ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

GP Ρωσίας QP: Ο Λάντο Νόρις πήρε μια απίστευτη pole

Δεύτερος ο Σάινθ

24sports.com.cy

info@24sports.com.cy

Μέσα στο χάος των τελευταίων δευτερολέπτων στις κατατακτήριες του Σότσι ο Λάντο Νόρις πήρε την πρώτη pole position της καριέρας του.

Εντυπωσιακές και ανατρεπτικές ήταν οι κατατακτήριες δοκιμές του GP Ρωσίας στην πίστα του Σότσι, με τον Λάντο Νόρις να συνεχίζει τον ονειρικό Σεπτέμβριο της McLaren και να δίνει στην ομάδα του την pole position. Ο Βρετανός ήταν ταχύτερος όλων στα τελευταία δευτερόλεπτα, όταν η πίστα στέγνωσε αρκετά για να βάλουν όλοι σλικ ελαστικά. Δίπλα του στην εκκίνηση θα έχει τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari που πήρε τη 2η θέση. Ο Τζορτζ Ράσελ έκανε για άλλη μία φορά εντυπωσιακή εμφάνιση σε κατατακτήριες και θα ξεκινήσει από την 3η θέση ενώ ο Λούις Χάμιλτον, κάνοντας και ένα λάθος στο τέλος, έμεινε μόλις στην 4η θέση. Από τις τελευταίες θέσεις θα ξεκινήσουν οι Λεκλέρ, Λατίφι και Φερστάπεν λόγω ποινών για αλλαγή κινητήρα.

Q1
Οι κατατακτήριες δοκιμές ξεκίνησαν με την πίστα να είναι ακόμα βρεγμένη από την πολύ δυνατή βροχή που έπεφτε από το βράδυ της Παρασκευής και δεν επέτρεψε καθόλου δράση το πρωί του Σαββάτου. Η βροχή όμως σταμάτησε λίγο πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές και έτσι η περίοδος ξεκίνησε κανονικά, με τους οδηγούς να βγαίνουν στην πίστα. Οι περισσότεροι επέλεξαν τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli, εκτός από τον Αλόνσο που προτίμησε τα βρόχινα ελαστικά – κι αυτός όμως αργότερα τα άλλαξε με ενδιάμεσα..

Ο Μαξ Φερστάπεν, γνωρίζοντας ότι θα ξεκινήσει τελευταίος τον αυριανό αγώνα, έκανε απλώς έναν αναγνωριστικό γύρο, επέστρεψε στο γκαράζ της Red Bull Racing και βγήκε από το μονοθέσιο. Ο Λεκλέρ, αντίθετα, που επίσης έβαλε τον 4ο κινητήρα στη Ferrari και θα εκκινήσει κι αυτός από την τελευταία σειρά, βγήκε κανονικά στην πίστα και έκανε γύρους όπως οι υπόλοιποι οδηγοί.

Όσο η ώρα περνούσε, η κατάσταση της πίστας βελτιωνόταν και οι χρόνοι έπεφταν, Οι οδηγοί της Mercedes έκαναν το αναμενόμενο και πήραν τις δύο πρώτες θέσεις, με τον Χάμιλτον μπροστά από τον Μπότας, και τον Σέρχιο Πέρεζ να ακολουθεί πολύ κοντά στον Φινλανδό. Το ενδιαφέρον όμως στράφηκε στους πέντε οδηγούς που αποκλείστηκαν. Ο ένας ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, που δεν χρονομετρήθηκε καν, και οι άλλοι τέσσερις ήταν οι Ράικονεν, Σουμάχερ, Τζιοβινάτσι και Μαζέπιν.

Q2
Στο ξεκίνημα του 2ου μέρους των κατατακτήριων η πίστα ήταν ακόμα αρκετά βρεγμένη και τα μονοθέσια βγήκαν με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Σε εκείνο το σημείο ανακοινώθηκε και ότι ο Νικολας Λατίφι της Williams χρησιμοποιούσε τον 4ο κινητήρα της Mercedes στο μονοθέσιό του και θα εκκινήσει επίσης από το τέλος στον αγώνα της Κυριακής.

Οι Λατίφι και Λεκλέρ, δεν έκαναν καθόλου χρονομετρημένους γύρους στο Q2 καθώς κάτι τέτοιο δεν θα είχε καμία επίπτωση στη θέση εκκίνησής τους την Κυριακή. Στην κορυφή του πίνακα των χρόνων είχαμε επανάληψη του σκηνικού από το Q1, με τον Χαμιλτον στην 1η θέση και τον Μπότας στη 2η αλλά με τον Φερνάντο Αλόνσο αυτήν τη φορά στην 3η θέση. Οι υπόλοιποι πάλεψαν για να αποφύγουν τις τρεις θέσεις που οδηγούσαν στο αποκλεισμό μαζί με τους Λατίφι και Λεκλέρ. Οι τρεις αυτοί οδηγοί ήταν Σεμπάστιαν Φέτελ, Πιέρ Γκασλί και Γιούκι Τσουνόντα.

Q3
Οι χαμηλές θερμοκρασίες στο Σότσι (14 βαθμοί στον αέρα και 17 στην επιφάνεια του οδοστρώματος) σήμαιναν ότι η πίστα στέγνωνε αργά και έτσι οι 10 οδηγοί βγήκαν για την πρώτη τους προσπάθεια στο Q3 με ενδιάμεσα ελαστικά. Η αγωνιστική γραμμή όμως άρχισε να φαίνεται πιο καθαρά και κάποιοι οδηγοί, όπως ο Τζορτζ Ράασελ, πήραν το ρίσκο και έβαλαν τα σλικ ελαστικά.

Οι Mercedes φυσικά ήταν σε δικό τους αγώνα και στα πρώτα γρήγορα περάσματα ο Λούις Χάμιλτον ήταν σημαντικά ταχύτερος από τον Νόρις και τον Μπότας που ακολουθούσαν.

Τα πράγματα στη συνέχεια εξελίχθηκαν πολύ γρήγορα. Όλοι οι οδηγοί μπήκαν στα pit και έβαλαν στα μονοθέσιά τους σλικ ελαστικά με μαλακη γόμα. Ο Χάμιλτον μπαίνοντας στα pit χτύπησε στον τοίχο και έκανε ζημιά στο μονοθέσιό του. Οι μηχανικοί του άλλαξαν την εμπρός πτέρυγα και ο Βρετανός βγήκε στην πίστα με αρκετή καθυστέρηση.

Η τελική αναμέτρηση για τις 10 πρώτες θέσεις στην εκκίνηση έγινε με όλους τους οδηγούς να φορούν σλικ ελαστικά. Ο τελευταίος γύρος ήταν ο πιο κρίσιμος. Τα τελευταία δευτερόλεπτα πέρασαν με κομμένη την ανάσα και ο Λάντο Νόρις ήταν εκείνος που πήρε την pole position, αφήνοντας πίσω του τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari. O Τζορτζ Ράσελ με τη Williams ήταν 3ος ενώ ο Λούις Χάμιλτον δεν κατάφερε να φέρει τα ελαστικά του σε κατάλληλη θερμοκρασία, δεν βελτίωσε το χρόνο του και έμεινε στην 4η θέση. Ακολούθησαν οι Ντάνιελ Ρικάρντο, Φερνάντο Αλόνσο, Βάλτερι Μπότας, Λανς Στρολ, Σέρχιο Πέρεζ και Εστεμπάν Οκόν.

Πηγή: gazetta.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

24sports.com.cy

Γενικά: Τελευταία Ενημέρωση