ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

LVMH: Με το «βλέμμα» στην αγορά ρολογιών ύψους 30 δισ. δολαρίων

Μέχρι το 2032, υπολογίζεται πως θα αυξηθούν σε περισσότερα από 37 δισ. δολάρια, καθώς ο παγκόσμιος πλούτος αυξάνεται και οι Generation Z και millennials ενδιαφέρονται περισσότερο για μηχανικά ρολόγια

Ο γίγαντας πολυτελείας LVMH κινείται στρατηγικά με στόχο να κερδίσει μερίδιο του κλάδου πολυτελών ρολογιών, δημιουργώντας ένα νέο τμήμα και μια σειρά από μοντέλα με υψηλότερες τιμές.

Οι πωλήσεις πολυτελών ρολογιών παγκοσμίως αναμένεται να φτάσουν περίπου τα 30 δισ. δολάρια φέτος, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς IMARC Group.

Μάλιστα μέχρι το 2032, υπολογίζεται πως θα αυξηθούν σε περισσότερα από 37 δισ. δολάρια, καθώς ο παγκόσμιος πλούτος αυξάνεται και η Generation Z και οι millennials ενδιαφέρονται περισσότερο για μηχανικά ρολόγια υψηλής τεχνολογίας.

Το τμήμα κοσμημάτων και ρολογιών της LVMH σημείωσε πωλήσεις 11,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 7% στην οργανική ανάπτυξη.

Ο γίγαντας πολυτελείας διαθέτει τώρα 10 μάρκες ρολογιών, συμπεριλαμβανομένων των TAG Heuer, Hublot και Zenith, μαζί με μάρκες ενδυμάτων και κοσμημάτων όπως Louis Vuitton, Bulgari και Dior που διαθέτουν επίσης ρολόγια στη συλλογή τους.

Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ονόμασε τον Frederic Arnault, τον 29χρονο γιο του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της LVMH Bernard Arnault, CEO της LVMH Watches.

Ο Frederic αναμένεται να επικεντρωθεί στην καινοτομία, τα υλικά αιχμής και τα δημιουργικά σχέδια. Οι αναλυτές λένε ότι η LVMH μπορεί επίσης να συνεχίσει να αποκτά ελκυστικά εμπορικά σήματα εάν αυτά γίνουν διαθέσιμα.

Η LVMH στοχεύει επίσης στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα πολυτελών ρολογιών, τα γυναικεία. Ενώ αυτά τα ρολόγια αντιπροσωπεύουν μόνο το ένα τρίτο περίπου των συνολικών πωλήσεων, το ενδιαφέρον των γυναικών για τα πολυτελή μηχανικά ρολόγια έχει εκτοξευθεί από την περισσότερη έκθεση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και από έναν αυξανόμενο αριθμό μοντέλων σχεδιασμένων για το συγκεκριμένο φύλο. Ο αυξανόμενος παγκόσμιος πληθυσμός πλούσιων γυναικών τροφοδοτεί επίσης την αύξηση των πωλήσεων.

Πηγές: moneyreview.gr, CNBC

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση