ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Τουρισμός: 1,5 εκατ. αναζητήσεις την εβδομάδα για Κύπρο

Μήνυμα προς όλους τους φορείς όπως εργαστούν από κοινού προκειμένου οι αυξημένες αναζητήσεις μετατραπούν σε κρατήσεις, έστειλε ο Υφυπουργός Τουρισμού

ΚΥΠΕ

Μήνυμα προς όλους τους φορείς όπως εργαστούν από κοινού προκειμένου οι αυξημένες αναζητήσεις μετατραπούν σε κρατήσεις, έστειλε ο Υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος με δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ.

Μιλώντας στο ΚΥΠΕ από την Αθήνα, ο κ. Περδίος υπενθύμισε ότι η Κύπρος παρουσιάζει αυξημένη δυναμική στις αναζητήσεις στο Google, ενώ με βάση τα στοιχεία για το πρώτο τετράμηνο του έτους, οι τουριστικές αφίξεις υπολογίζονται περίπου στο μισό εκατομμύριο, που αντιστοιχεί στο 70% της αντίστοιχης περιόδου του 2019, της χρονιάς με το μεγαλύτερο ρεκόρ τουριστικών αφίξεων στο νησί την ώρα που τους πρώτους μήνες του έτους, η Κύπρος είχε ένα αυστηρό πρωτόκολλο εισόδου στη χώρα που ζητούσε διπλό τεστ κορωνοϊού ακόμη και για εμβολιασμένους πολίτες.

«Η επίδοση αυτή δεν είναι άσχημη και μας δίνει αισιοδοξία για τη συνέχεια και αυτό ενισχύεται ακόμη περισσότερο με τις αναζητήσεις στο Google», είπε.

Ο κ. Περδίος υπενθύμισε πως οι αναζητήσεις στο Απρίλιο για την Κύπρο ήταν 25% πάνω από τον Απρίλη του 2019, μια επίδοση που καταγράφηκε παρά το ότι είχαν αφαιρεθεί η Ρωσία και η Ουκρανία λόγω του πολέμου στη χώρα αυτή και των κυρώσεων της Μόσχας.

Σημείωσε ακόμη ότι τον Απρίλιο οι αναζητήσεις έφτασαν στο 1,5 εκατομμύριο την εβδομάδα, κάτι που, όπως πρόσθεσε, καταδεικνύει ότι υπάρχει ζήτηση για ταξίδι (pent-up demand) που είχε εγκλωβιστεί τα προηγούμενα χρόνια λόγω περιορισμών για την Covid-19. Ανέφερε ακόμη ότι η αύξηση των αναζητήσεων έδειξε ότι αποδίδουν οι εξειδικευμένες καμπάνιες στο εξωτερικό, η υλοποίηση ψηφιακών και στοχευμένων εκστρατειών προώθησης, οι επαφές με νέες αγορές και οι ενέργειες του Υφυπουργείου για αλλαγή της τουριστικής ταυτότητας.

«Σίγουρα δεν θα γίνουν όλες αφίξεις αλλά αυτό δείχνει ενδιαφέρον για την Κύπρο. Η κάθε αναζήτηση είναι ευκαιρία και πρέπει όλοι μαζί στοχευμένα να προσπαθούμε να μετατρέψουμε τις αναζητήσεις να σε κρατήσεις», πρόσθεσε.

Όσον αφορά την προέλευση των αναζητήσεων, ο κ. Περδίος είπε πως το 30% προέρχεται από το Ηνωμένο Βασίλειο, επισημαίνοντας ότι το σημαντικό είναι ότι τα μερίδια των άλλων αγορών έχουν αυξηθεί, περιορίζοντας το μερίδιο του Ηνωμένου Βασιλείου, της μεγαλύτερης παραδοσιακά αγορά της Κύπρου.

«Ενισχύσαμε τη ζήτηση για την Κύπρο από όλες τις άλλες αγορές κάτι που προσπαθούμε να επιτύχουμε τα τελευταία χρόνια», σημείωσε ο Υφυπουργός Τουρισμού.

Όπως είπε, οι αναζητήσεις από τη Γερμανία ανέρχονται στο 12% του συνόλου, 10% από τις Σκανδιναβικές χώρες, 9% από την Πολωνία, 6% από τη Γαλλία, 6% από τις ΗΠΑ, 5% από το Ισραήλ, 4% από την Ολλανδία, 4% από την Αυστρία, ενώ Ελβετία, Ελλάδα, Ουγγαρία και Βέλγιο έχουν από 3%.

Εξάλλου, ο κ. Περδίος είπε πως καταγράφονται «τεράστιες αυξήσεις» στις αναζητήσεις για ενοικιάσεις αυτοκινήτων, διάφορες δραστηριότητες το νησί και μικρές αποδράσεις. «Δείχνει ότι έχουμε αρχίσει να προσελκύουμε το ενδιαφέρον από κοντινές χώρες για μικρές διακοπές και μεμονωμένων ταξιδιωτών»,

Αναφορικά με την Ελλάδα, ο κ. Περδίος είπε πως το Υφυπουργείο υλοποιεί μια εντατική δράση για ενίσχυση των αφίξεων, ο οποίες το τρίμηνο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2022 αντιστοιχούσαν στο 10% των συνολικών αφίξεων, προσθέτοντας πως και η αεροπορική συνδεσιμότητα έχει ενισχυθεί, ενώ περαιτέρω προοπτικές δημιουργεί και η ακτοπλοϊκή σύνδεση που αρχίζει φέτος.

«Ουδέποτε η Ελλάδα έχει το 10% των αφίξεων, αν το μερίδιο αυτό παραμείνει για όλη τη χρονιά τότε θα είναι μια πολύ καλή χρονιά για την ελληνική αγορά», πρόσθεσε.

Από χθες ο κ. Περδίος είχε επαφές με οργανωτές ταξιδίων και παρέστη σε εκδήλωση για εξειδικευμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες και ΜΜΕ στην Ελλάδα.

Εξάλλου, ο Υφυπουργός Τουρισμού θα μεταβεί μαζί με τον Υπουργό Μεταφορών στο τέλος Μαΐου στην Σαουδική Αραβία με στόχο να γίνει το επόμενο βήμα στην αεροπορική σύνδεση μεταξύ των δύο χωρών, όπως είπε. Στα μέσα Ιουνίου θα μεταβεί εκ νέου στη Γαλλία για μια επίσκεψη ανασκόπησης των ενεργειών που είχαν γίνει το προηγούμενο διάστημα (follow up), ενώ θα υπογραφεί Μνημόνιο Συναντίληψης με τον τουριστικό οργανισμό της Αλσατίας στον τομέα των ειδικών ενδιαφερόντων και για ενίσχυση της προβολή της χώρας.

«Για το φετινό καλοκαίρι πιστεύω πως πράξαμε ό,τι μπορούσαμε να κάνουμε. Απ’ εδώ και πέρα η δουλειά μας εστιάζεται στον χειμώνα και το μέλλον», κατέληξε.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση