ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Υφ. Ναυτιλίας για ακτοπλοϊκή σύνδεση: Φέτος αναμένουμε περισσότερους επιβάτες

Μεγάλη η ανταπόκριση του κοινού

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

«Στόχος και φέτος είναι η εύρυθμη λειτουργία και βιωσιμότητα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας και θα συνεχίσουμε να καταβάλλουμε προσπάθειες μέχρι και το τελευταίο δρομολόγιο έτσι ώστε να επιτύχει και φέτος αυτό το μεγάλο εγχείρημα», δήλωσε η Υφυπουργός Ναυτιλίας, Μαρίνα Χατζημανώλη.

Μιλώντας στον «ΣΠΟΡ FM 95.0» και την εκπομπή «ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ», η κ. Χατζημανώλη δήλωσε ότι από σήμερα στις 8:00 το πρωί ξεκίνησαν να γίνονται κρατήσεις, με την ανταπόκριση του κοινού να είναι μεγάλη. «Πέρυσι 7.412 επιβάτες ταξίδεψαν με το πλοίο. Αυτό δείχνει ότι φέτος θα αναμένουμε πολύ περισσότερους», πρόσθεσε, και τόνισε ότι στόχος είναι η εξυπηρέτηση του κοινού γι’ αυτό και το Υφυπουργείο, μαζί με την ανάδοχο εταιρεία, έλαβε υπόψη τα σχόλια των επιβατών της προηγούμενης χρονιάς και προχώρησε σε αξιολόγηση ούτως ώστε να βελτιωθεί η υπηρεσία.

Ερωτηθείσα πού παρουσιάστηκαν προβλήματα, η κ. Χατζημανώλη είπε ότι στο Υφυπουργείο έφτασε μόνο ένα παράπονο το οποίο είχε να κάνει με καθυστέρηση δρομολογίου ενώ τα υπόλοιπα, τα οποία ήταν πολύ μικρά, λύθηκαν από την ανάδοχο εταιρεία. Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της έναρξης της δεύτερης περιόδου της θαλάσσιας επιβατικής σύνδεσης Κύπρου - Ελλάδας θα υπάρξουν 22 δρομολόγια. Το πρώτο ταξίδι ξεκινά από τη Λεμεσό στις 31 Μαΐου και θα γίνουν 14 δρομολόγια από το λιμάνι της Λεμεσού και τα υπόλοιπα 8 από το λιμάνι της Λάρνακας. Το τελευταίο δρομολόγιο είναι προγραμματισμένο να γίνει από τον Πειραιά την 1η Σεπτεμβρίου.

Οι προτεραιότητες και προκλήσεις του Υφυπουργείου

Ανάμεσα στις προτεραιότητες του Υφυπουργείου Ναυτιλίας βρίσκονται η περαιτέρω ανάπτυξη του κυπριακού νηολογίου και του ναυτιλιακού συμπλέγματος καθώς και ψηφιακός μετασχηματισμός του. Για το τελευταίο, η κ. Χατζημανώλη διευκρίνισε ότι έχουν τεθεί χρονοδιαγράμματα και στόχος είναι να ολοκληρωθεί μέχρι τον Μάιο του 2024. «Πρωταρχικός στόχος είναι η εξυπηρέτηση του ναυτιλιακού συμπλέγματος. Είχαμε πει ότι θα πρέπει να εξευρεθούν τρόποι γίνουμε πιο ελκυστικοί και για να γίνεις πιο ελκυστικός πρέπει να γίνεις όσο πιο non-paperless γίνεται». Η Υφυπουργός έθιξε και το θέμα της υποστελέχωσης, τονίζοντας ότι «από τη πρώτη μέρα που αναλάβαμε έχουμε προωθήσει τις ανάγκες μας σε αυτό τον τομέα, έχουν ήδη γίνει μετά από δικές μας προσπάθειες τέσσερις νέες προσλήψεις και έχουν προχωρήσει οι προαγωγές οι οποίες ήταν τα τελευταία χρόνια παγοποιημένες έτσι ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε με την ολοκλήρωση της δομής του Υφυπουργείου».

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση