ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

#Pantopolio Περί ορέξεως...

= ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΜΑΙΟΥ

Του Επίκουρου

Του Επίκουρου

Ο Θωμάς ήταν πολύ χαρούμενος την Δευτέρα. Ακόμη ένας θαμώνας του μαγαζιού βρέθηκε στο προεδρικό και η επιρροή του Παντοπωλείου στην μπουρζουαζία της Λευκωσίας παίρνει πλέον μυθικές διαστάσεις. "Ο ψηλός καπνίζει τα ίδια τσιγάρα με τον Πρόεδρο", σιγομουρμουρούσε ανασηκώνοντας τα κόκκινα ιταλικά του γυαλιά, "πίνουν και την ίδια μάρκα ουίσκι αλλά σε διαφορετικές ώρες", πρόσθεσε. "Για να γίνει προεδρικό στέκι τα βράδια της μοναξιάς θα πρέπει να φτιάξεις σουβλάκι στην πίτα", τον συμβούλεψαν κάποιοι θαμώνες. Σιγά μην φτιάξει και με πίκλες από την Λεμεσό, προσθέτω εγώ.

Στη Λεμεσό πέρα από σουβλάκι στην πίτα με πίκλες αγοράζουν σαν σουβλάκι και τα maserati. Πρέπει να είναι η πρώτη πόλη στο κόσμο σε maserati ανά κάτοικο. Ούτε στην πόλη της μάρκας, την Μπολόνια, δεν έχει τόσα στον δρόμο. Στην Λευκωσία πάντως η βδομάδα πέρασε με ξέφρενες πωλήσεις στο motor show. Τις εντυπώσεις έκλεψε η Mercedes η οποία πέραν των μοντέλων της λάνσαρε και το νεοcorporate ΙD με το μαύρο χρώμα να κυριαρχεί δίνοντας class.

Class δεν ξέρουμε αν θα αποκτήσει η περιοχή της Ανθούπολης, Mall όμως θα αποκτήσει. Η κινητικότητα στην πράσινη σιδεροκατασκευή αυξάνεται μέρα με την μέρα και η Τράπεζα Κύπρου άρχισε να ενημερώνει τους ταλαιπωρημένους επίδοξους ενοικιαστές πως όλα επιτέλους ξεκινούν για να τελειώσουν. Από την παλιά λίστα των καταστημάτων θυμίζουμε τα ZARA, Mango, το Σούπεραμαρκετ Αθηαινήτης και τον Όμιλο PHC για τα εστιατόρια.

Αν και η οικογένεια Σκλαβενίτη έχει την φήμη στην Ελλάδα πως έχει έντονες κοινωνικές ευαισθησίες, καλοπληρωτές και πολύ καλούς εργοδότες, το κοινό της Κύπρου δεν φαίνεται να συγκινείται αποφεύγοντας τα καταστήματα με τις νέες γκρι πινακίδες. Η εταιρεία κατρακυλά σε μερίδιο αγοράς τους τελευταίους μήνες και αν και παραμένει ψύχραιμη κάτι μου λέει πως θα ανασκευάσει την (ανύπαρκτη) επικοινωνιακή της πολιτική. This is Sparta!

Πάντως, οι κυρίες της Λευκωσίας θα έχουν από το τέλος του χρόνου την Boulangerie τους για brioche και quiche lorraine. Το φημισμένο Paul θα ανοίξει σε όλο του το bistro μεγαλείο στο νεοκλασικό που στεγαζόταν η πάλαι ποτέ Κάλυμνος. Ο Λύσαντρος Ιωάννου μετά από σουβλακερί, μπέρκερ, και πίτσα θα μάθει τους Κύπριους πώς πίνεται ο μεσημεριανός καμπανίτης.

Στα μερίδια του Καφέ τώρα φαίνεται πως το Nero σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα βρέθηκε στην κορυφή ξεπερνώντας το Costa. Ακολουθούν τα Starbucks και το Second Cup. Το τελευταίο μετά από μετοχικές ανακατατάξεις ετοιμάζεται για επίθεση με στόχο την τρίτη θέση εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα του Starbucks - λέγε με Μαρινόπουλος.

Και ενώ πλησιάζουμε το καλοκαίρι θα κορυφωθεί ο πόλεμος της Μπύρας. Παλιοί πάικτες υπό νέα ώθηση Haineken και Αλφα, της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας θα επιτεθούν για μερίδιο αγοράς από Carslberg και ΚΕΟ, ενώ η Stella Artois νιώθει ήδη την πίεση από τη νέα εισαγωγή της ΚΕΟ από την Βαρκελώνη, την Estrella. Πάντως στο μαγαζί όλο και περισσότερο βλέπω την απαστερίωτη ΝΗΣΟΣ από την Τήνο στα τραπέζια να συνοδεύουν τα μπριζολάκια του Θωμά.

 

 

 

 

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Παύλος Ξανθούλης: Τελευταία Ενημέρωση