ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Νικητής στην «κόλαση» του Μπαχρέιν ο Χάμιλτον

Στον αγώνα που σημαδεύτηκε από το τρομερό ατύχημα του Γκροζάν, ο Βρετανός κατάφερε να πάρει την 95η νίκη του

Newsroom 24sports

Σε έναν αγώνα που επισκιάστηκε από το τρομακτικό ατύχημα από το οποίο ο βγήκε από θαύμα ζωντανός ο Romain Grosjean, ο Lewis Hamilton κατέκτησε μία ακόμα νίκη.

Ο Βρετανός δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα και πέτυχε την 95η νίκη της καριέρας του στο μαγικό κόσμο της Formula 1, με τους δύο οδηγούς της Red Bull Racing να συμπληρώνουν το βάθρο.

Ο… 3ωρος αγώνας του Μπαχρέιν σημαδεύτηκε από το τρομακτικό ατύχημα του Γκροζιάν

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το Σακχίρ υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με θερμοκρασία αέρα στους 25 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 28.

Οι Mercedes είχαν κάνει το ενδέκατο φετινό lock out, με τον Hamilton στην pole για 98η φορά και τους δύο ταύρους να παρατάσσονται στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης, ενώ η Racing Point του Sergio Perez και η Renault του Daniel Ricciardo την τρίτη.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Valtteri Bottas έκανε πολύ κακή εκκίνηση, χάνοντας θέσεις, υπήρχαν μικροπεπαφές, όμως σύντομα η προσοχή στράφηκε αλλού.

Στις μάχες των πίσω θέσεων, ο Grosjean έχασε τον έλεγχο της Haas και έπεσε με περισσότερα από 200 χιλιόμετρα/ώρα στις μπαριέρες. Το μονοθέσιό του κόπηκε στη μέση και τυλίχθηκε στις φλόγες, προκαλώντας σοκ.

Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία ασφαλείας, το σύστημα halo και τις πυρίμαχες στολές, ο Γάλλος κατάφερε να βγει ζωντανός από τα φλεγόμενα συντρίμμια, σε ένα σκηνικό που θύμιζε ταινία του κινηματογράφου.

Μετά το αρχικό σοκ κι αφού επιβεβαιώθηκε πως ο 34χρονος είχε αποφύγει τα χειρότερα (είχε περιορισμένα εγκαύματα στα χέρια και τους αστραγάλους), άρχισαν οι διαδικασίες αποκατάστασης της ζημιάς στις μπαριέρες.

Ο αγώνα επανεκκίνησε μετά από μιάμιση ώρα, με κανονική εκκίνηση στο grid, βάσει της κατάταξης που υπήρχε στη δεύτερη γραμμή του safety car κατά το χάος του πρώτου γύρου.

Με τον Hamilton στην pole ξανά και αυτή τη φορά τον Verstappen δίπλα του, τους Perez-Bottas στη δεύτερη σειρά και τους Albon-Ricciardo στην τρίτη.

Όμως η δράση δεν κράτησε για πολύ αφού η επαφή του Stroll με τον Kvyat είχε ως αποτέλεσμα να αναποδογυρίσει το μονοθέσιο του Καναδού. Ευτυχώς, χωρίς να τραυματιστεί. Είχαμε όμως ξανά καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

Ο Bottas μπήκε ξανά στα pit γιατί είχε κλαταρισμένο ελαστικό ενώ ο Vettel γκρίνιαζε για τον τρόπο οδήγησης του teammate του, καθώς θεωρούσε πως αν δεν υποχωρούσε ο ίδιος, θα είχαν συγκρουστεί.

Ο Bernd Maylander, αποκλειστική συνέντευξη του οποίου μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ, βρέθηκε να οριοθετεί το ρυθμό, με τους Hamilton, Verstappen, Perez, Albon, Norris, Ocon, Leclerc, Ricciardo, Gasly, Sainz να ακολουθούν. Ο Vettel είχε πέσει δέκατος-πέμπτος, ενώ ο Bottas δέκατος-έκτος.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρθηκε στο τέλος του έβδομου γύρου και είχαμε ξανά δράση στο Σακχίρ, ευτυχώς αυτή τη φορά χωρίς άλλο δράμα. Ίσως να ήταν η μοναδική φορά που όλοι ήλπιζαν για μία… βαρετή συνέχεια.

Στην κορυφή κάπως έτσι είχαν τα πράγματα, ο Hamilton μπήκε πρώτος για αλλαγή ελαστικών και έβαλε ξανά τη μαλακή γόμα. Ο Verstappen ακολούθησε ένα γύρο μετά αλλά έβαλε τη σκληρή.

Όμως τίποτα δεν άλλαξε ανάμεσά τους, με τη διαφορά τους να παγιώνεται στα περίπου πέντε δευτερόλεπτα. Πιο πίσω, ο Perez ήταν 17 δευτερόλεπτα μακριά και ο Albon άλλα 6, με τις McLaren και Renault να συμπληρώνουν την οκτάδα, ενώ η AlphaTauri του Gasly και η Mercedes του Bottas το Top-10.

Στα επόμενα pit stop, η Red Bull επεδίωκε το undercut, στο γύρο 35, όμως παρότι συνήθως οι «ταύροι» έχουν τα πιο γρήγορα pit stop, αυτή τη φορά καθυστέρησαν στην «εξυπηρέτηση» του Verstappen.
Έτσι, αλλάζοντας ένα γύρο μετά ο Lewis (αμφότεροι έβαλαν τη σκληρή γόμα για να πάνε μέχρι τέλους), η μεταξύ τους διαφορά δεν άλλαξε.

Κι όταν ολοκληρώθηκε κι αυτή η σειρά των pit stop, η τάξη αποκαταστάθηκε δίχως αλλαγές στην κατάταξη σε ότι αφορούσε στην πρώτη τετράδα.

Πίσω τους, ο Gasly προσπάθησε με ένα pit stop λιγότερο να κερδίσει έδαφος, όμως στον γύρο 45 έχασε τη θέση του από τον Lando Norris και μερικά περάσματα μετά κι από τον Carlos Sainz.

Ο Verstappen έκανε ένα επιπλέον pit stop έχοντας την πολυτέλεια της διαφοράς ασφαλείας από τον Perez, ο οποίος έμελλε να αποδειχθεί ο μεγάλος χαμένος του αγώνα. Τρεις γύρους πριν τον τερματισμό, η υβριδική μηχανή του παρέδωσε πνεύμα,
Ο Μεξικανός απομακρύνθηκε δίχως πρόβλημα αλλά το συμβάν έφερε ξανά καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, δίνοντας πρόωρο τέλος στον αγώνα.

Μία εξέλιξη καταστροφική για τη Racing Point αφού δεν πήρε βαθμούς, την ώρα που οι McLaren ήταν στις θέσεις 4 και 5. Έτσι η βρετανική ομάδα πέρασε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας κατασκευαστών, με προβάδισμα 17 βαθμών από τη Racing Point και 27 από τη Renault.

Ο Gasly ολοκλήρωσε τον αγώνα έκτος, μπροστά από τους Ricciardo, Bottas, Ocon και Leclerc, με τον Μονεγάσκο της Ferrari ένα γύρο πίσω.

Πηγή: newsauto.gr

Image

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom 24sports

Σχόλια αναγνωστών

ΥΠΟΙΚ: Ορατός ο κίνδυνος στάσης πληρωμών αν απορριφθεί ο προϋπολογισμός

«Tο ΑΚΕΛ ως βλαπτικό κόμμα για την Κύπρο επιθυμεί την διαβάθμιση της οικονομικής κατάστασης της Κύπρου, ...»
ΑΚΑ  |  22:09

Μας πήρε ο δαίμονας

«Dio erotimata gia skepsi kai isos na xrizoun kapion perisoteron dieukriniseon apo tous emplekomenous: ...»
G.  |  16:02

Νέος ρεαλισμός

«Όταν σε ένα πολιτικό κόμμα υπάρχουν εντελώς αντίθετες απόψεις για να ικανοποιούν όλες τις τάσεις τα ...»
Άδωνις Γιάγκου  |  07:19

Έκλεισε το θέμα, έμειναν οι πληγές

«Όταν σε ένα πολιτικό κόμμα υπάρχουν εντελώς αντίθετες απόψεις για να ικανοποιούν όλες τις τάσεις τα ...»
Άδωνις Γιάγκου  |  07:16

Γενικά: Τελευταία Ενημέρωση