ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Στον ΕΜΑ τρεις αναφορές θρομβώσεων στην Κύπρο

Αδιευκρίνιστο παραμένει αν οι αναφορές αφορούν στο σπάνιο φαινόμενο θρομβοεμβολικών επεισοδίων

Του Γιάννου Λύτρα

Τρεις περιπτώσεις αναφορών θρομβώσεων από Κύπριους πολίτες οι οποίοι έχουν λάβει το εμβόλιο της Pfizer/BioNTech και της AstraZeneca, καταγράφηκαν το τελευταίο διάστημα, όπως ανέφερε η Αναπληρώτρια Διευθύντρια των Φαρμακευτικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας, δρ Έλενα Παναγιωτοπούλου. Η ίδια ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται για επιβεβαιωμένα περιστατικά, αλλά για αναφορές, οι οποίες εστάλησαν στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων για αξιολόγηση και γνωμοδότηση.

Όπως είπε η δρ Παναγιωτοπούλου στην «Κ», οι αναφορές των πολιτών έγιναν ηλεκτρονικά, με την συμπλήρωση της Κίτρινης Κάρτας, η οποία είναι στην διάθεση του κοινού μέσω της ιστοσελίδας των Φαρμακευτικών Υπηρεσιών. Οι δύο αναφορές αφορούσαν στον σκεύασμα της AstraZeneca και η τρίτη το εμβόλιο Pfizer/BioNTech.

Αυτή την στιγμή, ωστόσο, παραμένει αδιευκρίνιστο αν οι αναφορές αφορούν στο σπάνιο φαινόμενο θρομβώσεων που πιθανόν να συνδέεται με το εμβόλιο της AstraZeneca. Πλέον, αναμένεται τις επόμενες μέρες να ξεκαθαρίσει το τοπίο, μέσω του ΕΜΑ.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Γιάννου Λύτρα

Υγεία: Τελευταία Ενημέρωση