ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Σε ένα θεσμικό τέλμα η παιδεία λέει το ΆΛΜΑ

Το νομοθετικό προνόμιο της Βουλής δεν είναι διαπραγματεύσιμο, προστίθεται

ΚΥΠΕ

Είναι εμφανές ότι η εκπαίδευση συνιστά ένα θεσμικό τέλμα - οι αλλαγές γίνονται με το σταγονόμετρο και μεγάλη αργοπορία, μετά από συνδικαλιστικές αντιστάσεις και κοινωνική αναστάτωση, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΑΛΜΑ, που εκφράζει «τουλάχιστον έκπληξη» για την συντεχνιακή αξίωση να μην συζητηθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αφού δεν έχει συμφωνηθεί πλήρως με τις συντεχνίες.

Το νομοθετικό προνόμιο της Βουλής δεν είναι διαπραγματεύσιμο, προστίθεται. «Η διαβούλευση είναι στοιχείο της καλής νομοθέτησης, δεν την υποκαθιστά. Η Βουλή οφείλει να συζητήσει το νομοσχέδιο και να αποφασίσει, αναλαμβάνοντας τη συνταγματική ευθύνη της για άσκηση νομοθετικής εξουσίας».

Το ΑΛΜΑ θεωρεί ότι η συντεχνιακή θέση για τη μη συμμετοχή του/της διευθυντή/διευθύντριας της σχολικής μονάδας στην αξιολόγηση ουδόλως είναι πειστική, σημειώνοντας ότι στις καλύτερες εκπαιδευτικά χώρες του ΟΟΣΑ η αξιολόγηση γίνεται σε επίπεδο σχολείου με τη συμμετοχή του/της διευθυντή/διευθύντριας. Θεωρεί επίσης εύλογο να υπάρχουν ανησυχίες για την εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης, αλλά είναι ακατανόητη η συντεχνιακή εναντίωση σε μια προφανή βελτίωση, σύμφωνα με βέλτιστες διεθνείς πρακτικές.

Καλεί την κυβέρνηση να προσχωρήσει στη θέσπιση της εκπαιδευτικής αξιολόγησης, να παρακολουθεί επισταμένως την εφαρμογή της και να τη βελτιώνει διαρκώς, τη Βουλή να σταθεί στο ύψος της αποστολής της και να νομοθετήσει με γνώμονα το μέγιστο καλό των παιδιών - τη μόρφωσή τους και τις συντεχνίες των εκπαιδευτικών να σκεφτούν πρώτα απ’ όλα ως λειτουργοί - ως επαγγελματίες με αίσθηση ευγενούς σκοπού.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Πολιτική: Τελευταία Ενημέρωση