ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Περδίος: Σε πάνω από 1 δισ. έξυπνα τηλέφωνα φτάνει η ψηφιακή καμπάνια

Η συντριπτική πλειοψηφία του μάρκετινγκ για τον τουρισμό γίνεται πλέον ψηφιακά ανέφερε ο Υφ. Τουρισμού

ΚΥΠΕ

Οι ψηφιακές καμπάνιες του Υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου φτάνουν σε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο έξυπνα τηλέφωνα ετησίως, δήλωσε ο υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Πέρδιος, μιλώντας στο συνέδριο του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών Πρακτόρων ACCTA «Digi.travel - The Cyprus International Digital Tourism Conference & Expo 2023».

Ο κ. Πέρδιος σημείωσε ότι το Υφυπουργείο σταμάτησε να ξοδεύει χρήματα για διαφημίσεις στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή τα περιοδικά, λόγω του περιορισμένου προϋπολογισμού που διαθέτει σε σύγκριση με τις ανταγωνιστικές αγορές όπως η Τουρκία, η Ιταλία και η Ισπανία.

30%

υψηλότερες οι αναζητήσεις για την Κύπρο σήμερα σε σύγκριση με το 2019

«Πρέπει να είμαστε πολύ στοχευμένοι και να λαμβάνουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξία για τα χρήματα μας. Έτσι, η συντριπτική πλειοψηφία του μάρκετινγκ που κάνουμε είναι πλέον ψηφιακό. Μας δίνει την ευκαιρία να είμαστε πολύ ευέλικτοι, να προσεγγίζουμε πελάτες εκεί που θέλουν να προσεγγιστούν και μέσω των εκστρατειών μας προσεγγίζουμε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο έξυπνα τηλέφωνα ετησίως. Αυτός είναι ένας τεράστιος αριθμός», είπε.

Πρόσθεσε ότι οι αναζητήσεις για την Κύπρο σήμερα σε σύγκριση με το 2019 είναι 30% υψηλότερες και αυτό οφείλεται στο στοχευμένο ψηφιακό μάρκετινγκ.

«Για μια χώρα σαν εμάς που έχει πραγματικά αλλάξει την τουριστική της ταυτότητα, δεν υπάρχει καλύτερο εργαλείο από το διαδίκτυο για να διαδοθεί αυτό το μήνυμα», είπε.

Ανέφερε ακόμα ότι η χώρα έχει προχωρήσει, με τη βοήθεια του ψηφιακού μάρκετινγκ από την «εποχή του ήλιου και της θάλασσας» στην εποχή της Κύπρου ως ενός νησιού πλούσιου σε ιστορία και πολιτισμό, γεμάτη αυθεντικές εμπειρίες που είναι διαθέσιμες όλο το χρόνο, είναι προσβάσιμες σε όλους, σε πολύ μικρή απόσταση η μια από την άλλη.

Τόνισε επίσης τη σημασία ενός καλού ψηφιακού περιεχομένου λέγοντας ότι το Υφυπουργείο χρησιμοποίησε κυρίως τοπικές εταιρείες για τη δημιουργία αυτού του περιεχομένου, τονίζοντας ότι υπάρχουν πολλές καλές εταιρείες στην Κύπρο σε αυτό τον τομέα.

Αναφερόμενος σε παραδείγματα ψηφιακών εκστρατειών του Υφυπουργείου, ο Πέρδιος είπε ότι έχει λανσάρει τη διαδρομή «Heartland of legends», μια διαδρομή τριών χιλιάδων χιλιομέτρων αυθεντικών εμπειριών που περνά αποκλειστικά από τα βουνά, τις αγροτικές και τις απομακρυσμένες περιοχές της Κύπρου.

«Σε αυτή την πλατφόρμα μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις αυθεντικές εμπειρίες, δίνοντας την ευκαιρία στις μικρές επιχειρήσεις να προωθηθούν εύκολα στο κοινό. Τους βοηθήσαμε να ψηφιοποιήσουν αυτό που προσφέρουν και να το κάνουν διαθέσιμο στο κοινό», είπε ο κ. Πέρδιος.

Ανέφερε ακόμα ότι το Υφυπουργείο έχει δημιουργήσει πολλά σχέδια για να βοηθήσει στην ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, υποστηρίζοντας οικονομικά τις επιχειρήσεις στον τουρισμό ώστε να γίνουν ψηφιακές.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση