ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Black Friday: Tips για αγορές

Μιλώντας στην «Κ», η κα Ευγενία Χρίστου εξήγησε ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι και να γνωρίζουν κατά πόσο υπάρχει διαφορά μεταξύ της αρχικής και της τελικής τιμής

Της Μαρίας Ηρακλέους

Της Μαρίας Ηρακλέους

Σε μια εύστοχη κίνηση προχώρησε συγκεκριμένη εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών, η οποία δίνει η ίδια συμβουλές στους καταναλωτές για τις αγορές τους την περίοδο των Black Friday προσφορών. Παροτρύνει τους καταναλωτές να ξεκινήσουν την έρευνα αγοράς από τις αρχές Νοεμβρίου και να ελέγχουν τις διακυμάνσεις των τιμών. Αυτές είναι λίγο - πολύ και οι προτροπές του συνδέσμου καταναλωτών.

Μιλώντας στην «Κ» εκ μέρους του συνδέσμου καταναλωτών, η κα Ευγενία Χρίστου εξήγησε ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι και να γνωρίζουν κατά πόσο υπάρχει διαφορά μεταξύ της αρχικής και της τελικής τιμής. Συνέστησε στους καταναλωτές να μην προχωρούν σε βιαστικές αγορές παρασυρόμενοι από τις χαμηλές τιμές αλλά να ελέγχουν την ποιότητα του προϊόντος και του καταστήματος, αξιοποιώντας αξιολογήσεις που αναρτώνται διαδικτυακά. Επισήμανε ότι το πιο σημαντικό είναι να γνωρίζει ο καταναλωτής την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κάθε κατάστημα. Συγκεκριμένα, όταν η αγορά συντελείται διαδικτυακά ή εκτός εμπορικού καταστήματος τότε ενεργοποιείται η δυνατότητα στον καταναλωτή να υπαναχωρήσει από την σύμβαση εντός 14 ημερών από την μέρα παραλαβής του προϊόντος. Αυτό, εξήγησε, δεν ισχύει σε περιπτώσεις όπου η αγορά συντελείται εντός του εμπορικού καταστήματος.

Επέστησε δε την προσοχή των καταναλωτών σε θέματα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και πλάνης των καταναλωτών. Για παράδειγμα προηγούμενες χρονιές υπήρξαν καταστημάτα που προωθούσαν διαδικτυακά προϊόντα, τα οποία ο καταναλωτής δεν έβρισκε κατά την επίσκεψή του στο κατάστημα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση