ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 18:01
 

ΚΕ: Το ΑΚΕΛ προτάσσει νοοτροπία ισοπέδωσης στη δημόσια εκπαίδευση

«Έχει μιαν απολύτως συντηρητική στάση απέναντι σε κάθε μεταρρύθμιση που βελτιώνει και εκσυγχρονίζει τη χώρα»

Newsroom Κ/ ΚΥΠΕ

Νοοτροπία πολιτικής ισοπέδωσης προτάσσει το ΑΚΕΛ απέναντι στο σχέδιο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των μαθητών/μαθητριών στα σχολεία, δήλωσε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Πρόδρομος Προδρόμου, σημειώνοντας ότι το ΑΚΕΛ έχει μιαν απολύτως συντηρητική στάση απέναντι σε κάθε μεταρρύθμιση που βελτιώνει και εκσυγχρονίζει τη χώρα.

«Αντιπαρέρχομαι τους βαρείς χαρακτηρισμούς που και πάλι χρησιμοποιεί το ΑΚΕΛ σήμερα απευθυνόμενο στον Πρόεδρο και στην Κυβέρνηση. Για την όξυνση που τεχνηέντως θέλει να συντηρεί, κρίνεται από τους πολίτες», αναφέρει ο κ. Προδρόμου σε γραπτή απάντηση στο ΑΚΕΛ για το θέμα της δημόσιας εκπαίδευσης. Ο κ. Προδρόμου σημειώνει ότι «το ΑΚΕΛ αναφέρεται σε ζητήματα που αφορούν τη δημόσια εκπαίδευση και σε απόπειρες για να αποτραπεί η εφαρμογή της μεγάλης μεταρρύθμισης που βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και μερικά χρόνια, με στόχο τη βελτίωση του δημόσιου σχολείου».

«Είναι βεβαίως γνωστό ότι το ΑΚΕΛ έχει μιαν απολύτως συντηρητική στάση απέναντι σε κάθε μεταρρύθμιση που βελτιώνει και εκσυγχρονίζει τη χώρα», αναφέρει. Προσθέτει ότι «αυτό που αποδεικνύεται τώρα είναι ότι το ΑΚΕΛ, απέναντι στο μελετημένο και τεκμηριωμένο σχέδιο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και των μαθητών/μαθητριών στα σχολεία, προτάσσει νοοτροπία και πολιτική ισοπέδωσης».

Ο κ. Προδρόμου αναφέρει πως «πιστεύουν ότι δεν πρέπει το σχολείο και το Υπουργείο, οι γονείς και τα ίδια τα παιδιά, να γνωρίζουν κατά πόσον η διδασκαλία και το πρόγραμμα αποδίδουν και αν στην πορεία χρειάζονται διορθώσεις, αλλαγές, μεγαλύτερη προσπάθεια». «Εκείνο που θα πρέπει, όμως, να διευκρινίσει το ΑΚΕΛ είναι με ποιά λογική, αφού μειοψήφησε η δική του πρόταση στις προεδρικές εκλογές και οι πολίτες ενέκριναν το Πρόγραμμα του Προέδρου Αναστασιάδη και τη μεγάλη μεταρρύθμιση που προχωρά στην εκπαίδευση, προσπαθεί τώρα με κάθε τρόπο, χωρίς να έχει καν προτάσεις, να εμποδίσει την εφαρμογή του κυβερνητικού προγράμματος και τις σχετικές μεταρρυθμίσεις», σημειώνει ο κ. Προδρόμου.

Επίσης, διερωτάται «με ποιά λογική, την ώρα που υπάρχει πρόσφατα εγκεκριμένη από τη Βουλή νομοθεσία, προσπαθεί να επιβάλει με το “έτσι θέλω” τη δική του άποψη και ενθαρρύνει ενέργειες που αντιβαίνουν στην εφαρμογή της νομοθεσίας και δημιουργούν αναστάτωση στα σχολεία».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ/ ΚΥΠΕ

Σχόλια αναγνωστών

«Να μεριμνούν οι εκπαιδευτικοί για την πρωινή προσευχή» λέει το Υπ.Παιδείας

«Με λίγα λόγια η προσευχή είναι εξαναγκασμός »
Gio  |  14:49

#PoliticsBlog Ο Νίκαρος που έγινε Τάσσος και οι κυρώσεις των 28 για την Τουρκία

«Όταν καταφέρουμε, σαν λαός, να σταματήσουμε οι μισοί να κατηγορούμε ή να θεωρούμε τους άλλους μισούς ...»
Ανδρέας Μάλης Μαυρομιχάλης  |  13:57

#PoliticsBlog Ο Νίκαρος που έγινε Τάσσος και οι κυρώσεις των 28 για την Τουρκία

«Μάλλον να κατευνάσουν το θηρίο όχι να το εξημερώσουν γιατί δεν εξημερώνεται!»
Leon  |  13:30

#PoliticsBlog Ο Νίκαρος που έγινε Τάσσος και οι κυρώσεις των 28 για την Τουρκία

«Εδώ δεν μπορούν να εξημερώσουν το θηρίο οι μεγάλες δυνάμεις και μείς ψαχνόμαστε για λύση; Δεν είναι ...»
Leon  |  13:24

Πολιτική: Τελευταία Ενημέρωση

X