Πρώην επιστήμονας NASA: Ίσως βρήκαμε ζωή στον Άρη το 1976

Στοιχεία έδιναν την εντύπωση ότι υπήρχε ζωή, αλλά η πραγματικότητα ήταν διαφορετική

ΠΗΓΗ: skai.gr

«Ενδέχεται να είχαμε ανακαλύψει δείγματα ζωής στον Άρη πριν από 40 χρόνια», ισχυρίστηκε πρώην επιστήμονας της NASA.

Ο Γκίλμπερτ Β. Λεβίν, ο οποίος ήταν ο επικεφαλής ερευνητής ενός πειράματος της NASA, που έστειλε δορυφόρους στον Άρη το 1976, δημοσίευσε ένα άρθρο στο Scientific American journal, την προηγούμενη Πέμπτη, στο οποίο ανέφερε ότι τα θετικά αποτελέσματα του πειράματος αποτελούσαν απόδειξη ότι υπάρχει ζωή στον πλανήτη.

Το πείραμα αποσκοπούσε στην ανακάλυψη οργανικής ύλη στο έδαφος του πλανήτη, πράγμα που απάντησε και σε άλλες ερωτήσεις των ερευνητών, σύμφωνα με τον Λεβίν. Τα υπόλοιπα πειράματα για να βρουν οργανική ύλη απέτυχαν και έτσι η NASA δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία που είχε συλλέξει, κρίνοντας τα ως λανθασμένα.

Σε δήλωσή της η NASA είχε υποστηρίξει ότι τα δείγματα που πήραν αφορούσαν στοιχεία που έδιναν την εντύπωση ότι υπάρχει ζωή αλλά δεν υπήρχε πραγματικά. Όπως, μάλιστα, αναφέρει ο Λεβίν, οι ερευνητές τώρα είναι πολύ πιο κοντά στον να αποδείξουν τα στοιχεία αυτά ως αληθή.

«Είναι πολύ πιο πιθανό ότι απλώς εμείς δεν ανιχνεύσαμε στοιχεία για ζωή στον πλανήτη», υποστηρίζει ο Λεβίν. Η NASA, ωστόσο, έχει δηλώσει πως τα τεστ που θα γίνουν το 2020 στον Άρη δεν θα συμπεριλαμβάνουν τεστ ανίχνευσης ζωής.

Τα τεστ αυτά θα εξετάσουν αν στο παρελθόν υπήρχαν βιώσιμα περιβάλλοντα στον πλανήτη και τα δείγματα θα επιστρέψουν στη Γη για περαιτέρω έρευνα.

Login with email
Login with Facebook

ΠΗΓΗ: skai.gr

Σε ποιανού τη φάρα

«Εύγε κύριε Παράσχο. Εξαίρετο άρθρο.»
Άσχετος  |  22:30

Τα παιδιά είναι η αντανάκλασή μας

«ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ… ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ Δεν επικροτώ όλα τα σημεία τα οποία χρησιμοποιεί στις εικόνες του ...»
Ανδρεας Κωνσταντινιδης, ΒΑ, ΜΑ  |  13:25

Επενδύοντας στον φόβο, στον πόνο, στο μίσος

«Ψυχραιμία και έξυπνες κινήσεις αλλά όχι δειλία. Η εποχή του κατευνασμού με την Τουρκία τέλειωσε με ...»
Leon  |  09:39

#PoliticsBlog Πόσο μακριά μπορούμε να πάμε με τον Μακρόν;

«Oυτε στην εποχη Βενιζελου,ηρθε καποια Μεγαλη Δυναμη να πολεμησει για παρτυ μας την Οθωμανικη ...»
Γιωργος Χ  |  22:05

Νέα: Τελευταία Ενημέρωση

Το ρεπορτάζ της New York Post παραμένει υπό περιορισμό αναμετάδοσης, διότι παραβαίνει τον κανονισμό περί διασποράς ιδιωτικών προσωπικών πληροφοριών.

#Δύσκολο_24ωρο_Twitter