ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

H μακρά ιστορία της TAG Heuer στη Formula 1

Στο περιοδικό «Hours» την Κυριακή 3/8 με την «Καθημερινή»

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Με το που άλλαξε η χρονιά, ο όμιλος LVMH μπόρεσε να ανακοινώσει επίσημα και με λεπτομέρειες αυτό που συζητιόταν αρκετά έντονα το τελευταίο δίμηνο του 2024. Ένα καινούργιο συμβόλαιο με τη Formula 1, με δεκαετή διάρκεια, έναντι ενός χρηματικού ποσού που φημολογείται ότι ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια ευρώ, έφερνε τον επιχειρηματικό κολοσσό των ειδών πολυτελείας στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Ως όχημά του, χρησιμοποιούσε τρία brands. Τον οίκο μόδας Louis Vuitton, τη σαμπάνια Moet Hennesy (τις δύο εταιρείες δηλαδή που συνθέτουν και το όνομα του Ομίλου) και μία από τις πολλές του ωρολογοποιίες, που έπαιρνε πια τη θέση της Rolex, που για χρόνια ήταν ο επίσημος χρονομέτρης της Formula 1.

Τόσο για τους φίλους του σπορ, όσο και γι’ αυτούς του ρολογιού, η επιλογή ανάμεσα στο μεγάλο portfolio της LVMH δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από την TAG Heuer. Η σχέση του Οίκου από το La-Chaux-De-Fonds με το μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι τόσο έντονη, που αρκετά μεγάλο μέρος του κοινού θα έπαιρνε όρκο ότι η TAG Heuer είχε κάποια σχέση με τη FIA και τη Formula 1 ακόμη και πριν μπει το 2025. Ίσως γιατί έβλεπε το λογότυπό της πάνω στο μονοθέσιο Oracle Red Bull Racing του μόνιμου πρωταθλητή τα τελευταία χρόνια, Max Verstappen, ή πολύ απλά γιατί κάποιοι δεν μπορούν να ξεχάσουν τη χρυσή εποχή του Ayrton Senna.

Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό «Hours» που κυκλοφορεί την Κυριακή 3 Αυγούστου με την «Καθημερινή».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Προσφορές: Τελευταία Ενημέρωση