ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Το Meta του Facebook: Ποιες εταιρείες τρολάρουν τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ

Το Twitter κάνει «πάρτι» με το νέο όνομα του γίγαντα των social media

Money Review

Ο ίδιος ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ επιμένει ότι η αλλαγή του ονόματος της εταιρείας του από Facebook σε Meta δεν έχει καμία σχέση με τις τεράστιες επικρίσεις που δέχεται ο κολοσσός των social media το τελευταίο διάστημα.

«Έστω και εάν πιστεύω ότι κάποιοι άνθρωποι ίσως να θέλουν να κάνουν αυτό τον συσχετισμό, νομίζω ότι είναι ένα κάπως γελοίο πράγμα. Αν μη τι άλλο, πιστεύω ότι αυτό δεν είναι το περιβάλλον μέσα στο οποίο θέλει κανείς να παρουσιάσει ένα νέο brand», είπε ο δημιουργός του Facebook.

Όμως αυτό δεν σταμάτησε τα αρνητικά σχόλια και τα memes στα social media.

Το Twitter είδε αμέσως μία πρώτης τάξης ευκαιρία για τρολάρισμα. «ΜΕΓΑΛΑ ΝΕΑ», έγραψε στον επίσημο λογαριασμό του, αφήνοντας να φανεί ότι και αυτό αλλάζει το όνομά του. «lol, αστειευόμαστε, είμαστε ακόμα το Twitter», πρόσθεσε.

«Γεια σας, είμαστε ακόμα η Hulu», έγραψε στο δικό της λογαριασμό στο Twitter η πλατφόρμα streaming.

«Αλλάζουμε το όνομά μας σε Meat», έγραψε η αλυσίδα Wendy’s, «παίζοντας» με τον αναγραμματισμό του Meta. Και άλλαξε στ΄ αλήθεια το όνομά της στο Twitter.

Αλλά και τα Aldi έσπευσαν να μπουν στη συζήτηση:

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Money Review

Geek: Τελευταία Ενημέρωση

X