ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Βλέπει νέες αγορές το Υφυπουργείο Τουρισμού

Συγκεκριμένα βήματα για 2019 και 2020 παρουσίασε στο συνέδριο ΠΑΣΥΞΕ ο Σάββας Περδίος.

Σε οικογενειακό τουρισμό, σε ενήλικες άνω των πενήντα αλλά στην γενιά των Millinials επικεντρώνεται το Υφυπουργείο Τουρισμού ώστε να πετύχει τον στόχο αναβάθμισης στο τουριστικό προϊόν αλλά και στο προφίλ των επισκεπτών που προσελκύει η χώρα. Για πρώτη φορά ο Υφυπουργός Σάββας Περδίος από την μέρα ανάληψης των καθηκόντων του μίλησε συγκεκριμένα για τις κατευθύνσεις στις οποίες θα ακολουθήσει το Υφυπουργείο του ώστε να υπάρχει περαιτέρω ανάπτυξη και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. « Έχουμε ένα καλό κομμάτι το οποίο πρέπει να διασφαλίσουμε. Είναι ο τουρισμός θαλάσσης και ηλίου. Έχουμε κάνει σοβαρά βήματα προόδου και αυτό πρέπει να διασφαλιστεί ωστόσο την ίδια ώρα ήρθε η στιγμή να δούμε πιο μακριά» σημείωσε ο Υφυπουργός.

Μιλώντας στο πλαίσιο του 41ου συνεδρίου του ΠΑΣΥΞΕ ο κ. Περδίος ανέφερε πιο συγκεκριμένα ότι ο στόχος είναι να αυξηθούν οι οικογένειες που επισκέπτονται την Κύπρο για διακοπές από τις αγορές της Ρωσίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ στις περιπτώσεις τουριστών άνω των πενήντα, η στόχευση είναι στις αγορές από Γαλλία, Ολλανδία, Ελβετία και Βέλγιο. Αναμένεται δε ότι θα δοθεί έμφαση στην αύξηση των αφίξεων από Καναδά, Κορέα, Ιαπωνία, Ηνωμένες Πολιτείες και Κίνα. Πρόκειται για τουρίστες οι οποίοι ήδη επισκέπτονται τις γειτονικές Ελλάδα και Ισραήλ, επισήμανε ο Υφυπουργός υπογραμμίζοντας ότι αφού ήδη επισκέπτονται την περιοχή, τότε σημαίνει ότι πολύ πιο εύκολα μπορούν να επισκεφτούν και την Κύπρο.

Πρώτο στη λίστα προτεραιοτήτων του Υφυπουργείου, το μάρκετινγκ της Κύπρου ως τουριστικός προορισμός, ενώ ήδη προχωρούν σε ολική αξιολόγηση όλων των εξόδων που αφορούν το μάρκετινγκ κυρίως στην προώθηση της κυπριακής φιλοξενίας και στην διοργάνωση εκθέσεων με επίκεντρο την κυπριακή παράδοση. Ήδη το Υφυπουργείο και οι εμπλεκόμενοι φορείς άρχισαν να βολιδοσκοπούν την κατάσταση για ανανέωση των συμβολαίων τα οποία λήγουν το 2020 με ταξιδιωτικούς πράκτορες και αεροπορικές εταιρείες. Το 2020 αναμένεται επίσης ότι θα ανακοινωθεί επίσημα το λανσάρισμα του νέου brand.

Κλίμα ανησυχίας

«Είμαστε μια μικρή χώρα και ειδικά τέτοιες χρονιές, το μάρκετινγκ είναι εκείνο που μπορεί να βοηθήσει τα μέγιστα στην κατάσταση» επισήμανε ο Υφυπουργός εξηγώντας ότι υπάρχει ανησυχία στο γενικότερο επιχειρηματικό κλίμα ενώ ο ανταγωνισμός στα μερίδια της τουριστικής πίτας αυξάνεται. Αυτό δεν προέρχεται αποκλειστικά από την κατάσταση στην Ρωσία ή την Αγγλία, αλλά αποτελεί ευρύτερη αίσθηση σημείωσε ο κ. Περδίος. Βαρόμετρο για την φετινή σεζόν αναμένεται να αποτλέσει η έκθεση Βερολίνου την ερχόμενη εβδομάδα αλλά και η τουριστική έκθεση της Μόσχας. Θα πρέπει να αναμένεται στο μεταξύ και η τελική έκβαση του Brexit αν και εκτιμάται ότι τέλος Μαρτίου θα υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για το πώς θα κινηθεί η φετινή τουριστική περίοδος. Πάντως ο κ. Περδίος ξεκαθάρισε ότι δεν είναι πρώτιστης σημασίας η αύξηση των αριθμών την καλοκαιρινή περίοδο αλλά περισσότερα θετικά πρόσημα για την χειμερινή.

Επιτροπή παρακολούθησης της στρατηγικής

Το κατά πόσο θα υλοποιούνται οι κατευθύνσεις, αυτό είναι κάτι το οποίο θα παρακολουθεί η Επιτροπή Στρατηγικής. Η επιτροπή θα απαρτίζεται από φορείς ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Βασικός παράγοντας ωστόσο για την υλοποίηση της στρατηγικής είναι η προώθηση των νομοσχεδίων τα οποία εκκρεμούν στην Βουλή, όπως τόνισε ο Υφυπουργός. Υπενθυμίζεται ότι τους τελευταίους μήνες εκκρεμεί το νομοσχέδιο για την κατάταξη και το προφίλ των ξενοδοχείων και των τουριστικών καταλυμάτων, ωστόσο εκτός απροόπτου αναμένεται ότι θα οδηγηθεί στην Ολομέλεια την προσεχή Παρασκευή.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση