ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Αυξήσεις φωτιά στο κρέας - 20% πάνω χοιρινό και κοτόπουλο

Απορροφούν μεγάλο μέρος των αυξήσεων οι υπεραγορές, λέει στην «Κ» ο Γενικός Γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου

Της Ιωάννας Κυριάκου

Αλυσιδωτές αυξήσεις στις τιμές των βασικών προϊόντων έφεραν ο πόλεμος στην Ουκρανία και η πανδημία, με τον τομέα του κρέατος να έχει δεχθεί το μεγαλύτερο πλήγμα λόγω της κατακόρυφης αύξησης των τιμών των σιτηρών.

Μιλώντας στην «Κ», ο Πρόεδρος του Παγκύπριου Συνδέσμου Κρεοπωλών Κώστας Λειβαδιώτης, σημείωσε ότι η πρώτη δόση σιτηρών που παρέλαβε ο τομέας ήταν αυξημένη κατά 34% ενώ η δεύτερη δόση αναμένεται να είναι 100% πιο ακριβή.

Σύμφωνα με τον κ. Λειβαδιώτη έχει καταγραφεί μια αύξηση της τάξης του 20% στο χοιρινό και το κοτόπουλο και 10% στο βοδινό κρέας. Πρόκειται, όπως είπε, για μια δεύτερη αύξηση για το χοιρινό και πρώτη για το βοδινό. Σε ό,τι αφορά τις τιμές του αρνιού, ο κ. Λειβαδιώτης επεσήμανε ότι δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση μέχρι στιγμής λόγω της χαμηλής ζήτησης.

Όπως μάλιστα σχολίασε ο Πρόεδρος των Κρεοπωλών, οι εν λόγω αυξήσεις είναι «ανεπαίσθητες» σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Τόνισε ωστόσο ότι από Δευτέρας θα καταγραφούν νέες σημαντικές αυξήσεις.

Απορροφούν μεγάλο μέρος των αυξήσεων οι υπεραγορές

Από την πλευρά του, μιλώντας στην «Κ», ο Γενικός Γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου (ΠΑΣΥΛΕ) Μάριος Αντωνίου, δήλωσε ότι αυξήσεις παρατηρήθηκαν σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, κυρίως όμως στα χοιρινά και τα κοτόπουλα.

Όπως είπε, υπάρχουν αιτήματα για αυξήσεις 22% - 23% από τους πτηνοτρόφους και 20% από τους χοιροτρόφους, ενώ τις επόμενες μέρες αναμένονται αυξήσεις και στα βοδινά.

Παράλληλα τόνισε ότι οι υπεραγορές, λόγω του έντονου ανταγωνισμού μεταξύ τους, απορρόφησαν ένα σεβαστό μέρος των αυξήσεων. Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά το κοτόπουλο, οι υπεραγορές και τα σημεία πώλησης απορρόφησαν ένα ποσοστό της τάξης του 10%.

Τέλος, ο κ. Αντωνίου είπε ότι στον τομέα των τροφίμων η κατανάλωση και η επισκεψιμότητα παραμένει σταθερή, ενώ στους υπόλοιπους τομείς όπως η ένδυση και η υπόδηση ο καταναλωτής παρουσιάζεται σαφώς επηρεασμένος και πιο μουδιασμένος.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Ιωάννας Κυριάκου

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση