Τελευταία Ενημέρωση: 23:31

Πρώην επιστήμονας NASA: Ίσως βρήκαμε ζωή στον Άρη το 1976

Στοιχεία έδιναν την εντύπωση ότι υπήρχε ζωή, αλλά η πραγματικότητα ήταν διαφορετική

ΠΗΓΗ: skai.gr

«Ενδέχεται να είχαμε ανακαλύψει δείγματα ζωής στον Άρη πριν από 40 χρόνια», ισχυρίστηκε πρώην επιστήμονας της NASA.

Ο Γκίλμπερτ Β. Λεβίν, ο οποίος ήταν ο επικεφαλής ερευνητής ενός πειράματος της NASA, που έστειλε δορυφόρους στον Άρη το 1976, δημοσίευσε ένα άρθρο στο Scientific American journal, την προηγούμενη Πέμπτη, στο οποίο ανέφερε ότι τα θετικά αποτελέσματα του πειράματος αποτελούσαν απόδειξη ότι υπάρχει ζωή στον πλανήτη.

Το πείραμα αποσκοπούσε στην ανακάλυψη οργανικής ύλη στο έδαφος του πλανήτη, πράγμα που απάντησε και σε άλλες ερωτήσεις των ερευνητών, σύμφωνα με τον Λεβίν. Τα υπόλοιπα πειράματα για να βρουν οργανική ύλη απέτυχαν και έτσι η NASA δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία που είχε συλλέξει, κρίνοντας τα ως λανθασμένα.

Σε δήλωσή της η NASA είχε υποστηρίξει ότι τα δείγματα που πήραν αφορούσαν στοιχεία που έδιναν την εντύπωση ότι υπάρχει ζωή αλλά δεν υπήρχε πραγματικά. Όπως, μάλιστα, αναφέρει ο Λεβίν, οι ερευνητές τώρα είναι πολύ πιο κοντά στον να αποδείξουν τα στοιχεία αυτά ως αληθή.

«Είναι πολύ πιο πιθανό ότι απλώς εμείς δεν ανιχνεύσαμε στοιχεία για ζωή στον πλανήτη», υποστηρίζει ο Λεβίν. Η NASA, ωστόσο, έχει δηλώσει πως τα τεστ που θα γίνουν το 2020 στον Άρη δεν θα συμπεριλαμβάνουν τεστ ανίχνευσης ζωής.

Τα τεστ αυτά θα εξετάσουν αν στο παρελθόν υπήρχαν βιώσιμα περιβάλλοντα στον πλανήτη και τα δείγματα θα επιστρέψουν στη Γη για περαιτέρω έρευνα.

Login with email
Login with Facebook

ΠΗΓΗ: skai.gr

Την Τετάρτη ξανά στις αγορές η Κύπρος

«Αγαπητέ κύριε / μα   Καλώς ήλθατε στο σπίτι του παρόχου δανείων !!! Προσφέρουμε προσωπικά δάνεια, ...»
mr scott  |  17:39

Την Τετάρτη ξανά στις αγορές η Κύπρος

mr scott  |  17:39

Διαγράφηκαν δάνεια εκτοπισθέντων γεωργοκτηνοτρόφων από την ΣΚΤ

mr scott  |  15:44

Να μην πέσουμε στην παγίδα

«Συμφωνώ απόλυτα αλλά....... Οι παίχτες είναι πολλοί και τα συμφέροντα συγκρούονται παντού και είναι ...»
Eleftherios Solomou  |  00:46

Νέα: Τελευταία Ενημέρωση

Ο δρ Μιχάλης Κρητικός, νομικός και αναλυτής τεχνολογικών τάσεων. Πηγή φωτογραφίας: «Κ» Ελλάδος.

Τεχνολογικά όπλα κατά COVID-19