ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Formula 1: Πήρε την pole o Ρόσμπεργκ

O Rosberg πήρε την pole με ελάχιστη διαφορά

Η καταρρακτώδης βροχή που ξεκίνησε να πέφτει λίγο πριν τις δοκιμές μοιραία επηρέασε τη διεξαγωγή τους. Δε βρέχει συχνά στο Ουγγαρόρινγκ αυτή την εποχή, έχει βρέξει μόνο 3 φορές στην 30χρονη ιστορία του αγώνα αλλά όταν βρέχει τα πράγματα είναι δύσκολα.

Νωρίτερα στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές ήταν ξεκάθαρο πως οι Red Bull βρήκαν ρυθμό και ταχύτητα ώστε να κοντράρουν τις Mercedes. Ο Verstappen κινήθηκε στον ίδιο ρυθμό με το Rosberg με τους δυο να έχουν διαφορά χιλιοστών του δευτερολέπτου ενώ και ο Ricciardo ήταν ταχύτερος του Χάμιλτον. Ο Βρετανός που χτες μετά την έξοδό του έχασε σημαντικό χρόνο πίστας είχε θέματα με το σετάρισμα του μονοθεσίου και δεν κατάφερε να βρει το ιδανικό στήσιμο. Μέχρι και κάθισμα άλλαξε καθώς ένιωθε πως το προηγούμενο υπερθερμαίνονταν. Προβλήματα με το σετάρισμα της Ferrari αντιμετώπιζε και ο Vettel τη στιγμή που ο Raikkonen είχε σαφώς καλύτερη ισορροπία.

Το ξεκίνημα του Q1 βρήκε όλους τους οδηγούς να κοιτάνε τη βροχή και να προσπαθούν να μείνουν συγκεντρωμένοι μέχρι να δοθεί το Οκ για δράση. Όταν μετά από 20 λεπτά άνοιξε το pit lane σχεδόν όλοι όρμησαν να γράψουν χρόνο. Η χρήση των βρόχινων ελαστικών ήταν μονόδρομος αλλά όπως αποδείχτηκε επτά λεπτά μετά ούτε αυτό ήταν αρκετό. Η διαδικασία διεκόπη εκ νέου μέχρι να κοπάσει η βροχή και να στραγγίσει το πολύ νερό από το οδόστρωμα. Περίπου 40 λεπτά μετά το φυσιολογικό ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τα τελευταία 13 λεπτά του Q1. Όπως φάνηκε ήταν υπήρχαν περιθώρια βελτίωσης των χρόνων αλλά και αρκετοί κίνδυνοι. Ο Marcus Ericsson έχασε τον έλεγχο της Sauber στην έξοδο της στροφής 10. Γλίστρησε το πίσω μέρος και ο οδηγός της ομάδας που πρόσφατα άλλαξε ιδιοκτησιακό καθεστώς (σ.σ: αποχωρεί ο Peter Sauber) βρέθηκε εκτός παιχνιδιού καθώς χτύπησε στα προστατευτικά. Ο αλυτάρχης του αγώνα έβγαλε κόκκινη σημαία και διέκοψε εκ νέου τη διαδικασία ωσότου απομακρυνθεί το μονοθέσιο.

H διαδικασία άρχισε ξανά με το Massa να χάνει αυτή τη φορά τον έλεγχο της Williams στη στροφή 4. Ξανά κόκκινη σημαία μέχρι να καθαριστεί η πίστα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός έδειχνε ιδιαίτερα εκνευρισμένος με την έξοδό του στην πίστα όπου το 2009 είχε ένα εξαιρετικά σοβαρό τραυματισμό στις δοκιμές όταν τον χτύπησε ένα ελατήριο που έφυγε από τη Brawn του Barrichello. Τελικά η περίοδος διεκόπη και πάλι με κόκκινη σημαία αυτή τη φορά για τη Manor του Rio Haryanto. Δεν ολοκληρώθηκε δε ποτέ καθώς έμενε μόνο ένα λεπτό. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι: Palmer,  Magnussen (Renault), Massa (Williams), Ericsson (Sauber), Wehrlein, Haryanto (Manor).

To ξεκίνημα του Q2 βρήκε όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli. Όμως κατά τη διάρκειά του και δεδομένο ότι ο ήλιος στέγνωνε το οδόστρωμα μαζί με τις διελεύσεις των μονοθεσίων χρειάστηκαν και στεγνά ελαστικά που έδωσαν τον ταχύτερο χρόνο πάνω στο πέσιμο της καρό σημαίας. Όλοι επιχείρησαν γρήγορο γύρο με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Ενδεικτικό του χαμού που έγινε ήταν ότι ο Raikkonen βρίσκονταν στην κορυφή των χρόνων με τη λήξη της αντίστροφης μέτρησης και τελικά αποκλείστηκε από τη συνέχεια καθώς ο χρόνος του τον έφερε τελικά στην 14η θέση! Ταχύτερος όλων υπό βροχή δίνοντας απτά δείγματα γραφής του ταλέντου του ήταν ο Max Verstappen! Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν: Grosjean, Guttierez (Haas), Nasr (Sauber), Raikkonen (Ferrari), Perez (Force India), Kvyat (Toro Rosso).

Το Q3 βρήκε όλους τους οδηγούς να δίνουν μάχη με το χρόνο χρησιμοποιώντας στεγνά ελαστικά και συγκεκριμένα την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Ταχύτερος όλων στην πρώτη προσπάθεια ήταν ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός διαθέτει εντυπωσιακό παλμαρέ με pole position στο Ουγγαρόρινγκ (5 στο σύνολο) καθώς έχει εκκινήσει από την 1η θέση στους 3 από τους 4 τελευταίους αγώνες στην Ουγγαρία.

Σήμερα όμως δεν τα κατάφερε καθώς στην τελευταία του προσπάθεια και ενώ ήταν ταχύτερος από την προηγούμενη ο Alonso έχασε τον έλεγχο με τη McLaren και σπίναρε μπροστά του. Η κίτρινη σημαία υποχρέωσε το Hamilton να κόψει και ο χρόνος χάθηκε. Έτσι ο Rosberg πήρε την pole με ελάχιστη διαφορά.

Πηγή: www.newsauto.gr

Γενικά: Τελευταία Ενημέρωση