ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Υπεραγορές Αλφαμέγα: Τέλος στην κατ’ οίκον διανομή φυλλαδίων

Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή προσφέρει έδαφος για ανάληψη πρωτοβουλιών με θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον

Newsroom Κ/ ΚΥΠΕ

Με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους και επιδιώκοντας να συμβάλουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πελατών τους, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα εγκατέλειψαν οριστικά την πρακτική της κατ’ οίκον διανομής ενημερωτικών φυλλαδίων.

Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα έχουν υιοθετήσει μία σειρά από υπεύθυνες πρακτικές στον τρόπο λειτουργίας τους για την προστασία του Περιβάλλοντος, που αποτελεί βασικό πυλώνα δράσης και στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιούν. Την ίδια στιγμή, κορυφαίος στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή και η πλήρης ψηφιοποίηση των λειτουργιών και εργασιών της και σε αυτό το πλαίσιο προτρέπει τους καταναλωτές να αξιοποιούν τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας που διαθέτει.

«Η συσσώρευση ενημερωτικών εντύπων έχει εξελιχθεί σε σημαντικό ρυπογόνο παράγοντα στις πόλεις. Παράλληλα αναγνωρίζουμε ότι η διαλογή των εντύπων που καταφθάνουν καθημερινά κατά δεκάδες στα γραμματοκιβώτια των καταναλωτών τείνει να γίνει ενοχλητική και χρονοβόρα διαδικασία. Κρίναμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να δώσουμε οριστική λύση σε αυτό το πρόβλημα, εγκαταλείποντας την πρακτική της διανομής ενημερωτικών εντύπων. Παράλληλα, προτρέπουμε τους πελάτες μας να αξιοποιούν τα ηλεκτρονικά κανάλια επικοινωνίας που διατηρεί η εταιρεία για ενημέρωσή τους, όπως η ιστοσελίδα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η εφαρμογή Αλφαμέγα Loyalty App» σημείωσε η υπεύθυνη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Υπεραγορών Αλφαμέγα Ελίνα Θεοδότου.

Όπως επεσήμανε η κ. Θεοδότου, το Περιβάλλον είναι κεντρικός πυλώνας του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιούν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα, ενώ την ίδια στιγμή η ψηφιοποίηση των λειτουργιών και των διαδικασιών της εταιρείας είναι ο στόχος που καθοδηγεί κάθε πτυχή της λειτουργίας της. «Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή προσφέρει έδαφος για ανάληψη πρωτοβουλιών με θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πλέον, το καταναλωτικό κοινό θα έχει πρόσβαση στα ενημερωτικά φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα διαδικτυακά, μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας, ενώ θα μπορεί να τα προμηθεύεται και από τα καταστήματά της σε όλες τις πόλεις όπου δραστηριοποιείται. Σημειώνεται ότι όλα τα ενημερωτικά φυλλάδια των Υπεραγορών Αλφαμέγα εκτυπώνονται σε χαρτί που φέρει το ευρωπαϊκό οικολογικό σήμα EU ECOLABEL, το οποίο πιστοποιεί ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ/ ΚΥΠΕ

Σχόλια αναγνωστών

Σε ποιανού τη φάρα

«Εύγε κύριε Παράσχο. Εξαίρετο άρθρο.»
Άσχετος  |  22:30

Τα παιδιά είναι η αντανάκλασή μας

«ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ… ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ Δεν επικροτώ όλα τα σημεία τα οποία χρησιμοποιεί στις εικόνες του ...»
Ανδρεας Κωνσταντινιδης, ΒΑ, ΜΑ  |  13:25

Επενδύοντας στον φόβο, στον πόνο, στο μίσος

«Ψυχραιμία και έξυπνες κινήσεις αλλά όχι δειλία. Η εποχή του κατευνασμού με την Τουρκία τέλειωσε με ...»
Leon  |  09:39

#PoliticsBlog Πόσο μακριά μπορούμε να πάμε με τον Μακρόν;

«Oυτε στην εποχη Βενιζελου,ηρθε καποια Μεγαλη Δυναμη να πολεμησει για παρτυ μας την Οθωμανικη ...»
Γιωργος Χ  |  22:05

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

Η Παγκόσμια Ημέρα Αλτσχάιμερ έχει στόχο, τόσο την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για τους νοσούντες και τις οικογένειές τους, όσο και για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση.

Με χρηματική δωρεά στη Στέγη Ευγηρίας «ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ» τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Αλτσχάιμερ, η φαρμακοβιομηχανία Remedica

Η εταιρεία θα συνεχίσει να έχει ενεργό ρόλο στην κοινωνία και να βρίσκεται στο πλευρό της κοινωνίας αλλά και των ευάλωτων ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
X