ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Τρέχει το πρότζεκτ δημιουργίας brand «Made in Cyprus»

Στόχος, οι εταιρείες να μπορούν με κάποια κριτήρια να έχουν το εν λόγω σήμα για να τους δοθεί πρόσβαση σε νέες αγορές

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Σε εξέλιξη βρίσκεται η προσπάθεια για τη δημιουργία του ονόματος «Made in Cyprus», με το οποίο εταιρείες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε νέες αγορές και να αυξήσουν τις εξαγωγές τους.

Στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση των πεπραγμένων του Υπουργείου Ενέργειας, η Υπουργός Ενέργειας Νατάσα Πηλείδου ανάφερε πως, ο στόχος είναι οι εταιρείες να μπορούν με κάποια κριτήρια να έχουν το σήμα «Made In Cyprus», η οποία να συνοδεύεται από μια διαφημιστική εκστρατεία από πλευράς του Υπουργείου με στόχο να τους δοθεί πρόσβαση σε νέες αγορές, με απώτερο στόχο την αύξηση των εξαγωγών.

Το παραπάνω πρότζεκτ τρέχει κάτω από την «ομπρέλα» της εμπορικής πολιτικής και πέραν από τα σχέδια χορηγιών και του εθνικού σχεδίου δράσης για προώθηση του κυπριακού κρασιού. Παράλληλα έχει προκηρυχθεί διαγωνισμός για την προώθηση του χαλλουμιού ως Προϊόντος Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης.

Τέλος, η Υπουργός αναφέρθηκε και στην αναβάθμιση στον τομέα εγγραφής και εξυπηρέτησης εταιρειών, αλλά και στην μετεξέλιξη του Μηχανισμού Ταχείας Δραστηριοποίησης, ο οποίος συνέβαλε στην κάθοδο 22 εταιρειών στην Κύπρο σε Μονάδα Διευκόλυνσης Επιχειρήσεων το Ιανουάριου 2022 στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής για προσέλκυση ή επέκταση της δραστηριοποίησης ξένων εταιρειών τεχνολογίας η άλλων δραστηριοτήτων στην Κύπρο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση