ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Χάος στα αεροδρόμια - Τί ισχύει για Κύπρο

Τι πρέπει να προσέξουν όσοι θα ταξιδέψουν

Της Μαρίας Ηρακλέους

Της Μαρίας Ηρακλέους

Μεγάλος αριθμός πτήσεων καταγράφει καθυστερήσεις ακόμα και ακυρώσεις προκαλώντας χάος στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, κυρίως λόγω της έλλειψης προσωπικού πληρώματος. Και μπορεί η Κύπρος να μην επηρεάζεται άμεσα σε μεγάλο βαθμό- μόλις 2% των δρομολογημένων πτήσεων για την περίοδο Ιουλίου και Αυγούστου-ωστόσο έμμεσα οι καθυστερήσεις των πτήσεων σε ευρωπαϊκούς προορισμούς επηρεάζουν και την Κύπρο. Όπως επισημαίνει  ο πρόεδρος του συνδέσμου ταξιδιωτικών πρκατόρων Κύπρου Βασίλης Σταματάρης, αυτοί που επηρεάζονται σε μεγαλύτερο βαθμό είναι όσοι έχουν αγοράσει εισιτήρια για πτήσεις με σύνδεση για 2ο προορισμό- όσοι δηλαδή έχουν πτήσεις με ενδιάμεσο σταθμό.

Τί να προσέξουν οι επιβάτες:

Προκειμένου να αποφύγουν στο μέτρο του δυνατού την ταλαιπωρία, αλλά και να μειώσουν το ρίσκο να χάσουν την πτήση τους, ο κ Σταματάρης εισηγείται στο ταξιδιωτικό κοινό:
- Να προτιμά τις απευθείας πτήσεις παρά τις πτήσεις με ενδιάμεσο σταθμό, ακόμα και αν είναι πιο ακριβές.
- Αν είναι απαραίτητος ο ενδιάμεσος σταθμός, καλύτερα να υπάρχει χρονική απόσταση μεταξύ των πτήσεων (ει δυνατό >2 ώρες) ώστε να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος να χάσουν την πτήση λόγω καθυστερήσεων.
- Κάθε αεροπορική κάνει τις δικές της αναπροσαρμογές στις πτήσεις της, έτσι συστήνεται στο επιβατικό κοινό να επιλέγουν μία αεροπορική εταιρεία. Περισσότερες επιλογές αεροπορικών εταιρειών σε ένα ταξίδι, αυξάνει το ρίσκο για τον ταξιδιώτη, να μην εξυπηρετηθεί τελικά.
- Ο επιβάτης θα πρέπει να παρακολουθεί τις ειδοποιήσεις από τις αεροπορικές εταιρείες και να είναι σε επικοινωνία μαζί τους πριν την πτήση του, ώστε να επιβεβαιώσει την ακριβή ώρα αναχώρησης της πτήσης του. Αν η ειδοποίηση είναι της τελευταίας στιγμής φυσικά, τότε ακόμα και με αυτό τον τρόπο ο επιβάτης δεν είναι κατοχυρωμένος.
- Είναι σημαντικό το επιβατικό κοινό να μεταβαίνει έγκαιρα στο αεροδρόμιο ανάλογα με την ενημέρωση του ταξιδιωτικού γραφείου ή της αεροπορικής εταιρείας, τουλάχιστον 2 ώρες πριν την αναχώρηση της πτήσης αφού με τις ουρές επιβατών που δημιουργούνται ειδικότερα στα αεροδρόμια της Ευρώπης, είναι πιθανό ο επιβάτης να μην προλάβει να επιβιβαστεί στο αεροσκάφος.
- Να αποφεύγεται ο συνδυασμός πολλαπλών αερογραμμών, ειδικότερα τέτοια περίοδο. «Δεν είναι ό,τι σοφότερο να έχεις να αντιμετωπίσεις πολλές διαφορετικές εταιρείες σε ένα δρομολόγιο. Είναι καλύτερο να χρησιμοποιείται μια αεροπορική εταιρεία σε κάθε ταξίδι, στο μέτρο του δυνατού», αναφέρει ο κ. Σταματάρης.
- Να επιβεβαιώνεται ο ταξιδιώτης ότι υπάρχει συχνό πτητικό πρόγραμμα μεταξύ του αεροδρομίου αφετηρίας και του αεροδρομίου προορισμού, ώστε να υπάρχουν επιλογές σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης επιστροφής.
- Να γνωρίζει εκ των προτέρων τους κανόνες επιστροφής χρημάτων ή αποζημίωσης της κάθε αεροπορικής εταιρείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση