ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Gen Z: Προτιμά να δουλεύει για να ζει αντί να ζει για να δουλεύει

Ο λόγος

Money Review

Η Gen Z επιλέγει να «δουλεύει για να ζει» αντί «να ζει για να δουλεύει», όπως έκαναν οι προηγούμενες γενιές, επειδή βλέπει ότι η σκληρή δουλειά της δεν ανταμείβεται, υποστηρίζει ένας ειδικός για το μέλλον της εργασίας.

Ο Ravin Jesuthasan, ηγέτης για τις υπηρεσίες μετασχηματισμού στην συμβουλευτική εταιρεία Mercer και ειδικός στο μέλλον της εργασίας, εξήγησε ότι η Gen Z «έχει κάποιες πολύ διαφορετικές απόψεις για τη δουλειά» από τις παλαιότερες γενιές.

Ο λόγος, όπως είπε στο Business Insider, είναι γιατί πρόκειται για μία από τις πρώτες γενιές που δεν θα γίνει πλουσιότερη από τους γονείς ή τους παππούδες της. Επιπλέον, τα άτομα αυτά έχουν ζήσει περιόδους μεγάλης αναστάτωσης, όπως ήταν για παράδειγμα η πανδημία του κορωνοϊού.

«Νομίζω ότι η στάση τους είναι περισσότερο να το δουλεύουν για να ζουν, παρά να ζουν για να δουλεύουν, όπως μεγαλώσαμε πολλοί από εμάς. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στη Δύση. Έχουν δει την κληρονομιά όλων αυτών των υποσχέσεων που δεν τηρήθηκαν. Παλιά και σε πολλά μέρη της Δύσης, σου υπόσχονταν ότι εάν δούλευες για 30 χρόνια, θα έχεις αυτή τη σύνταξη, θα έχεις ιατρική περίθαλψη συνταξιούχων κλπ. Τίποτα από αυτά δεν υπάρχει σήμερα», λέει ο Jesuthasan.

Οι Gen Zers είδαν τους millennials να αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες σε περιόδους ύφεσης και πανδημίας, με αποτέλεσμα να υποστούν ένα βαρύ πλήγμα στα εισοδήματά τους και στα όνειρά τους να αποκτήσουν το δικό τους σπίτι. Το αυξημένο κόστος ζωής, η εκτόξευση στις τιμές των κατοικιών και τα φοιτητικά χρέη έχουν αποκλείσει τους millennials από την αγορά κατοικίας και δυσχεραίνουν τη συσσώρευση πλούτου.

Ως αποτέλεσμα, πολλοί Gen Zers καταφεύγουν στο «quiet quitting» και κάνουν ένα βήμα πίσω στη δουλειά, γιατί έχουν συνειδητοποιήσει ότι η σκληρή δουλειά τους μπορεί ουσιαστικά να μην τους αποφέρει τίποτα παραπάνω.

Η γενιά αυτή συχνά επικρίνεται στους χώρους εργασίας λόγω της στάσης της απέναντι στη δουλειά, που φαίνεται επιπόλαιη. Σε μια έρευνα πέρυσι, το 74% των διευθυντών είπε ότι η Generation Z είναι η πιο δύσκολη στη συνεργασία.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Money Review

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση