ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Brembo: Αυτά είναι τα φρένα της F1 2022

Eίναι εξοπλισμένα με υδραυλικό υλικό και εξαρτήματα τριβής

autokinito.com.cy

autokinito.com.cy

https://autokinito.com.cy/

facebookinstagram

Ο Όμιλος Brembo έχει δημιουργήσει τα νέα προσαρμοσμένα συστήματα πέδησης για κάθε ομάδα και είναι ο προμηθευτής των περισσότερων μονοθεσίων, τα οποία είναι εξοπλισμένα με υδραυλικό υλικό και εξαρτήματα τριβής.

Κατά τη διάρκεια του R&D για τα νέα συστήματα, σχεδιάστηκαν νέες γεωμετρίες, προκειμένου να επιτευχθούν οι καλύτερες επιδόσεις και να προσαρμοστούν στους νέους περιορισμούς που επιβάλλει η FIA. Κανονισμός ο οποίος επιτρέπει τη χρήση μεγαλύτερων δίσκων φρένων, λόγω της μεγαλύτερης διαμέτρου των ελαστικών. Ωστόσο, στον μπροστινό άξονα η εξωτερική διάμετρος των δίσκων άνθρακα αυξήθηκε από 278 mm σε 328 mm, αλλά το μέγιστο πάχος παρέμεινε αμετάβλητο στα 32 mm. Στον πίσω άξονα η διάμετρος αλλάζει από 266 mm σε 280 mm και το πάχος αυξάνεται από 28 σε 32 mm. Λόγω της αύξησης αυτής της αποτελεσματικής ακτίνας, η Brembo χρειάστηκε επίσης να αναθεωρήσει, εκτός από την αρχιτεκτονική των δίσκων, τη γεωμετρία των λαβίδων και των pads.top 10: Επτά Ιαπωνικά μοντέλα που αξίζουν τα λεφτά τους

Η αρχιτεκτονική των δίσκων τροποποιήθηκε επίσης, με την ψυκτική τους ικανότητα να μειώνεται. Επιπλέον, το πλήρες σύστημα πέδησης αυτής της σεζόν αύξησε το βάρος του κατά περίπου 700 γραμμάρια ανά τροχό, που σημαίνει συνολική αύξηση στα αυτοκίνητα περίπου τρία κιλά.

Η φετινή χρονιά είναι υψίστης σημασίας για τον Ιταλό κατασκευαστή, καθώς θα είναι υπεύθυνος, για πρώτη φορά, να προμηθεύει τις δαγκάνες του στις 10 ομάδες. Έτσι οι 20 πιλότοι θα υποστηρίζονται από την Brembo, με τις νέες δαγκάνες έξι εμβόλων κατασκευασμένες από επινικελωμένο μονοκόμματο κράμα αλουμινίου.

Αυτές οι δαγκάνες ποικίλλουν ως προς το σχεδιασμό και το βάρος τους, καθώς αναζητείται η επιθυμητή αναλογία βάρους/ακαμψίας σε κάθε ομάδα με τις δαγκάνες να συνδυάζονται με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του κάθε αυτοκινήτου. Επιπλέον, οι αισθητήρες που βρίσκονται δίπλα στον τροχό θα επιτρέψουν στην τεχνική ομάδα να παρακολουθεί τη θερμοκρασία των δίσκων και των δαγκάνων ανά πάσα στιγμή.

Η πιο σημαντική αλλαγή του κανονισμού, σε σχέση με τη σχεδίαση των αυτοκινήτων, είναι το επίπεδο πάτωμα που θα φέρει και κανάλια Venturi. Σκοπός αυτού είναι να αναδημιουργηθεί το φαινόμενο του ground effect και να μειωθούν οι αναταράξεις στο κενό αέρος, ευνοώντας τις προσπεράσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
F1  | 
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

autokinito.com.cy

Αυτοκίνηση: Τελευταία Ενημέρωση