ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

ΗΠΑ: Και επίσημα, το streaming ξεπερνάει την «παραδοσιακή» τηλεόραση

Για πρώτη φορά, αυτοί που επέλεξαν το streaming ήταν περισσότεροι από όσους παρακολούθησαν τηλεόραση στις πατροπαράδοτες μορφές της

Έχει γραφτεί και ειπωθεί πολλές φορές το ότι η streaming τηλεόραση δεν έχει μπει απλά στην ζωή μας τα τελευταία χρόνια, αλλά έχει αναδειχθεί σε μία από τις βασικές επιλογές διεξόδου και ψυχαγωγίας στον ελεύθερο χρόνο μας -και έχει, κατά συνέπεια, ανεβάσει στα ουράνια το επίπεδο των τηλεοπτικών παραγωγών.

Πλέον, η streaming τηλεόραση αναδεικνύεται και επίσημα «βασίλισσα» στις ΗΠΑ, μιας και για πρώτη φορά ξεπερνά την καλωδιακή αλλά και την ανοιχτή τηλεόραση.

Στο παρελθόν, το streaming είχε ξεπεράσει σε δημοφιλία την ανοιχτή τηλεόραση, αλλά τώρα, είναι η πρώτη φορά που ξεπερνάει συγχρόνως ανοιχτή και καλωδιακή τηλεόραση μέσα σε έναν μήνα.

Να μιλήσουμε, όμως, με αριθμούς: τον Ιούλιο το 34.8% των Αμερικανών τηλεθεατών προτίμησαν το streaming, με την καλωδιακή τηλεόραση να έρχεται δεύτερη με τηλεθέαση 34.4% και την ανοιχτή τηλεόραση τρίτη με ποσοστό 21.6%.

Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ο κόσμος στις ΗΠΑ είδε περισσότερη τηλεόραση από ό,τι είδε στην πανδημία. Το τηλεοπτικό κοινό στρίμαρε περίπου 190.9 δισεκατομμύρια λεπτά περιεχομένου ανά εβδομάδα μέσα στον Ιούλιο. Τον Απρίλιο του 2020, ο αντίστοιχος αριθμός ήταν 169.9 δισεκατομμύρια λεπτά.

Η παραδοσιακή τηλεόραση, πάλι, είδε πτώση μέσα στον Ιούλιο, κάτι που οφείλεται στην παύση των περισσότερων σόου για το καλοκαίρι, όπως και του αθλητικού περιεχομένου, με την ολοκλήρωση του ΝΒΑ και του NHL.

Όσο για το streaming, οι τηλεθεατές είχαν κάποιους καλούς λόγους για binge watching τον περασμένο μήνα. Η 4η σεζόν του «Stranger Things» στο Netflix ήταν ένας από αυτούς, μιας και στριμαρίστηκε επί περίπου 18 δισεκατομμύρια λεπτά μέσα στον Ιούλιο, ενώ τα «Virgin River» και «The Umbrella Academy» για 11 δισεκατομμύρια λεπτά, αντίστοιχα.

Το «The Bear» και το «Only Murders In The Building», πάλι, έφτασαν συνολικά τα 3 δισεκατομμύρια λεπτά streaming για το Hulu.

Το «The Terminal List» και τα νέα επεισόδια του «The Boys», από την άλλη, ήταν ο λόγος που ο κόσμος στρίμαρε στο Amazon Prime για 8 δισεκατομμύρια λεπτά.

Με πληροφορίες από το NPR.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Νέα: Τελευταία Ενημέρωση