ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Αργή ανάκαμψη των αερομεταφορών Νοτιοανατολικής Ασίας

Πληθαίνουν τα δρομολόγιά τους και τις προσφορές τους σε εισιτήρια

ΠΗΓΗ: Reuters

Δυναμικά επανέρχονται στο προσκήνιο οι αεροπορικές εταιρείες των χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας, οι οποίες από τις αρχές της χρονιάς έχουν επωμιστεί ζημίες δισεκατομμυρίων δολαρίων εξαιτίας των περιορισμών στις μετακινήσεις. Τώρα, όμως, δεδομένου ότι ορισμένοι από τους αυστηρότερους περιορισμούς αρχίζουν και αποσύρονται, πληθαίνουν τα δρομολόγιά τους και τις προσφορές τους σε εισιτήρια. Συν τοις άλλοις, επιλέγουν και άλλους τρόπους να στηρίξουν τα χειμαζόμενα οικονομικά τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό του κολοσσού Qantas.

O αυστραλιανός αερομεταφορέας ανακοίνωσε ότι συμφώνησε στην πώληση έγγειας ιδιοκτησίας του κοντά στο αεροδρόμιο του Σίδνεϊ σε κοινοπραξία υπό την ηγεσία του ομίλου ακινήτων LOGOS Property Group. Το ποσόν της πώλησης ανέρχεται σε 802 εκατ. δολάρια Αυστραλίας, δηλαδή 595 εκατ. δολάρια, και θα βοηθήσει την αεροπορική εταιρεία να περιορίσει το χρέος της. Οπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλός της Αλαν Τζόις, «σχεδιάζουμε να χρησιμοποιήσουμε τα έσοδά μας αυτά για να μειώσουμε εν μέρει το χρέος το οποίο σωρεύθηκε διαρκούσης της πανδημίας. Η σημασία και το εκτόπισμα αυτής της επιχειρηματικής κίνησης στον ισολογισμό μας θα φανεί στο ότι θα μπορέσουμε νωρίτερα από το προβλεπόμενο να κάνουμε επενδύσεις στις πρωτεύουσες δραστηριότητές μας»Αναφορικά τώρα με τον κλάδο συνολικά στην περιφέρεια της ΝΑ Ασίας, αυτός, μετά την καθήλωση αεροσκαφών και τις τεράστιες ζημίες του, αρχίζει αργά να ανασυντάσσεται. Οι εταιρείες ταξιδίων και οι αεροπορικές, μιλώντας στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, ανέφεραν ότι διαπιστώνουν τόνωση της κίνησης και αύξηση των κρατήσεων στα εισιτήρια, ενώ πολλοί ενδιαφερόμενοι ζητούν πληροφορίες για προορισμούς και διαμονή. Η Μαλαισία και το Βιετνάμ έχουν ήδη από την εβδομάδα αυτή επιτρέψει την επανάληψη των δρομολογίων εσωτερικού, αφότου προηγήθηκαν πολλοί μήνες με αυστηρές απαγορεύσεις. Η Ινδία επίσης αίρει το ανώτατο όριο που είχε θέσει για τη χωρητικότητα στις εσωτερικές πτήσεις.

Παράλληλα, η Σιγκαπούρη, η Ταϊλάνδη και τα νησιά Φίτζι, από τους δημοφιλέστατους προορισμούς της περιφέρειας, ανοίγουν τις μετακινήσεις από και προς αυτές χωρίς να απαιτείται καραντίνα για όσους διεθνείς επισκέπτες τους έχουν πλήρως εμβολιαστεί και προέρχονται από συγκεκριμένες χώρες. Κι ενώ η Διεθνής Ενωση Αερομεταφορέων (ΙΑΤΑ) δεν αναμένει κάποια σημαντική βελτίωση στην κατάσταση των διεθνών ταξιδίων στη ζώνη των κρατών Ασίας – Ειρηνικού έως κάποια στιγμή μέσα στο 2022, οι αντίστοιχοι αερομεταφορείς ήδη έχουν αυξήσει τις θέσεις που προσφέρουν στο επιβατικό κοινό. Μάλιστα, η ΙΑΤΑ εκτιμά ότι όλος ο κλάδος στην εν λόγω περιοχή θα έχει ζημίες 11,2 δισ. δολαρίων φέτος και 2,4 δισ. δολ. του χρόνου.

Παρά ταύτα, αεροπορικές εταιρείες όπως οι AirAsia Group, VietJet Aviation, Singapore Airlines, Fiji Airways και Qantas δείχνουν αισιόδοξες. «Το σημαντικότερο όλων είναι ότι σχεδόν άπασες οι κυβερνήσεις στην περιφέρειά μας εγκαταλείπουν τη στρατηγική μηδενικών κρουσμάτων κορωνοϊού και επιστρέφουν σε ένα είδος κανονικότητας με τον ιό παρόντα» παρατηρεί ο γενικός διευθυντής της Ενωσης Αερομεταφορέων Ασίας – Ειρηνικού, Σουμχπάς Μενόν.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Ασία  | 
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΠΗΓΗ: Reuters

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση

X