ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Χτίζοντας αυτοεκτίμηση στα χρόνια των Social Media

Αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση. Πόση σημασία κρύβουν άραγε αυτές οι δύο λέξεις;

Προωθητική Ενέργεια

Μπορούμε να σκεφτούμε τη ζωή μας σήμερα χωρίς τα social media; Στο σπίτι, στο σχολείο, στη δουλειά, στις εξόδους μας, παντού, τα social media πρωταγωνιστούν. Νιώθουμε πως «πρέπει» να ενημερώνουμε τους ακολούθους μας για το τι κάνουμε με μια φωτογραφία. Και σε ποιον δε θα άρεσε να ανεβάζει μια φωτογραφία στην οποία να φαίνεται «τέλειος» και να λαμβάνει θετικά σχόλια; Όταν όμως η φωτογραφία που ανεβάζουμε μοιάζει περισσότερο με ένα άλλο, εντελώς διαφορετικό πρόσωπο από το δικό μας, κι αυτό αρχίζει να γίνεται μία «κανονικότητα», πώς μπορούμε να το προσέξουμε;

Όραμα της Dove είναι ένας κόσμος όπου η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, που ουκ ολίγες φορές δημιουργείται από τα social media. Η επιρροή τους αποτελεί πλέον ένα από τα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα, ειδικότερα στις νέες γενιές, αναφορικά με την εικόνα που έχουν για την εξωτερική εμφάνιση και τα ιδανικά πρότυπα ομορφιάς. Αποστολή της Dove είναι να εξασφαλίσει ότι η νέα γενιά μεγαλώνει απολαμβάνοντας μια θετική σχέση με την εμφάνισή της – βοηθώντας τους νέους ανθρώπους να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους και να αναπτύξουν αυτοπεποίθηση για το σώμα τους.

Η διαστρέβλωση της εικόνας στα ψηφιακά μέσα, η προβολή των αψεγάδιαστων και επεξεργασμένων φωτογραφιών, επηρεάζουν αρνητικά τα νέα παιδιά, τόσο στη σχέση που αναπτύσσουν με την εξωτερική τους εικόνα –θεωρώντας πως ποτέ δεν είναι αρκετά καλή– όσο και στην αυτοπεποίθησή τους, δημιουργώντας τους άγχος και ένα επιπρόσθετο βάρος στο να ανεβάσουν επεξεργασμένες φωτογραφίες.

Η μάρκα Dove ανέκαθεν ήταν υπέρμαχος των ρεαλιστικών προτύπων ομορφιάς, των μοναδικών χαρακτηριστικών που κάθε άνθρωπος έχει στο σώμα του. Η Dove θέλει να μας μάθει να αγαπάμε και να αγκαλιάζουμε αυτά τα μοναδικά χαρακτηριστικά μας, ειδικότερα τη νέα γενιά. Γι’ αυτό, έχει δημιουργήσει το Dove Self-Esteem Project, το οποίο θέλει να μάθει στα νέα παιδιά να αναπτύσσουν μια θετική σχέση με την εικόνα τους. Οι ανησυχίες και το  άγχος που νιώθουν πριν ανεβάσουν μία φωτογραφία είναι αποτέλεσμα των «ιδανικών προτύπων ομορφιάς» που προβάλλονται στα social media, κάτι που έχει ως επακόλουθο τη χαμηλή αυτοεκτίμηση, αλλά και τη ψυχολογία τους γενικότερα.

Μέρος τη αποστολής του Dove Self-Esteem Project είναι ο Οδηγός Αυτοπεποίθησης, ένα εργαλείο που βοηθάει τα παιδιά να χτίσουν την αυτοπεποίθηση τους. Ο οδηγός αυτός είναι γεμάτος με δραστηριότητες και υλικά που θα καθοδηγήσουν τους γονείς σχετικά με το πώς να βοηθήσουν τα παιδιά τους να αποκτήσουν και να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους, ενώ επίσης και να εντοπίσουν βασικά προβλήματα που επηρεάζουν ένα παιδί. Επιπρόσθετα, μέσα στον Οδηγό Αυτοπεποίθησης, μπορεί να βρει κανείς και συμβουλές από ειδικούς, καθώς η Dove συνεργάζεται με παγκόσμιους επιστήμονες της ψυχολογίας.

Για την περαιτέρω εκπαίδευση και ενημέρωση των παιδιών για την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης για την εξωτερική τους εμφάνιση, η μάρκα Dove και ο ανθρωπιστικός οργανισμός «Hope For Children» CRC Policy Center, έχουν ξεκινήσει εκστρατεία με τίτλο «Νοιώθω Αυτοπεποίθηση». Πρόκειται για μια ειδικά σχεδιασμένη εκστρατεία που με τη μέθοδο της μη τυπικής εκπαίδευσης και βιωματικής μάθησης, μέσω σεμιναρίων που πραγματοποιούνται σε σχολεία της Κύπρου, επιδιώκει να διερευνήσει και να καταγράψει τον τρόπο με τον οποίο τα social media επηρεάζουν την εικόνα που έχουν τα παιδιά για τον εαυτό τους.

Αυτό που έχει σημασία να καταλάβουμε είναι πως η πραγματική ζωή είναι εκτός των social media. Σημασία έχει το ποιοι είμαστε χωρίς τα φίλτρα και τις επεξεργασμένες φωτογραφίες.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Προωθητική Ενέργεια

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

Η BBF παραμένει ακλόνητη στη δέσμευσή της να στηρίζει τις τοπικές κοινότητες που εμπνέουν και συγκινούν με τις δράσεις τους ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ