ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Υφ. Τουρισμού: Πόσα και πού θα δαπανήσει για διαφήμιση το 2022

Πέντε εκατομμύρια η ψηφιακή διαφήμιση με βάση τον νέο προϋπολογισμό

Της Μαρίας Ηρακλέους

Της Μαρίας Ηρακλέους

Περισσότερη βαρύτητα στην ψηφιακή καμπάνια θα δώσει το Υφυπουργείο Τουρισμού για την προσεχή χρονιά. Όπως ανέφερε ο αρμόδιος Υφυπουργός Σάββας Περδίος στο πλαίσιο διάσκεψης Τύπου, το 2022 το κονδύλι ανέρχεται στα πέντε εκατ. ευρώ και είναι ποσό διπλάσιο σε σχέση με τις αντίστοιχες δαπάνες του 2021. Όσον αφορά το συνολικό ποσό που θα δαπανηθεί για προβολή και αφορά όλων των ειδών ενέργειες (ψηφιακή διαφήμιση, συνεργασίες με διοργανωτές ταξιδίων και αεροπορικές εταιρείες και εκθέσεις και έντυπα) είναι περίπου 25 εκατ. ευρώ, ποσό που ανέρχεται σχεδόν στο 50% του προϋπολογισμού του Υφυπουργείου.

Όσον αφορά συγκεκριμένα την ψηφιακή διαφήμιση, σύμφωνα με τον Σάββα Περδίο, θα επικεντρωθεί σε 29 αγορές με την πρώτη πεντάδα κατά σειρά δαπάνης να διαμορφώνεται ως εξής: Γαλλία, Γερμανία, Πολωνία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ρωσία.

Παραμένουν λοιπόν οι βασικές αγορές της Βρετανίας και της Ρωσίας, ωστόσο δίνεται μεγάλη σημασία σε νέες αγορές.

Σίγουρα από την στιγμή που θέλουμε να λέμε ότι ψάχνουμε νέες αγορές, θα ήταν παράλογο να λέγαμε ότι οι πρώτες τρεις ήταν οι ίδιες που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια. Μεγάλο κονδύλι θα πάει και στην Ουκρανία, το Ισραήλ, σε γερμανόφωνες χώρες όπως η Αυστρία και η Ελβετία, Ιταλία Τσεχία και Ουγγαρία.

«Να ξέρετε ότι όσο πιο καινούργια είναι μια αγορά, τόσο πιο πολλή δαπάνη χρειάζεται για να μπορείς να έχεις αφίξεις και διείσδυση σε μια αγορά». 

Σημείωσε επίσης ότι η διαφήμιση προσαρμόζεται στην γλώσσα της κάθε χώρας.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση