Μετά, προσπάθησε να αναιρέσει τις υπογραφές του και να κάνει πίσω. Όμως, τελικά το δικαστήριο τον εξανάγκασε να ολοκληρώσει την εξαγορά.

Μία εξαγορά χωρίς σχέδιο, με άμεση απόλυση του μισού της προσωπικού, με τελεσίγραφα σε άλλους υπαλλήλους που μετά ανακλήθηκαν και με τρολάρισμα των ιδεών του από εκατοντάδες λογαριασμούς - όπως το σύστημα πιστοποίησης χρήστη προς 8 δολάρια το μήνα. Την ίδια ώρα, όπως ήταν αναμενόμενο, η μετοχή της Tesla «έκανε βουτιά» όχι μόνο γιατί ο Musk πούλαγε μετοχές για να χρηματοδοτήσει την αγορά του Twitter αλλά και για τη ζημιά που προκαλούσε στο brand του αυτοκινήτου.
Στη σημερινή εποχή το value ενός brand συνδέεται απόλυτα από τις αξίες που αντιπροσωπεύει. Η Tesla σύνδεσε την τεχνολογία με την προστασία του περιβάλλοντος και έγινε trend, όπως η Apple. Όλα αυτά τα διέλυσε ο Musk με την κυνικότητα του απέναντι στους εργαζομένους, τη χυδαιότητά του προς τους χρήστες του Twitter και την ανεξέλεγκτη συμπεριφορά του, η οποία συνδέεται άμεσα με εκείνη του Trump.

Εδώ έρχεται η παρέμβαση της κοινωνίας, ώστε να προστατεύσει τις αξίες και να στείλει ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Υπάρχουν δραστηριότητες στη ζωή μας που δεν είναι προς πώληση. Οι αξίες, η ηθική και ο σεβασμός στο διαφορετικό, θα κυριαρχήσουν ανεβάζοντας τις μετοχές μιας εταιρείας ή εφόσον εκλείπουν θα συνθλίβουν οποιοδήποτε brand, όσο μεγάλο κι αν είναι.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση