ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Τέλος η Turkish Airlines από τη Euroleague μετά από 15 χρόνια

Το νέο λογότυπο και ο πιθανός χορηγός

Kathimerini.gr

Υστερα από 15 χρόνια κοινής πορείας, EuroLeague και Turkish Airlines θα ακολουθήσουν ξεχωριστούς δρόμους. Ο CEO της κορυφαίας διοργάνωσης, Παούλιους Μοτιεγιούνας, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς την Turkish Airlines για τη μακρόχρονη συνεισφορά της, ενώ η EuroLeague παρουσίασε το νέο της λογότυπο, αυτή τη φορά χωρίς την αναφορά στην τουρκική εταιρεία.

Η ανακοίνωση της Euroleague

Η Euroleague Basketball ανακοινώνει με υπερηφάνεια την έναρξη μιας τολμηρής νέας εποχής, παρουσιάζοντας μια νέα, καθαρή ταυτότητα για την κορυφαία διοργάνωσή της: την EuroLeague.

Αυτή η στρατηγική εξέλιξη σηματοδοτεί το τέλος της μακροχρόνιας συνεργασίας ονοματοδοσίας με την Turkish Airlines, η οποία ξεκίνησε το 2010, καθώς η Λίγκα επιταχύνει προς ένα μέλλον αυξημένης ορατότητας, καινοτομίας και παγκόσμιας απήχησης.

Η μετάβαση στη χρήση του ενιαίου brand EuroLeague αντικατοπτρίζει την ωριμότητα της διοργάνωσης και ευθυγραμμίζεται με μια ανανεωμένη εμπορική στρατηγική, που αποσκοπεί στην ενίσχυση της παρουσίας της σε όλες τις πλατφόρμες.

Παράλληλα, εδραιώνει την EuroLeague ως τον αδιαμφισβήτητο παλμό του ευρωπαϊκού μπάσκετ.

Eπειτα από 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, η EuroLeague εισέρχεται πλέον σε μια μεταμορφωτική φάση επιταχυνόμενης προόδου. Αυτό το επόμενο κεφάλαιο θα χαρακτηρίζεται από ένα διευρυμένο ρόστερ ελίτ συλλόγων, βαθύτερη διείσδυση σε αναδυόμενες αγορές και τη δημιουργία καινοτόμων συνεργασιών που θα αναβαθμίσουν το άθλημα σε παγκόσμια κλίμακα.

Η Euroleague Basketball εκφράζει τις βαθύτερες ευχαριστίες της προς την Turkish Airlines για τα 15 χρόνια αδιάλειπτης υποστήριξης. Η συνεργασία υπήρξε μία από τις πιο επιτυχημένες και εμβληματικές στον παγκόσμιο αθλητισμό, θέτοντας υψηλά πρότυπα συνέργειας μεταξύ εμπορικών χορηγών και αθλητικών διοργανώσεων.

«Σήμερα αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη της Λίγκας μας. Καθώς ενοποιούμαστε υπό το όνομα EuroLeague, δεν πρόκειται απλώς για ένα επαναλανσάρισμα· επανακαθορίζουμε τις φιλοδοξίες μας. Η ευγνωμοσύνη μας προς την Turkish Airlines είναι τεράστια· η υποστήριξή τους συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση της σύγχρονης EuroLeague. Τώρα, με ένα νέο στρατηγικό όραμα και έναν συναρπαστικό οδικό χάρτη μπροστά μας, είμαστε έτοιμοι να ενισχύσουμε το παγκόσμιο αποτύπωμά μας, να εμβαθύνουμε τη σύνδεση με τους φιλάθλους και να προσφέρουμε απαράμιλλη αξία στους συλλόγους, τους συνεργάτες και τους υποστηρικτές μας», δήλωσε ο CEO της Euroleague Basketball, Παούλιους Μοτιεγιούνας.

Αυτή η πρωτοβουλία επαναπροσδιορισμού ταυτότητας και στρατηγικής με το βλέμμα στο μέλλον, αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Euroleague Basketball στην καινοτομία, την αριστεία και την ανάπτυξη. Η νέα εποχή της EuroLeague ξεκινά τώρα με μεγαλύτερες φιλοδοξίες και ένα ξεκάθαρο όραμα για να συνεχίσει να διαμορφώνει το μέλλον του ευρωπαϊκού μπάσκετ.

«Η Etihad, επικρατέστερος νέος χορηγός»

Οπως όλα δείχνουν, η EuroLeague εισέρχεται στη νέα της εποχή με την Etihad να αποτελεί πιθανό βασικό της συνεργάτη.

Σύμφωνα με τον sportfm.gr, η αεροπορική εταιρεία ενδέχεται να αναλάβει ρόλο βασικού χορηγού της διοργάνωσης, ενδεχομένως και αυτή που θα φέρει και το όνομά της στη νέα εποχή της διοργάνωσης.

Συμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Etihad φέρεται να έχει υποβάλει μια ιδιαίτερα ικανοποιητική πρόταση, η οποία βρίσκει θετική ανταπόκριση από την πλευρά της EuroLeague.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

NEWSROOM

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Γενικά: Τελευταία Ενημέρωση

X