ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Κάμερες τροχαίας – Ο αριθμός, τα σημεία και το ζήτημα των σκούτερ

Για τον σχεδιασμό και τη διαδικασία τοποθέτησης των συσκευών φωτοεπισήμανσης αναφέρθηκε στην εκπομπή «ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ» ο Αρχιλοχίας του Τμήματος Τροχαίας του Αρχηγείου της Αστυνομίας Τάσος Ασσιήκης

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Για τα μέχρι στιγμής δεδομένα, τον προγραμματισμό, τον αριθμό και τη διαδικασία τοποθέτησης των καμερών τροχαίας αλλά και τη χρήση των σκούτερ μίλησε ο Αρχιλοχίας του Τμήματος Τροχαίας του Αρχηγείου της Αστυνομίας Τάσος Ασσιήκης στην μεσημβρινή εκπομπή «ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ».

Μέχρι σήμερα, με βάση και τα δεδομένα, λειτουργούν 10 σταθερές και 12 κινητές συσκευές φωτοεπισήμανσης. Ως εκ τούτου, σύμφωνα με τον σχεδιασμό του προγράμματος όπως ανέφερε ο κ. Ασσιήκης, αναμένεται περί τα τέλη Απριλίου να τεθούν σε λειτουργία ακόμη τρεις συσκευές στη διασταύρωση Λεωφόρου Μακαρίου με Λεωφόρου Σπύρου Κυπριανού και Διγενή Ακρίτα, ενώ στα τέλη Μαΐου θα τοποθετηθούν ακόμη οκτώ συσκευές με τον αριθμό να ανέρχεται συνολικά στις 20 κινητές συσκευές φωτοεπισήμανσης που θα τίθενται σε λειτουργία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Αρχιλοχία, περί τα τέλη Μαΐου θα τεθούν σε λειτουργία 11 σταθερές συσκευές που εγκαταστάθηκαν και λειτουργούν δοκιμαστικά σε δύο διασταυρώσεις στη Λεμεσό και σε μία διασταύρωση στη Λευκωσία.

Σημείωσε ότι για τις σταθερές συσκευές θα προγραμματιστεί η τοποθέτηση ακόμη 66 σταθερών συσκευών σε σημεία σε όλες τις πόλεις μεταγενέστερα. «Συνολικά θα έχουμε 90 σταθερές συσκευές, ενώ επί του παρόντος αναμένεται να έχουμε 20 κινητές και 24 σταθερές σε λειτουργία μέχρι τα τέλη Μαΐου».

Τα σημεία επιλογής τοποθέτησης των καμερών

Στο ερώτημα για την επιλογή των σημείων τοποθέτησης των καμερών τροχαίας, ο Αρχιλοχίας επεξήγησε ότι η επιλογή γίνεται μετά από βάθος χρόνου αξιολόγηση, με τη μελέτη να στηρίζεται στα μελανά και επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου, εκεί όπου σημειώθηκαν είτε θανατηφόρες είτε σοβαρές οδικές συγκρούσεις.

Αστικά κέντρα – Η κάμψη της παραβατικότητας λόγω φόβου

Στην άποψη ότι στα αστικά κέντρα μειώθηκε η παραβατικότητα λόγω φόβου και επιβολής προστίμου στους οδηγούς, ο κος Ασσιήκης ανέφερε πως μετά από την αξιολόγηση των στατιστικών, διαπιστώθηκε μείωση της παραβατικότητας και των τροχαίων παραβιάσεων.

Το ζήτημα των σκούτερ

Για το γεγονός ότι αυξάνεται η παρουσία και χρήση σκούτερ και στο ερώτημα εάν αυτό προκαλεί ανησυχία η όχι στις Αρχές, ο Αρχιλοχίας τόνισε ότι έχουν θεσπιστεί κανόνες και υπάρχει νομοθεσία από τα τέλη Ιουλίου του 2022, ενώ οι Αρχές, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, προχώρησαν σε ανακοινώσεις και εκστρατείες επί του θέματος.

Με βάση και τα στατιστικά δεδομένα τα οποία ανέφερε, εξάγεται το συμπέρασμα ότι είναι αμελητέα η εμπλοκή των χρηστών σε οδικές συγκρούσεις. Συγκεκριμένα, «είχαμε ένα νεκρό σε μία τριετία, από το 2020-2022, επίσης 1% ποσοστό των σοβαρών τραυματισμών» ανέφερε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Κύπρος: Τελευταία Ενημέρωση