ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Βραβείο Ποιότητας 2015 Ετικέτας και Συσκευασίας

The Anama Concept

Του Γιάννη Αδειλίνη

Του Γιάννη Αδειλίνη

Χειροποίητη φιάλη με χαρακτήρα

Ο οινολόγος από την Κρήτη, Λευτέρης Μοχιανάκης, βρέθηκε στην Κύπρο το 2007 για να αποκτήσει περισσότερες εμπειρίες. Γνωρίστηκε με τη σχεδιάστρια κοσμημάτων Κριστίνα Αποστόλου και αποφάσισαν να πορευτούν μαζί. Με σύμμαχο τη γνώση και τη δημιουργικότητα, σχηματίστηκε το concept του Anama. Ήθελαν ένα brand που θα αναδεικνύει παραδοσιακά προϊόντα με σεβασμό στην αυθεντικότητα της καταγωγής τους. Ήθελαν μία κουμανδαρία που δεν θα μοιάζει με τις άλλες!

Τεχνογνωσία και μεράκι υπήρχε. Το νομοθετικό πλαίσιο του εθνικού μας κρασιού, όμως, τους περιόριζε. Πειραματίστηκαν με νέους τρόπους για να ανέβει η ποιότητα του γλυκού κρασιού και δημιούργησαν μία περίτεχνη, χειροποίητη φιάλη, με χαρακτήρα που να αντέχει στον χρόνο. Το The Anama Concept τούς έγινε τρόπος ζωής, μία «κατ’ επιλογήν απόφαση» να ζήσουν μακριά από την πόλη και να παραγάγουν ένα προϊόν υψηλής ποιότητας, με προσεγμένη προώθηση. «Η διαφοροποίηση του Anama σε σχέση με τις άλλες κουμανδαρίες ή γλυκά κρασιά έχει να κάνει, κυρίως, με τον τρόπο που φτιάχνεται» επισημαίνει ο κ. Μοχιανάκης, στην αυλή του σπιτιού τους, μέσα στο δάσος του Λυθροδόντα. Οι τεχνικές που χρησιμοποιεί δεν είναι συγκεκριμένες και εναλλάσσονται κάθε χρόνο. Δεν υπάρχει συνταγή στο αμπέλι, στην οινοποίηση, ούτε στην παλαίωση. Όλα, όμως, γίνονται με ιδιαίτερη φροντίδα και με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών οινοπαραγωγής. «Ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της σοδειάς, προσαρμόζουμε το αμπελουργικό και το οινοποιητικό κομμάτι και υπάρχει ένας συγκεκριμένος χαρακτήρας κάθε χρόνο, ο βέλτιστος κατά τη δική μου άποψη, που μπορούσε να δοθεί στο συγκεκριμένο σταφύλι».

Το υπέροχο γλυκό κρασί τους παράγεται από τις ντόπιες ποικιλίες Ξυνιστέρι και Μαύρο. Παλαιωμένο σε δρύινα βαρέλια και με δυνατότητα περαιτέρω παλαίωσης για πάνω από 40 χρόνια, σφραγίζει μοναδικά μέσα από τα πλούσια αρώματα και τη γεμάτη γεύση του ένα ξεχωριστό δείπνο.

Η Κριστίνα Αποστόλου φροντίζει για την ντελικάτη, χειροποίητη συσκευασία του και κάθε νέα σοδειά κυκλοφορεί με νέο σχεδιασμό. Το φετινό concept βγήκε από την ίδια τη σοδειά. «Έχει πολλή ένταση και πολυπλοκότητα σε γεύσεις και σε αρώματα» τονίζει η κα. Αποστόλου. «Αυτό ήταν το βασικό στοιχείο για τον σχεδιασμό της ετικέτας και για το όλο branding. Οπτικοποιήσαμε τα γευστικοαρωματικά χαρακτηριστικά, βγήκαν αρκετά χρώματα μέσα στο κρασί, τα οποία αποτέλεσαν την έμπνευση για τα τρία διαφορετικά χρώματα στην ετικέτα».

Το The Anama Concept έχει βραβευτεί στους διεθνείς διαγωνισμούς οίνου Decanter WWA και Wine & Spirits Asia με χάλκινα μετάλλια, ενώ έχει τιμηθεί για το design του μπουκαλιού. Στον φετινό σχεδιασμό της φιάλης χρησιμοποιήθηκαν δέρμα, ασήμι, μετάξι, φυσικό κερί και μέταλλα. Η παραγωγή δεν ξεπερνά τις 2.000 φιάλες ετησίως και κάθε μία είναι αριθμημένη με σφυρηλάτηση του αριθμού πάνω σε ασήμι. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό limited edition γλυκό κρασί, που όσο περισσότερο το αφήνεται να ωριμάζει τόσο καλύτερο γίνεται. Διατίθενται στην Κύπρο, την Ελλάδα, την Κίνα και άλλες χώρες, σε περιορισμένο αριθμών φιαλών αυστηρά.


-ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ
Μόνο σε επιλεγμένες κάβες και από το site www.theanamaconcept.com
Τηλ. παραγωγού: 96329482.

 
adilinisy@kathimerini.com.cy