ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

ΥΠΑΝ: Πολύ ενθαρρυντικά τα αποτελέσματα του εναλλακτικού σχολείου

Το γεγονός αυτό αποτελεί την πιο ηχηρή απάντηση σε όσους αμφισβήτησαν την απόφασή μας να θέσουμε σε εφαρμογή αυτόν τον νέο θεσμό, είπε η κ. Μιχαηλίδου

ΚΥΠΕ

Τα αποτελέσματα από την πιλοτική φάση της λειτουργίας του Εναλλακτικού Σχολείου Φοίτησης και Επανένταξης (ΕΣΦΕ), είναι πολύ ενθαρρυντικά, αναφέρει η Υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ), Αθηνά Μιχαηλίδου, σε γραπτή δήλωσή της την Παρασκευή.

«Παρόλες τις δυσκολίες, τις αμφισβητήσεις και τα εμπόδια, το Εναλλακτικό Σχολείο Φοίτησης και Επανένταξης (ΕΣΦΕ) λειτούργησε στην πιλοτική του φάση με επιτυχία. Τα παιδιά που φοιτούσαν φέτος στο ΕΣΦΕ, όχι μόνο δεν εγκατέλειψαν το σχολείο, όπως δυστυχώς θα συνέβαινε υπό άλλες συνθήκες, αλλά από τον Σεπτέμβριο επιστρέφουν ενδυναμωμένα στη γενική τάξη», επισημαίνει η κ. Μιχαηλίδου.

«Το γεγονός αυτό αποτελεί την πιο ηχηρή απάντηση σε όσους αμφισβήτησαν την απόφασή μας να θέσουμε σε εφαρμογή αυτόν τον νέο θεσμό. Δείχνει στην πράξη ότι όταν το κράτος νοιάζεται, σχεδιάζει με ευαισθησία και επιμονή, τότε τα παιδιά μπορούν να μεγαλουργήσουν, ακόμη και μέσα από τις πιο δύσκολες συνθήκες», τονίζει.

«Συγκεκριμένα, οι τέσσερις μαθητές του ΕΣΦΕ ολοκλήρωσαν τη φοίτησή τους με επιτυχία στο εναλλακτικό σχολείο - τόσο στον μαθησιακό όσο και στον κοινωνικό τομέα», αναφέρει η ΥΠΑΝ, προσθέτοντας ότι «παρακάθισαν όλοι με επιτυχία στις τελικές εξετάσεις (τις ίδιες με τους υπόλοιπους συνομηλίκους τους)». Ως αποτέλεσμα, συνεχίζει, «όλα τα παιδιά επανεντάσσονται στο εκπαιδευτικό σύστημα, ενδυναμωμένα, από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη και με τη συνεχή υποστήριξη των υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ)».

«Το εναλλακτικό σχολείο αξιολογήθηκε στο δεύτερο τετράμηνο που λειτούργησε και τα αποτελέσματα, τα οποία θα μελετηθούν από το ΥΠΑΝ, είναι πολύ ενθαρρυντικά», επισημαίνει η Υπουργός.

«Το σχολικό σύστημα οφείλει να καλύπτει τις ανάγκες όλων των μαθητών/μαθητριών παρέχοντας ευκαιρίες μάθησης και ενσωμάτωσης σε όλα τα παιδιά», τονίζει, προσθέτοντας πως «το εναλλακτικό σχολείο έχει στον σύντομο χρόνο λειτουργίας του αποδείξει ότι μέσα από εξατομίκευση και θεραπεία σε ένα περιβάλλον αποδοχής και φροντίδας μπορεί να λειτουργήσει ενάντια στην απομόνωση και τον αποκλεισμό στοχεύοντας και επιτυγχάνοντας την επανένταξη και ενσωμάτωση των παιδιών».

«Το στοίχημα για τα παιδιά που αντιμετώπιζαν τον κίνδυνο της διακοπής της φοίτησής τους, κερδήθηκε. Η επιτυχία τους επιβεβαιώνει ότι η επιλογή μας να προωθούμε ένα σχολείο συμπεριληπτικό, ανθρώπινο, με ίσες ευκαιρίες μάθησης για όλα τα παιδιά, δεν είναι απλώς ένας στόχος. Είναι καθημερινή δέσμευση», υπογραμμίζει η κ. Μιχαηλίδου.

«Συνεχίζουμε με προσήλωση να εργαζόμαστε προς το συμπεριληπτικό σχολείο. Με εστίαση στο όραμα για ένα εκπαιδευτικό σύστημα που δεν αφήνει κανένα παιδί πίσω. Το στοίχημα δεν είναι μόνο παιδαγωγικό – είναι βαθιά πολιτικό. Και το κερδίσαμε μαζί με τα παιδιά μας», αναφέρει.

Καταληκτικά, η ΥΠΑΝ εκφράζει τις ευχαριστίες της στους/τις εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν με τα παιδιά, στους/τις εκπαιδευτικούς ψυχολόγους και όλους τους ειδικούς, στους/τις λειτουργούς της Μονάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αειφόρου Ανάπτυξης του ΥΠΑΝ και το Τμήμα Δασών του Υπουργείου Γεωργίας, Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση

X