ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

HUB&SPOKE - Την προσοχή την κερδίζεις όταν αξιοποιείς creative media λύσεις

«Στόχος μας είναι να διαμορφώνουμε συνεχώς τις τάσεις και να οδηγούμε τους συνεργάτες μας σε επιτυχή business αποτελέσματα και ανάπτυξη στην αγορά»

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Ποιες είναι οι προσδοκίες της νεοσύστατης εταιρείας Hub&Spoke στον χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης;

Η Hub&Spoke εξειδικεύεται στο integrated media σε omnichannel επίπεδο. Είναι ένα σύγχρονο agency επικοινωνίας που επαναπροσδιορίζει το πόσο σημαντική είναι σήμερα η θέση που πρέπει να έχει μια σωστά δομημένη στρατηγική media στην επικοινωνία γενικότερα. Αυτή είναι μια νέα κουλτούρα, μια «φρέσκια» κατεύθυνση που θέλουμε να εμπεδωθεί και να εκσυγχρονίσει τη διαφημιστική αγορά της Κύπρου.

H Hub&Spoke όντως μπορεί να θεωρηθεί νεοσύστατη. Κλείνουμε όμως 3 χρόνια επιτυχούς παρουσίας και η ομάδα μας αποτελείται από ανθρώπους που έχουν γράψει «χιλιόμετρα» στη διαφήμιση. Επιπρόσθετα, ανήκει στον Όμιλο Επικοινωνίας Gnomi που κλείνει φέτος 55 χρόνια παρουσίας. Στόχος μας είναι να διαμορφώνουμε συνεχώς τις τάσεις και να οδηγούμε τους συνεργάτες μας σε επιτυχή business αποτελέσματα και ανάπτυξη στην αγορά. Να είμαστε, όπως φανερώνει και το όνομα μας, ένας πυρήνας επικοινωνίας, ένα hub που κατευθύνει αρμονικά με συνοχή και συνέπεια όλες τις επικοινωνιακές ενέργειες, εξασφαλίζοντας πως κάθε μήνυμα φτάνει στον σωστό δέκτη και έχει τα αποτελέσματα που επιδιώκουμε.

Ως General Manager τι ήταν αυτό που προσπαθήσατε να φέρετε στην εταιρεία;

Κάτι από εμένα. Ξέρετε, πέραν της όποιας εμπειρίας κι εξειδίκευσης στα 30 και πλέον χρόνια μου στη διαφήμιση, αν έμαθα κάτι είναι πως η επιτυχία είναι αποτέλεσμα δύο πραγμάτων: της αγάπης γι’ αυτό που κάνεις και της ομαδικής δουλειάς. Με στόχο και αφοσίωση, είμαι παρούσα όταν η ομάδα μου με χρειάζεται και παρέχω ελευθερία κινήσεων ώστε κάθε μέλος της ομάδας να αναπτυχθεί οργανικά. Δεν είμαι συγκεντρωτική ούτε περιμένω πως δεν θα γίνουν λάθη, το αντίθετο. Είμαι προετοιμασμένη γι’ αυτά. Τα λάθη μάς βελτιώνουν, γίνεσαι καλύτερος όταν νιώθεις πως βρίσκεσαι σε περιβάλλον που θα γιορτάσει τις επιτυχίες σου και θα σε στηρίξει στα δύσκολα. Επιδιώκω οι δεξιότητες όλης της ομάδας να αναπτύσσονται συνεχώς, όπως αρμόζει σε έναν expert στον τομέα του, σε έναν leader στην κατηγορία του. Γι’ αυτό και επενδύουμε στη συνεχή εκπαίδευση, στην αναζήτηση των trends και στο πώς αλλάζει η μιντιακή αγορά, όχι μόνο στην Κύπρο αλλά παγκοσμίως. Στην Hub&Spoke έχουμε πρόσβαση στα πιο καινοτόμα εργαλεία και μέσα από κορυφαίες συνεργασίες με τα μεγαλύτερα μιντιακά δίκτυα του εξωτερικού και με exclusive access σε media intelligence πλατφόρμες, είμαστε συνεχώς σε «learning mode».

Η σημερινή ψηφιακή εποχή πόσο έχει αλλάξει τις συνήθειες των καταναλωτών και την επικοινωνιακή στρατηγική των εταιρειών;

Η ψηφιακή τεχνολογία έχει δώσει σε όλους φωνή, δύναμη και πολλές επιλογές. Ας το παρατηρήσουμε στη δική μας συμπεριφορά. Ο τρόπος που ερευνούμε, ανακαλύπτουμε και καταλήγουμε στο τι, πού και με ποιον τρόπο θα αγοράσουμε κάτι, δεν είναι ένα στατικό «οριζόντιο» ταξίδι με αρχή μέση και τέλος αλλά μια επαναλαμβανόμενη διαδικασία όπου επαναξιολογούμε συνεχώς τις επιλογές μας. Άρα κάθε brand πρέπει να εξετάζει πώς κερδίζει την εμπιστοσύνη των loyals και των prospects του ξανά και ξανά, εφαρμόζοντας διαφορετική προσέγγιση κάθε φορά. Χρειάζεται μια σαφής, δομημένη, σύγχρονη και πολυκάναλη μιντιακή κατεύθυνση, ώστε η επαφή με το κοινό να είναι πιο προσωπική, διαμορφωμένη με τρόπο που να συμβαδίζει με τη συνολική εμπειρία που έχει με το μέσο.

Πως διαμορφώνονται οι σημαντικότερες προκλήσεις του κλάδου στη νέα εποχή;

Είμαστε μικρή χώρα και αντιμετωπίσουμε μια σημαντική πρόκληση. Δεν υπάρχουν πληθώρα data και εξειδικευμένα tools που να αναλύουν σε βάθος την κυπριακή αγορά. Τα insights προέρχονται κυρίως από έρευνες και μετρήσεις από καθιερωμένες εταιρείες όπως η Nielsen αλλά και από τους digital αλγόριθμους. Η όποια γνώση και πληροφορία που έχουμε από τις digital πλατφόρμες δεν πρέπει να μας οδηγήσει στην παγίδα του «hard sell» και των βραχυπρόθεσμων στόχων.

Το συνεχές brand-building παραμένει πολύ σημαντικό, είναι ίσως το σημαντικότερο, κι αυτό επιτυγχάνεται μέσα από επεξεργασμένες ενεργές καμπάνιες που στοχεύουν στη διασφάλιση του ψηλού reach. Μια πετυχημένη επικοινωνιακή στρατηγική οφείλει να ακολουθεί μια omnichannel κατεύθυνση 360°. Να χτίζει συνεργασίες και να επενδύει σε μέσα που αποδεδειγμένα μπορούν να πετύχουν τον στόχο (TV, OLV κ.ά.). Επιπλέον, η «μάχη» να τραβήξεις την προσοχή του κοινού έχει εκτοξευθεί και ανάλογες μετρήσεις έχουν την ίδια αξία όσο κι αυτές που μετρούν reach και awareness. Την προσοχή την κερδίζεις όταν αξιοποιείς δημιουργικές media λύσεις.

Ποια είναι τα trends που «παρακολουθούμε» και αναμένουμε ότι θα αλλάξουν το επικοινωνιακό τοπίο;

Η μετακίνηση των video streaming μέσων σε ad-based μοντέλα θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες διαφήμισης, ενώ οι AR και VR γίνονται mainstream και θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τα διαφημιστικά assets που έχουμε στη διάθεσή μας. Το κοινό περιμένει από τα brands όχι απλώς να πάρουν θέση αλλά να ηγηθούν με τρόπο ουσιαστικό σε ζητήματα που τους απασχολούν. Η επικοινωνιακή πρόκληση αλλάζει και η παθητική στάση δεν είναι πλέον επιλογή. Το τι εκπροσωπεί ένα brand και το πώς αφήνει θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία, αποτελεί λόγο για να το προτιμήσεις. Ένα είναι σίγουρο. Οι επικοινωνιακές εξελίξεις είναι ραγδαίες και οι προκλήσεις όχι απλώς ευπρόσδεκτες αλλά απαραίτητες.

www.hubandspoke.cy 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση