ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Ποδαρικό στη σεζόν με τον αγαπημένο μας Νιόνιο στον Κήπο του Μεγάρου

Ο Διονύσης Σαββόπουλος έκανε το καλύτερο ποδαρικό στη σεζόν που μόλις μπήκε

Newsroom Κ, Αθήνα

ΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑ 

Υπάρχουν άνθρωποι που, σε ταραγμένους καιρούς, η παρουσία τους και μόνον ευεργετεί την ψυχή μας. Ο Διονύσης Σαββόπουλος έκανε το καλύτερο ποδαρικό στη σεζόν που μόλις μπήκε, με μια καταπληκτική εμφάνιση στον Κήπο του Μεγάρου Μουσικής, την 1η Σεπτεμβρίου. Διαθέτει τη σοφία της μακράς πορείας του, χωρίς κανένα διδακτισμό ή κυνισμό, τη γλύκα, το χιούμορ, την υπέροχη αμεσότητα επί σκηνής. Αυτή η συσσωρευμένη εμπειρία ζωής ρέει γενναιόδωρα και απλόχερα. Ακόμα και σε συνθήκες COVID-19, η συναυλία ήταν απολαυστική. Ηταν μια μουσική αναδρομή στο παρελθόν με τίτλο «Στο Γούντστοκ, εγώ ήμουν εδώ».

Η γιορτινή έναρξη των φετινών εκδηλώσεων του Κήπου του Μεγάρου ήταν μια πρωτότυπη παράσταση – αφιέρωμα στο αμερικανικό φεστιβάλ που επηρέασε τη μουσική και την εικόνα μας γι’ αυτήν. Με αφορμή τη συμπλήρωση πέντε δεκαετιών από την πιο εμβληματική ροκ συναυλία όλων των εποχών, το 2019, ο Σαββόπουλος έφτιαξε τον δικό του φόρο τιμής. Ανακάτεψε μερικά από τα γνωστότερα τραγούδια που ακούστηκαν εκεί με κάποια που έγραψε ο ίδιος εκείνη την εποχή. Οι νέοι τότε, ειδικά στην Ελλάδα, που βίωνε το τραύμα της χούντας και την επιστροφή στα δήθεν «χριστιανοπατριωτικά» ιδεώδη, διψούσαν για ελευθερία. Για τη δίψα αυτή τραγούδησε ο Σαββόπουλος.

Στην εκδήλωση τηρήθηκαν οι αποστάσεις ασφαλείας.

Οι τυχεροί που πρόλαβαν να εξασφαλίσουν εισιτήριο δεν απόλαυσαν μόνον τον αγαπητό Νιόνιο, αλλά και την πανσέληνο, στο καταπράσινο περιβάλλον του Κήπου. Τόσο ο τραγουδοποιός όσο και το Μέγαρο έδωσαν το παράδειγμα μιας άψογης διοργάνωσης, προσαρμοσμένης σε αυτές τις νέες συνθήκες. Ο κόσμος, από τη δική του πλευρά, σεβάστηκε πλήρως τους κανόνες και αυτό ήταν ένα ακόμα αισιόδοξο μήνυμα της βραδιάς. (Η ζωή πάντως έχει χιούμορ, αν σκεφτεί κανείς τι γινόταν κάτω από τη σκηνή στο Γούντστοκ πριν από 50 χρόνια και πόσο περιορισμένοι είμαστε σήμερα.)

Ο Σαββόπουλος είχε μαζί του τους Γιώτη Κιουρτσόγλου (ηλεκτρικό μπάσο, κρουστά) και Σταύρο Λάντσια (πιάνο, ντραμς, μεταλλόφωνο, μελόντικα) και τρεις νέες φωνές που γνώρισαν ενθουσιώδη υποδοχή από το κοινό της φετινής σεζόν: τον Σάκη Ντόβολη, την Κλαυδία Παπαδοπούλου και την Αλεξάνδρα Σιετή. Οι εκδηλώσεις στον Κήπο του Μεγάρου συνεχίζονται αύριο με τη συναυλία της ΚΟΑ. Ακολουθούν, το αφιέρωμα στον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα (9/9), η συναυλία του Πέτρου Κλαμπάνη (12/9), η παρουσίαση της βωβής ταινίας «Θωρηκτό Ποτέμκιν» με συνοδεία πιάνου από τον Μάνο Κιτσικόπουλο (18/9), η Κατερίνα Πολέμη με τη συναυλία «Λουλούδια στον Κήπο» (19/9), η βραδιά stand-up comedy της Κατερίνας Βρανά (26/9) και η θεατρική παράσταση «Μαθήματα πολέμου ΙΙΙ: Αθηναίων δράματα» (29 και 30/9).
athinaika@kathimerini.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Μουσική: Τελευταία Ενημέρωση

H Βασιλική Κυπραίου τοποθετείται εντός του ηχοτοπίου που ο Βαγγέλης Γέττος δημιουργεί με ετερόκλητα όργανα και εκλεκτικές ατμόσφαιρες σε μια αυλή της Λευκωσίας.

«De profundis» του Oscar Wilde

Ένα μουσικό θεατρικό αναλόγιο με την ηθοποιό Βασιλική Κυπραίου και τον μουσικό Βαγγέλη Γέττο
Newsroom K
 |  ΜΟΥΣΙΚΗ