ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τ. Γιαλλουρίδου: Η επικοινωνία που αντέχει δεν είναι αυτή που φωνάζει

Είναι αυτή που σημαίνει

Partner Content

Ποιοι είναι οι καθοριστικοί παράγοντες για μια επιχείρηση που ψάχνει την κατάλληλη διαφημιστική εταιρεία, ώστε να την επιλέξει για συνεργασία και να κάνει τη διαφορά;

Η σωστή επιλογή agency είναι πολύ περισσότερο από μια εμπορική απόφαση, είναι στρατηγική συμμαχία. Μια επιχείρηση πρέπει να αναζητά «partners» που κατανοούν σε βάθος το brand, που γνωρίζουν το σημερινό καταναλωτή και έχουν τα εργαλεία, το ταλέντο αλλά και το πάθος να αναδείξουν το brand μέσα στον κυκεώνα της σημερινής επικοινωνίας. Στους Partners χτίζουμε game changer brands, αυτά που θα ξεχωρίσουν και να προτιμηθούν μέσα από μια υπεραφθονία προσφοράς αγαθών και υπηρεσιών. Σημασία δεν έχει ποιος φωνάζει πιο δυνατά, αλλά ποιος έχει τη διορατικότητα να ερμηνεύσει το γιατί του brand και να το μεταφράσει σε επικοινωνία με ουσία. Η χημεία, η εμπιστοσύνη και η κοινή στρατηγική λογική είναι απαραίτητα στοιχεία. Όπως και η δυνατότητα να προσφέρει ένα integrated σύστημα σκέψης και υλοποίησης, γιατί σήμερα τίποτα δεν λειτουργεί μεμονωμένα. Σήμερα οι επιχειρήσεις χρειάζονται όλα τα εργαλεία και μέσα για να βγουν μπροστά: digital, social, pr, παραδοσιακά μέσα. Πάνω από όλα όμως, χρειάζονται έναν true partner. Κάποιον που θα αγαπήσει το brand σου όσο και εσύ, που να αντιλαμβάνεται τη συνολική εικόνα, να βλέπει μπροστά και να επενδύει στο χτίσιμο του brand και όχι απλώς στην επόμενη καμπάνια.

Είναι δυνατόν οι εταιρείες να ευδοκιμήσουν στην εποχή της «permacrisis»;

Εμείς στο χώρο της επικοινωνίας γνωρίζουμε από πρώτο χέρι ότι όχι απλώς είναι δυνατό, αλλά αναγκαίο. Στην σύγχρονη οικονομία οι κρίσεις δεν είναι παύσεις, είναι test αντοχής, προσαρμοστικότητας και σκοπού. Για αυτό οι εταιρείες πέρα από επιφάνεια πρέπει να έχουν βάθος και αξίες, ώστε να έχουν μεγαλύτερη ικανότητα επιβίωσης και εξέλιξης. Στην εποχή της αστάθειας, η στρατηγική αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία. Το ίδιο και η ειλικρινής, συνεπής επικοινωνία. Το resilience και το agility είναι οι νέες απαραίτητες δεξιότητες.

Κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες και η τεχνητή νοημοσύνη έχουν αλλάξει τον τρόπο που δουλεύουμε;

Είναι απίστευτο το πόσο τυχεροί είμαστε που έχουμε αυτά τα ασύλληπτα εργαλεία στα χέρια μας. Είναι μια μεγάλη πρόκληση, με τη θετική έννοια. Η τεχνολογία προσφέρει επιτάχυνση. Μας δίνει δυνατότητες που πριν λίγα χρόνια θεωρούσαμε αδιανόητες. Στην επικοινωνία, η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να κατανοούμε καλύτερα τα δεδομένα, να προσωποποιούμε εμπειρίες, να δοκιμάζουμε πιο γρήγορα σενάρια και να προβλέπουμε συμπεριφορές. Αυτό όμως που δεν αλλάζει είναι η ανάγκη για κρίση, για στρατηγική σκέψη και για αυθεντικότητα. Η τεχνολογία μάς δίνει εργαλεία, το πώς τα χρησιμοποιούμε, εξακολουθεί όμως να είναι θέμα ανθρώπινης απόφασης και αξιών. Για εμάς στην Partners, η τεχνητή νοημοσύνη δεν αντικαθιστά τη δημιουργικότητα. Τη στηρίζει. Και δημιουργεί έναν νέο χώρο για εξερεύνηση και επαναπροσδιορισμό του ρόλου μας ως storytellers της νέας εποχής.

H τεχνητή νοημοσύνη δεν αντικαθιστά τη δημιουργικότητα, τη στηρίζει. Και δημιουργεί έναν νέο χώρο για εξερεύνηση και επαναπροσδιορισμό του ρόλου μας ως storytellers της νέας εποχής.

Θεωρείτε ότι η επικείμενη φορολογική μεταρρύθμιση θα αποθαρρύνει ή να ενθαρρύνει ξένες εταιρείες να δραστηριοποιηθούν στην Κύπρο;

Η Κύπρος όπως έχει διαφανεί, έχει να προσφέρει πολλά στις ξένες εταιρείες πέρα από ευνοϊκή φορολογία. Η φορολογική μεταρρύθμιση θα ενθαρρύνει ξένες εταιρείες αν υλοποιηθεί ως βήμα προς μια πιο διαφανή, ευέλικτη και φιλική προς τις επιχειρήσεις Κύπρο, με συνέπεια και σαφείς κανόνες. Από τη στιγμή που η χώρα μας συνεχίζει να επενδύει και να αναδεικνύει τα ήδη ισχυρά μας assets, θα συνεχίζει να προσελκύει ξένες εταιρείες. Εμείς οι ίδιοι πρέπει αντιληφθούμε, να αναγνωρίσουμε και να αξιοποιήσουμε τη γεωστρατηγική θέση μας στο σταυροδρόμι Ευρωπαϊκής Ένωσης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής, το ώριμο οικοσύστημα υπηρεσιών (χρηματοοικονομικές & ναυτιλιακές), την ανερχόμενη τεχνολογία και καινοτομία, τα πανεπιστήμια και το πολυγλωσσικό ανθρώπινο δυναμικό μας υψηλής αξίας. Η Κύπρος έχει τα πλεονεκτήματα, το ζητούμενο είναι να τα πιστέψουμε και να τα αναδείξουμε με στρατηγικό τρόπο.

Ποιες θεωρείτε τις μεγαλύτερες προσκλήσεις και ευκαιρίες στον κλάδο της διαφήμισης σήμερα;

Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι η υπερπληροφόρηση. Ο καταναλωτής βομβαρδίζεται συνεχώς και η προσοχή του είναι εξαιρετικά περιορισμένη. Η πραγματική ευκαιρία, όμως, είναι ακριβώς εκεί: να καταφέρεις να δημιουργήσεις νόημα μέσα στον θόρυβο. Σήμερα, οι διαφημιστές πρέπει να είναι problem solvers. Μια πολυτάλαντη ομάδα ανθρώπων που να μπορεί να αφηγηθεί μια ιστορία που ο άλλος θα θέλει να ακούσει. Για να το πετύχεις αυτό, χρειάζεσαι στρατηγική, δημιουργικότητα, τόλμη, κατανόηση των δεδομένων και πίστη σε αυτό που χτίζεις. Πρέπει να αφουγκράζεσαι συνεχώς την κοινωνία, να καταφέρνεις να ξεχωρίζεις, ενώ ταυτόχρονα να είσαι συνέχεια relevant. Όπως λέμε στην Partners, η επικοινωνία που αντέχει δεν είναι αυτή που φωνάζει, είναι αυτή που σημαίνει. Το storytelling παραμένει η μεγαλύτερη δύναμη που έχουμε, όταν έχει γείωση στην πραγματικότητα και τόλμη να ξεχωρίσει.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

Η Partners Connected Communications δημιουργεί ουσιαστικές συνδέσεις. Συνδέει brands με ανθρώπους, ιδέες με αποτελέσματα και επικοινωνία με συναίσθημα. Με σχέσεις αμοιβαίου σεβασμού, ανάπτυξη νέων ταλέντων και σταθερό στόχο να αφήνει θετικό αποτύπωμα, δημιουργεί επικοινωνία που προκαλεί και προσκαλεί. Μέσα από τη διαφήμιση, το digital και την pr:partners, το PR hub του ομίλου, δημιουργούν connected brands και συνεργάζονται με τους πελάτες τους ως πραγματικοί partners.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Partner Content

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X