ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Σε ελαφρά γεύματα επεκτείνεται η ελληνική Coffee Island

Εκτιμάται ότι θα αυξήσει κατά περίπου 30% τις πωλήσεις της εταιρείας

Newsroom Κ, Αθήνα

Εμπλουτισμός των προσφερόμενων προϊόντων καφέ με ελαφρά γεύματα, κάτι που αναμένεται να αυξήσει τις πωλήσεις της αλυσίδας, και περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό αποτελούν τους δύο κεντρικούς στόχους της Coffee Island, η οποία φέτος συμπλήρωσε 20 χρόνια ζωής. Πριν από μερικές ημέρες η εταιρεία εγκαινίασε το πρώτο κατάστημά της στο Ντουμπάι, στο εμπορικό κέντρο Νάκχιλ, ενώ στις αρχές του 2020 αναμένεται να λειτουργήσει το δεύτερο κατάστημά της στη Σαγκάη, αγορά στην οποία εισήλθε τον φετινό Ιούλιο.

Συνολικά η Coffee Island διαθέτει δίκτυο 427 καταστημάτων, εκ των οποίων 376 στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα 51 εκτός συνόρων: 47 στην Κύπρο και από ένα σε Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ντουμπάι και Κίνα.

Ο κύκλος εργασιών της Coffee Island διαμορφώθηκε το 2018 σε 33,54 εκατ. ευρώ

Εντός συνόρων, πάντως, στο επίκεντρο των σχεδίων της εταιρείας είναι η εφαρμογή του λεγόμενου food project, η τοποθέτηση δηλαδή –αρχικά πιλοτικά, σε επιλεγμένα καταστήματα– ελαφρών γευμάτων (κρύες σαλάτες, σάντουιτς, αλμυρά και γλυκά σνακ, κουλούρια, γιαούρτια, αλλά και γεύματα για χορτοφάγους). Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία αποσκοπεί στην αύξηση των περιστάσεων κατανάλωσης, στην αύξηση της αξίας της μέσης απόδειξης, καθώς και στην προσφορά ολιστικής εμπειρίας στον καταναλωτή.

Η επέκταση στα ελαφρά γεύματα εκτιμάται ότι θα αυξήσει κατά περίπου 30% τις πωλήσεις της εταιρείας, ενώ θα αυξήσει και τον αριθμό των καθημερινών επισκεπτών, που σήμερα υπολογίζονται σε 200.000 συνολικά.

Η εταιρεία προχωρεί επίσης στην ανακαίνιση του συνόλου των καταστημάτων της, στη διάνθισή τους με καινούργια εικαστικά στοιχεία, ενώ ενισχύεται σημαντικά ο προϊοντικός κορμός του καφεκοπτείου εντός των καταστημάτων, από όπου ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να προμηθευτεί νέα χαρμάνια και καινούργια προϊόντα καφέ για το σπίτι. Η Coffee Island, εξάλλου, αποφάσισε να ανανεώσει την εταιρική ταυτότητα και το λογότυπό της.

Προχώρησε, επίσης, στη δημιουργία εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, μέσω της οποίας ο καταναλωτής μπορεί να παραγγείλει τον καφέ του, να προγραμματίσει πότε θέλει να παραλάβει την παραγγελία του, ενώ εφαρμόζεται και πρόγραμμα επιβράβευσης.

Ο κύκλος εργασιών της Coffee Island διαμορφώθηκε το 2018 σε 33,54 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων σε 4,66 εκατ. ευρώ. Οι επενδύσεις της την τριετία 2016-2018 έφτασαν τα 16,44 εκατ. ευρώ, ενώ το 2019 πραγματοποίησε επιπλέον επενδύσεις 1,2 εκατ. ευρώ. Φέτος ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση της μονάδας μεταποίησης, η δημιουργία δύο νέων γραμμών παραγωγής, καθώς και η κατασκευή νέων εγκαταστάσεων logistics.

Στη μητρική εταιρεία απασχολούνται 217 εργαζόμενοι, από 131 το 2016, ενώ συνολικά στα καταστήματα της αλυσίδας, τα οποία λειτουργούν με το καθεστώς της δικαιόχρησης (franchising) απασχολούνται 4.000 άτομα. Φέτος η εταιρεία αναδείχθηκε ως η καλύτερη αλυσίδα καφέ στη Νότια Ευρώπη, στα Allegra European Coffee Awards, διάκριση την οποία λαμβάνει για δεύτερη συνεχή χρονιά και τρίτη φορά συνολικά από το 2016.

Η εταιρεία ξεκίνησε το 1999, όταν άνοιξε το πρώτο της καφεκοπτείο στο κέντρο της Πάτρας. Το 2006 ιδρύει τη μονάδα μεταποίησης καφέ στην Πάτρα, ενώ το 2009 ανοίγει το πρώτο κατάστημα στην Κύπρο. Το 2016 εισήλθε στην αγγλική αγορά και το 2017 ξεκίνησε να λειτουργεί κατάστημα στο Τορόντο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ, Αθήνα

Σχόλια αναγνωστών

#PoliticsBlog Γιατί τα άλλαξε ο Άντρος για τον γενικό ελεγκτή;

«Όπως ήδη ελέχθη, αυτή η ιστορία είναι και το Βαρερλώ του Άντρου Κυπριανού και του κόμματος του βεβαίως! ...»
ΑΚΑ  |  21:01

#PoliticsBlog Γιατί τα άλλαξε ο Άντρος για τον γενικό ελεγκτή;

«Προφανώς ο Τσσκ Νόρις τον απείλησε ότι θα βγάλει στην φόρα τα δάνεια του Ακελ στα συνεργατικά....»
Αρμαγεδών  |  11:34

Αγία Σοφία: Ένα αιώνιο πολιτικό σχέδιο

«Εν τω μεταξύ η δύση και η Ρωσσία σφυρούν αφιάφορα....»
Αρμαγεδών  |  08:48

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X