ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Τέμπη: Nέες αποκαλύψεις για την απολογία του σταθμάρχη

Ο 59χρονος υποστήριξε πως έμεινε μόνος του περισσότερο από το προβλεπόμενο

Kathimerini.gr

Nέα στοιχεία για την απολογία του σταθμάρχη ενώπιον της ανακρίτριας Λάρισας, για τη φονική σύγκρουση τρένων στα Τέμπη, επικαλείται η ΕΡΤ, σύμφωνα με την οποία ο σταθμάρχης εστίασε σε όσα συνέβησαν στον σταθμό από τις 22:00 μέχρι τις 00:30.

Ο σταθμάρχης φέρεται να υποστήριξε πως σε αυτό το χρονικό διάστημα ο φόρτος εργασίας είναι ιδιαίτερα αυξημένος και δεν θα έπρεπε να είναι μόνος του – τουλάχιστον μέχρι τις 23:00 που τελείωνε θεωρητικά η βάρδια του απογευματινού.

Ο 59χρονος που έχει παραδεχθεί ότι έκανε λάθος χειρισμούς, φέρεται να υποστήριξε πως ο απογευματινός σταθμάρχης αποχώρησε από τον σιδηροδρομικό σταθμό στις 22:25 και όχι στις 23:00. Επιπλέον, ισχυρίστηκε ότι σύμφωνα με το πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής δεν πρέπει να υπάρχουν εκκρεμότητες μέχρι την παράδοση, δηλαδή ότι «ο απογευματινός δεν θα έπρεπε να φύγει πριν λυθούν οι εκκρεμότητες».

Η μοιραία επιβατική αμαξοστοιχία από την Αθήνα με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη είχε φτάσει στον σταθμό Λάρισας στις 23:05 αντί για 22:10. Η ανακρίτρια ρώτησε τον σταθμάρχη για τη συχνότητα των δρομολογίων κατά τη διάρκεια της βραδινής βάρδιας, με τον προφυλακισθέντα να απαντά ότι εκτελούνται συνολικά 13 δρομολόγια. Εννέα από αυτά ολοκληρώνονται μεταξύ 22:09 και 00:30.

Το έγγραφο με τις βάρδιες

Αναφερόμενος σε ένα έγγραφο με τις βάρδιες, επισήμανε ότι σε αυτό υπάρχει φαινομενική αλληλεπικάλυψη των βαρδιών για μία ώρα, από τις 22:00 μέχρι τις 23:00, αλλά έδειξε και μια χειρόγραφη αλλαγή, της πρωινής με την απογευματινή βάρδια.

Ένα άλλο στοιχείο που προκύπτει από την ομολογία σταθμάρχη και το φύλλο που με τις βάρδιες που αποκάλυψε χθες η «Κ», είναι ότι για πέντε μέρες, από τις 24 Φεβρουαρίου έως τις 28 Φεβρουαρίου, ο ίδιος αναλάμβανε αποκλειστικά τη βραδινή βάρδια, κάτι το οποίο δεν το είχε ξανακάνει.

Με δεδομένο πως ο Σταθμάρχης μετακινήθηκε στο συγκεκριμένο Σταθμαρχείο μόλις 5 ημέρες πριν, καθώς προηγουμένως έκανε υπηρεσία στους Νέους Πόρους, οι 5 σερί νύχτες υπηρεσίας σε έναν από τους πιο κεντρικούς Σταθμούς της χώρας, με ιδιαίτερα μάλιστα αυξημένη κίνηση κατά το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, δημιουργούν ακόμη περισσότερα ερωτήματα.

Η νυχτερινή υπηρεσία, όπως φαίνεται από το ίδιο έγγραφο, ξεκινάει στις 10 το βράδυ και τελειώνει στις 7 το πρωί, που σημαίνει πως ο προφυλακισθείς Σταθμάρχης από τις 24 Φεβρουαρίου έως την νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου που συνέβη το τρομερό δυστύχημα δούλευε κάθε νύχτα σε έναν σταθμό όπου εργαζόταν για μόλις πέντε ημέρες.

Ο υπεύθυνος για τις βάρδιες και, κυρίως, για το γεγονός ότι τοποθέτησε έναν «καινούργιο» σταθμάρχη 5 σερί νύχτες που έπιανε υπηρεσία για πρώτη φορά στον συγκεκριμένο Σταθμό, είναι ο επιθεωρητής Δ.Ν. που τέθηκε σε αργία χτες.

Διοικητής 5ης ΥΠΕ: «Κατά παράβαση όλων των πρωτοκόλλων» η αναρρωτική άδεια στον επιθεωρητή

Σήμερα, στο Δικαστικό Μέγαρο Λάρισας προσήλθε ο διοικητής 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας Φώτης Σερέτης, ώστε να καταθέσει στην ανακρίτρια το πόρισμα της ΕΔΕ για τους δύο γιατρούς του Γενικού Νοσοκομείου Βόλου σε ότι αφορά τη χορήγηση αναρρωτικής άδειας στον επιθεωρητή – προϊστάμενο του ΟΣΕ.

Ο κ. Σερέτης σε δηλώσεις του στα Μέσα υπογράμμισε πως «η αναρρωτική άδεια δόθηκε κατά παράβαση όλων των πρωτοκόλλων», ενώ ήδη οι δύο γιατροί τέθηκαν σε αναστολή καθηκόντων.

Το επόμενο στάδιο περιλαμβάνει τη δικαστική διερεύνηση, ώστε να εξεταστούν τυχόν ποινικές ευθύνες του, όπως και την υπηρεσιακή διερεύνηση από το Πειθαρχικό Συμβούλιο της 5ης ΥΠΕ.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση