
Kathimerini.gr
Τον καλύτερο εαυτό της έδωσε χθες την Πέμπτη η Κλαυδία στον Β’ Ημιτελικό της Eurovision. Τόσο η ίδια, όσο και η ομάδα της, αλλά και το σόου που έχει ετοιμάσει κέρδισαν τις εντυπώσεις και χάρισαν στην Ελλάδα το πολυπόθητο εισιτήριο για τον αυριανό τελικό.
Λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση των δέκα χωρών που προκρίθηκαν στον τελικό του Σαββάτου και οι οποίες είναι η Ελλάδα, η Λιθουανία, το Ισραήλ, η Αρμενία, η Δανία, η Αυστρία, το Λουξεμβούργο, η Φινλανδία, η Λετονία και η Μάλτα, έγινε γνωστή και η θέση στην οποία θα εμφανισθεί η Κλαυδία στις 17 Μαΐου. Συγκεκριμένα, η Ελληνίδα καλλιτέχνις θα εμφανιστεί στη 17η θέση, μετά τη Γερμανία και πριν από την Αρμενία.
Τι «λένε» οι στοιχηματικές εταιρείες
Σύμφωνα με τον πίνακα της ιστοσελίδας Eurovision World, ο οποίος βασίζεται σε συλλογή και ανάλυση αποδόσεων 16 στοιχηματικών εταιρειών από όλο τον κόσμο, η «Αστερομάτα» βρίσκεται στη 17η θέση. Η χώρα που είναι το μεγάλο φαβορί για να κερδίσει τον διαγωνισμό είναι η Σουηδία με το τραγούδι «Bara bada bastu», ενώ στη δεύτερη θέση βλέπουμε τη συμμετοχή της Αυστρίας με το τραγούδι «Wasted Love». Τρίτη στον πίνακα έρχεται η Γαλλία με το τραγούδι «Maman».
Διαφορετική εικόνα στα social media
Παρ’ όλα αυτά το video από την περφόρμανς της Κλαυδίας στον επίσημο λογαριασμό της Eurovision είναι πρώτο σε likes, σχόλια και views, ενώ επικράτησε μεγάλος ενθουσιασμός και εντός σταδίου, με τον κόσμο να ζητωκραυγάζει ιδίως στο σημείο της χορογραφίας όπου τα φώτα σβήνουν και η Ελληνίδα ερμηνεύτρια εμφανίζεται ξανά στη σκηνή, φορώντας ένα διαφορετικό φόρεμα.
Συγκεκριμένα, στον επίσημο λογαριασμό της Eurovision στο Instagram η ερμηνεία της Κλαυδίας έχει συγκεντρώσει 3,4 εκατομμύρια προβολές, πάνω από 100.000 likes και εκατοντάδες αποθεωτικά σχόλια.
Το μεγάλο φαβορί, η Σουηδία, έχει διαγωνίστηκε στον Α’ ημιτελικό της Τρίτης και μέσα σε τρεις ημέρες η εμφάνιση της έχει συγκεντρώσει 3 εκατομμύρια views, πάνω από 100.000 likes και περίπου 1.000 σχόλια.
Επίσης, η εντυπωσιακή εμφάνιση της Αυστρίας έχει συγκεντρώσει 1,4 εκατομμύρια προβολές, 38.000 likes και περίπου 1.500 σχόλια.
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στις άλλες πλατφόρμες. Ενδεικτικά, στο TikTok η ερμηνεία της Κλαυδίας έχει συγκεντρώσει 1,3 εκατομμύρια προβολές, της Σουηδίας 750.000 και της Αυστρίας 270.000 views.