ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 08:39
 

Aυστηρότεροι κανόνες για διαφημίσεις στο Facebook ενόψει ευρωεκλογών

Οι περιορισμοί ισχύουν και για το περιεχόμενο προεκλογικών εκστρατειών πολιτικών ή πολιτικών κομμάτων.

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

Το Facebook ανακοίνωσε ότι θα επιβάλει περιορισμούς στις διαφημίσεις πριν από τις Ευρωεκλογές σε μια προσπάθεια αποκλεισμού ξένης ανάμειξης.

«Για να προληφθεί μια κατάχρηση και ανάμειξη, όλοι οι διαφημιστές στην ΕΕ θα πρέπει να λάβουν άδεια στη χώρα τους για να δημοσιεύουν διαφημίσεις σχετικά με τις εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο», δήλωσε ο διευθυντής του Facebook Ρίτσαρντ Άλεν σε ανάρτησή του σε ιστολόγιο αργά χθες Πέμπτη το βράδυ.

Το μεγάλο αυτό μέσο κοινωνικής δικτύωσης ελπίζει ότι οι επιπρόσθετοι έλεγχοι στην ταυτότητα και την τοποθεσία θα λειτουργήσουν ως «πραγματικός φραγμός σε οποιονδήποτε έξωθεν μιας χώρας πιστεύει ότι θα χρησιμοποιήσει τις διαφημίσεις μας για να αναμειχθεί σε μια εκλογική διαδικασία», σημείωσε ο Άλεν.

Παρόμοια μέτρα τέθηκαν σε ισχύ τους τελευταίους μήνες για τις εκλογές στην Ινδονησία και τον Καναδά. Οι Ευρωεκλογές θα διεξαχθούν από τις 23 ως τις 26 Μαΐου.

Οι περιορισμοί αυτοί ισχύουν για το περιεχόμενο προεκλογικών εκστρατειών πολιτικών ή πολιτικών κομμάτων, όπως και για τις διαφημίσεις που έχουν στόχο να ενθαρρύνουν ή να αποθαρρύνουν τους ψηφοφόρους να ψηφίσουν.

Οι νέοι κανόνες έχουν επίσης στόχο να προωθήσουν την διαφάνεια, καθώς αξιώνουν από οποιονδήποτε διαφημιστή προωθεί πολιτικό περιεχόμενο να αποκαλύπτει την ταυτότητά του ώστε οι χρήστες να μπορούν να έχουν πρόσβαση στην πληροφορία αυτή πατώντας πάνω στην ένδειξη: «πληρωμένη καταχώριση από».

Τα στοιχεία από τις διαφημίσεις αυτού του είδους θα αποθηκεύονται σε μια προσβάσιμη για 7 χρόνια από το κοινό βιβλιοθήκη στο Ίντερνετ.

Ο Αλεν παραδέχθηκε ότι οι κανόνες αυτοί μπορεί να μην επαρκούν για να εξαλειφθεί ολότελα το ενδεχόμενο ενός χειριστικού περιεχομένου.

«Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με έξυπνους, δημιουργικούς και με καλή χρηματοδότηση αντιπάλους που αλλάζουν τις τακτικές τους όταν εντοπίζουμε κατάχρηση», σημείωσε.

Το Facebook δέχεται πιέσεις για να βελτιώσει τη διαφάνεια και τους ελέγχους στην πλατφόρμα του στον απόηχο της ρωσικής προπαγάνδας που είχε στόχο να επηρεάσει το εκλογικό σώμα στις προεδρικές εκλογές του 2016 στις ΗΠΑ.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ

Σχόλια αναγνωστών

Madonna: Η αμφιλεγόμενη εμφάνιση και τα φάλτσα της «βασίλισσας» στη Eurovision

«Ας είναι η τελευταία φορά που βλέπουμε αυτή την `καλλιτέχνηδα`!!!»
ΑΚΑ  |  09:01

Κυπριανού: Κομματάρχης της χειρότερης εκδοχής ο Πρόεδρος

«Άντρο μου, κάποτε, κάποτε, βλέπε και τη φάτσα σου στον καθρέφτη και βλέπε τι ξεστομίζεις! Τελικά έγινες ...»
ΑΚΑ  |  08:52

Ο γ.γ ΑΚΕΛ ξέρει καλά την πορεία στον κατήφορο, λέει ο Προδρόμου

«Θερμά συγχαρητήρια κέριε Σαβεριάδη!.»
CGA  |  08:25

Α. Κυπριανού: Προσερχόμενοι στην κάλπη γινόμαστε η αλλαγή που θέλουμε για την ΕΕ

«Ενώ οι ...ΑΚΕΣ είναι γυρισμένοι!!!! Τι να περιμένει να ακούσει κάποιος από ένα .....ΑΚΑ»
Christos A.  |  08:17

Social: Τελευταία Ενημέρωση

Το Google+ είχε ξεκινήσει το 2011 και υπήρξε η τέταρτη απόπειρα της Google να δημιουργήσει ένα κοινωνικό δίκτυο.

Τίτλοι τέλους για το Google+

Όλα τα «προφίλ» και οι ιστοσελίδες των χρηστών του Google+ διαγράφονται αυτόματα από σήμερα.
Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ
 |  SOCIAL
Eνας απλός διαμοιρασμός περιεχομένου που πήραμε από άλλο χρήστη στα κοινωνικά δίκτυα συνιστά διάδοση «είδησης».

Διαρκής η μάχη κατά των fake news

Ο δρ Βασίλειος Μεζάρης, συντονιστής του InVID, ενός συστήματος πολυπαραγοντικού ελέγχου των βίντεο, μιλάει στην «Κ»
Newsroom Κ, Αθήνα
 |  SOCIAL
Η Google είχε ανακοινώσει φέτος τον Οκτώβριο ότι προτίθεται να σταματήσει τη λειτουργία του Google+ τον Αύγουστο του 2019

Πρόωρο «λουκέτο» στο Google+

Επλήγη από ένα νέο σφάλμα λογισμικού, που είχε ως αποτέλεσμα να εκτεθούν σε τρίτους στοιχεία για 52,5 εκατομμύρια χρήστες ...
Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ
 |  SOCIAL
X