ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Black Friday: Τα προϊόντα που εξαντλούνται από τα ράφια

Οι τηλεοράσεις είναι το υπ'αριθμόν ένα προϊόν που προτιμούν οι καταναλωτές

Της Μαρίας Ηρακλέους

Της Μαρίας Ηρακλέους

Από την προηγούμενη εβδομάδα άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους οι πρώτες διαφημίσεις για την εμπορική εβδομάδα του Black Friday. Η πλειοψηφία ωστόσο μπήκε από την Δευτέρα στο χορό των εκπτώσεων και στην προσπάθεια να κερδίσουν εντυπώσεις, καταναλωτές και τζίρο. Κάποιοι το πέτυχαν αφού ήδη συγκεκριμένα προϊόντα τεχνολογίας έχουν τελειώσει από τα ράφια των καταστημάτων.

Συγκεκριμένα, μεγάλη ζήτηση παρατηρείται στις τηλεοράσεις, σε συγκεκριμένα μοντέλα. Διαχρονικά πάντως οι τηλεοράσεις είναι το υπ’ αριθμόν ένα προϊόν που αγοράζουν τοι καταναλωτές την περίοδο του Black Friday.

Επίσης, περιορισμένος αριθμός τεμαχίων καταγράφεται επίσης στις κονσόλες gaming.

Ζήτηση παρουσιάζεται και σε tablets και smartphones, ωστόσο δεν παρατηρήθηκε μέχρι στιγμής κάποιο ζήτημα σε σχέση με το διαθέσιμο στοκ.

Πού κυμαίνονται οι εκπτώσεις

Τώρα όσον αφορά τις εκπτώσεις, αυτές κυμαίνονται κυρίως σε επίπεδα μέχρι 50%, αναφέρει ο γγ του παγκύπριου συνδέσμου λιανικού εμπορίου Μάριος Αντωνίου ενώ στις περιπτώσεις όπου καταγράφονται εκπτώσεις της τάξης του 70%, συνήθως αφορούν παλαιότερο στοκ προϊόντων.

Σε επίπεδα 2019

Πάντως όσον αφορά τα επίπεδα επισκεψιμότητας, μέχρι την Τρίτη τουλάχιστον, δεν είχε καταγραφεί αυξημένη κίνηση στην αγορά. Περισσότερη κινητικότητα αναμένεται να ξεκινήσει από την Πέμπτη και φυσικά να κορυφωθεί την Παρασκευή, με ζητούμενο για την αγορά να είναι τα επίπεδα του 2019, τόσο σε επίπεδα επισκεψιμότητας όσο και επίπεδα τζίρου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση